Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Soms wel lastig als em niks wilt aanvaarden, want kwil ni echt overkomen als een profiteur. KoenDK zei:even off topic
de meeste (of zelfs iedereen) beweert het volgende :
voor vrienden / familie : gratis
hmm
bij mij is dit toch niet het geval hoor![]()
na een paar jaar 'gezaag' begin je toch ook wel even te redeneren van
'ik vraag er mijn werkuren voor'
op den duur werk je 5u per week voor niets..
en dat jaar in jaar uit...
mja
ik wou dat gewoon even vermelden :applause:
Vlaams_front zei:Jup ge hebt groot gelijk. Ik maak geen uitzonderingen ook ni.
Kvraag mijn vast bedrag en als ze het te duur vinden moeten ze ma op een ander gaan. Ik verlies er niks bij. Zonder da geld kom ik ook wel rond.
ge gaat uw ouders toch geen geld vragen om naar hun PC te kijken? (nuja behalve als je kost en inwoon zou betalen thuis, maar dan nog)zarathustra zei:ge gaat uw ouders toch geen geld vragen om naar hun PC te kijken? (nuja behalve als je kost en inwoon zou betalen thuis, maar dan nog)
yaris zei:Ik begrijp u maar als ge alles gratis blijft doen gaat ge altijd te maken krijgen met mensen die van u willen profiteren. Ik begrijp dat sommige zich onzeker voelen hierbij maar "computerkennis" is ook een vak. Als een jonge gast bij mij mijn tuin komt doen omdat hij dat kan moet dat toch ook niet gratis ? of wel ?
computer xp zei:Dat gaat daar niet over, ik heb dat niet nodig dus vraag ik dat niet of neem ik dat niet aan. En meestal is dat voor mensen die ik ken dus vraag ik me echt af waarom ik iets zou aannamen! Mensen zijn een beetje te hebberig geworden denk ik zo...
TheCrow7 zei:Uw directe familie, zeg maar (voormalige) huisgenoten, ga je geen tarief aanrekenen. Tenzij je er op staat om in het vervolg 's morgens ook eerst te betalen vooraleer je iets op je boterham mag smeren.
computer xp zei:Nu vraag ik mij is af van wie gij dan wel vanalles moet repareren? Ik ben nog geen enkele vreemde op't straat tegengekomen die me plots out of the blue komt vragen of ik zijn pc wil komen repararen? Maar jah iets gratis doen dat bestaat niet meer.
Zijn altijd famillie of kenissen, dus 'k vraag mij af waarom ik daar iets aan zou moeten vragen, dienst weder dienst.
(soms komen die lamers dan toch iets in uw brievenbus steken).
)
Pergeke zei: