LoL wat ge hier allemaal niet tegenkomt :doh:
Zonder te overdrijven, ik ben Pro. Nee niet één dat eens een cursuske informatica heeft gevolgd maar één met 10 jaar ervaring in den business.
In ons bedrijf ligt de prijs per uur vast op €72. Maakt niet uit voor wat ... format, spyware, virussen, hardware, backups, ... . Tijd moet betaald worden. En zijt gerust, ge zijt uwe pc niet langer dan één dag kwijt.
Velen vinden dat veel geld voor een format (toch al snel een uurke werk) en laten dit dus doen door "mensen dat denken dat ze het kunnen". Prutsers zijn het meestal. Aan een format is niks aan maar aan hetgeen volgt, de windows installeren zal nog wel lukken, de drivers vallen soms al eens tegen bij de meeste en beveiling is helemaal om te lachen. We krijgen der vaak genoeg binnen met de melding "mijn neef had er eens naar gekeken maar vond het niet". Nee integendeel, die heeft het nog erger gemaakt.
P.S. Formatteren doen we niet snel. Alleen in de hééééél extreme gevallen.
Velen dat hier zeggen van ik kan dat allamaal zelf, wel ik ben eens benieuwd die hun pc te zien. Staat waarschijnlijk vol met sex en spyware.
Bon nu to the point. Voor close friends doe ik dat gratis. Maar voor kenissen en familie zeker niet. Anders laten ze u nooit gerust. Per uur is dat €30. (ik offer mijn vrije tijd ook op eh) Veel geld gaan jullie denken maar die zijn tenminste zeker dat het gedaan is door iemand die er WEL iets van kent en niet éne dat DENKT dat em er iets van kent.
Ok, ik weet dat ik niet moet veralgemenen maar dat zijn mijn frustraties van elke dag tussen de virussen en spyware te zitten
P.S. Formatteren doen we niet snel. Alleen in de hééééél extreme gevallen.