HTrance
Legacy Member
Den Freddie zei:ier zi, da bedoeldek, Fulcrum, met m'n uitspraak dat de dader beter beschermd was dan het slachtoffer.
Gij wordt geambeteerd maar da nr blokkeren gaat niet, ge moet zelf van nr veranderen. zoek de logica.
Maar lees ook even verder... Er staat ook in dat als je dat niet wilt dat je de ombusdienst kan raadplegen of klacht kan indienen bij de politie.
En ik zou dat laatste doen... De rechters kunnen daar niet echt mee lachen. En dus *kablam* verbod om in u buurt te komen en *bwam* eventueel dwangsommen. En vraag meteen morele schadevergoeding. Dat zal haar leren verdomme... Ah man ons rechtssysteem pwnz (in principe althans
)



van da mens. dus wrlk een nummer in dubbelgebruik. maar als ik naar de klantendienst van mobistar belt zegt da mens dat da nummer maar 1x in gebruik is en da we alleen kunnen hopen dat het stopt. Echt vriendelijk of behulpzaam was die niet.
. Iemand ook al zoiets meegemaakt of een oplossing? Dit is echt vervelend. En het komt niet van 1 nummer maar verschillende