Vlaams_front
Legacy Member
jodeman zei:dos is wel nog altijd een van de belangrijkste talen
wa doe gij als ge ne lijst wil maken van uw muziek of uw films of eender welke bestanden en uw connectie specificaties wilt weten bijvoorbeeld. Windows xp is gewoon al een virus op zichzelf. Voor gewoon alles opnieuw erop zette, kzou 15 of 20 euro vragen ofzo, das schappelijk![]()
Kwil da gewoon ni weten.


vroeger F8 dachtek maar da macheert nimeer)

