Vlaams_front
Legacy Member
Lol kvraag der ook minstens 40€ voor ze. Zelfs al ben ik daar op een uurke ofzo klaar mee. Kheb ze nog ni hore klage da ik te duur ben.
Formattere is echter mn specialiteit ni. Der mislukt altijd wel iets als ik het doe, ook al is het zo simpel.
Wa ik wel vaak moet doen is, vooral bij oudere mensen, les gaan geven. Allé les, gewoon uitleggen hoe internet juist werkt enzo, hoe ze specifiek hun ding kunnen zoeken enzo. Kheb nog ma 2 keer "les" moete gaan geven aan mensen < 25 en da was omdat ze exame informatica hadden en bepaalde dingen ni begrepen. Voor die lessen vraag ik overigens 15€/uur.
Is een mooi extra'tje voor een student.
Formattere is echter mn specialiteit ni. Der mislukt altijd wel iets als ik het doe, ook al is het zo simpel.
Wa ik wel vaak moet doen is, vooral bij oudere mensen, les gaan geven. Allé les, gewoon uitleggen hoe internet juist werkt enzo, hoe ze specifiek hun ding kunnen zoeken enzo. Kheb nog ma 2 keer "les" moete gaan geven aan mensen < 25 en da was omdat ze exame informatica hadden en bepaalde dingen ni begrepen. Voor die lessen vraag ik overigens 15€/uur.
Is een mooi extra'tje voor een student.



ad: