Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


boogje zei:kheb mijnen bompa zijnen pc ( mijn bompa wil nu eenmaal hip zijn) geinstalleerd (xp), drivers gedownt, handige progs gedownt, gezorgd voor complete beveiliging (spyware,virussen,firewall etc...) enkele handige browsers, en dan zowat heel de uitleg hoe een computer + internet werkt etc.
kost me een hele dag ( dat installeren etc niet lang, maar uitleggen hoe een pc + internet stuff werkt...ja...), en kheb er 50 euro voor gekregen.![]()
eigenlijk wou ik niets, maar hij drong aan
kzou eiglijk zeggen, niets. want xp installeren + drivers, da doe ik thuis toch op een anderhalf uurtje hoor. Je moet natuurlijk al weten wat je moet hebben![]()
Dr_pimpie zei:aan familie vraag ik ook nooit geld, aan vreemden hangt het van het jobke af, meestal laat ik ze gewoon iets geven...

Ge moet niet kijken naar hoeveel ge moet doen, maar naar hoelang ge eraan gaat bezig zitten. Als hij daar een namiddag bezig zit, is 50€ (10-12.5€/h) heus geen afzetterij, bij pro's betaal je gerust meer.Avilowca zei:Doe is goed gewoon jong.
50€ voor windows installatie + drivers is pure afzetterij.
Time^- zei:Ge moet niet kijken naar hoeveel ge moet doen, maar naar hoelang ge eraan gaat bezig zitten. Als hij daar een namiddag bezig zit, is 50€ (10-12.5€/h) heus geen afzetterij, bij pro's betaal je gerust meer.
) Als het resultaat hetzelfde is, maakt dat niks uit.Avilowca zei:Bij pro's kan je gerust meer betalen, hij jij en ik zijn geen pro's.
Pro's yeah right ... Buren deden pc binnen voor format, betaalden en startten het boeltje terug op, alles stond er nog op, leuke pro'sTime^- zei:Als het resultaat hetzelfde is, maakt dat niks uit.
Ze waren hun pc daarenboven een week kwijt!², €10 of €15 euro is al mooi meegenomen vind ik voor iets te doen watje toch wel graag doet (zoals de meesten op dit forum denk ik), en het is niet veel om weg te geven voor de mensen die het moeten betaleninfeKted zei:15€ vraag ik altijd, niet te veel en niet te weinig imo.
Raanº³ zei:Installeer anders "Tiny" XP
Dan blijf je Windows XP behouden en heb je maar 50 mb ram nodig
(pm me voor meer info)
kende me nog? van bij IND enzo?

ad:
(de meeste snappen het wel
)