Archief - GSM-nummer's blokeren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FuLcRuM

Legacy Member
SveltestSword zei:
16 jaar of niet... gij weet niet wat er in die sms'en stond of wat er werd gezegd over den telefoon... tis nie omda ge 16 zijt da ge geen grove dingen kunt zeggen of mensen stalken... gij banaliseert het hele gebeuren, waar den TS totaal nie achter gevraagd heeft, hij vraagt een oplossing die hem hier ook wordt voorgeschoteld: blijkbaar kan uw GSM provider u helpen met het blokkeren van nummers of ge kunt de politie ook inschakelen.

Hoewel het plan van de ouders ermee te confronteren wel nog goed klinkt, ben ik niet zeker of ge in staat zijt om dit te doen... (omstandigheden ofzo)

En wat noem je stalken? Belt ze 3x per dag om te zeggen dat ze je gaat vermoorden?

Concreet voorbeeld zou welkom zijn...

Kurobu

Legacy Member
SveltestSword zei:
van u zullen ze bang zijn :rofl:


nee, j/k... ma kdenk wel nie da het zo slim is om zelf terug te gaan dreigen door met een bende aan die deur te gaan staan, dees is duidelijk een geval waarin gij "the better man" moet zijn en het "cool" spelen. Dus negeren door die nummers te blokkeren en als da nie lukt de politie sturen...

was dan ook nie serius bedoeld he.
alsof ik mij ga bezig houden met marginale breezah teefjes die opgejut rondlopen :p

wilde die jongen gewoon blijk geven dak em mag, en dat em mijn steun heeft ;)
nee van mij zullen ze nie bang zijn maar van mijnen
RAMBO daarintegen ;)

Annun

Legacy Member
Ik heb ook een tijdje gehad deze vakantie dat een privénummer mj constant belde en aflegde als ik opnam. Ik dacht eerst dat het paar vrienden mij van bij de jeugdbeweging waren, maar opt einde was ik daar toch niet meer zo zeker van. Dat bellen was natuurlijk helemaal niks zoals da van u, da was gewoon ambetant omdat da op vervelendste momenten gebeurde. Vreemd genoeg stopte da bellen nadat ik voor mijzelf beslist had om eens iets te ondernemen (naar proximus bellen ofzo) dus heb ik het maar zo gelaten. Voor de rest van de vakantie geen last meer van gehad. Vraag me toch nog soms af welke flauwe plezante da eigenlijk was, maar ja. Too late now I guess.

Myst!Q

Legacy Member
Silvester zei:
Normaalgezien in de meeste gsm's zit zo'n functie ingebouwd... mss toch nog ff boekje ofzo checken om te zien of het er echt niet opzit...

In de laatste nieuwe gsm's zit da ingebouwd ja, ik heb da ook, retehandig tbh :D

Killer Queen

Legacy Member
als je nummers laat blokkeren ontvang je nog steeds smsjes (bij M* toch)
advies: oproepen niet aannemen, smsjes niet lezen en deleten die handel

nummers blokkeren zou veel eenvoudiger moeten imo
wa een klucht da ge moet gaan bewijzen da iemand u lastig valt
ge zou da eig zelf moeten kunnen bepalen en instellen

vr de mensen die da via hun gsm kunnen doen, tell me how :p

Kurobu

Legacy Member
ik vind da ook nie op mijn gsm.
normaal tis een uniek nieuw model. dacht wel dat die da zou kunnen :p
maar kan geen nederlandse taal hebben. enkel turks , frans , engels en duits :(

en vindt da maar keer deftig alst u moeder taal nie is :p

Cervantes

Legacy Member
Haha, geef die nummer van u exlief is aan mij, ik geef die aan players in mijn school, en kzeg dat het een lekkere is, die zal hare GSM snachts moeten afzetten, want die players bellen elke 10minuten =D (PM mij die nummer is ;-))

Stancke

Legacy Member
Kijkja om een paar concrete voorbeelden te geven....

fact number 1
fact number 2
fact number 3

dit is een onderdeeltje van alles.
Op m'n GSM staan er nog van die leuke berichtjes in de trend van 'ga met je homovriendjes gaan neuken' 'ga nog wat in je armen gaan snijden' 'hoe is het nog bij de psycholoog?' blablabla

En nu morgen afwachten wat er zal gebeuren tijdens school....
Vorig jaar had ik al 'haar vriendinnen' tegen me,dat gaat wat geven morgen:crazy: Het zou me trouwens niet verwonderen indien morgen haar hele bende pimpvriendjes van rond de 20 jaar aan school zullen staan:woohoo:

Dus,als ik morgen niets meer post,kijk dan naar het nieuws;)
Ohja,eigenlijk kan ik er niet mee lachen,ik voel me eigenlijk down,slecht,ongemakkelijk mja,het is nu zo.

Heb ook al gisteren gebeld naar haar mama (gelukkig dat die ouders me nog altijd als iemand positiefs in haar leven zien) en ze ging met haar praten.

Sjah,je kan je dan afvragen wat ik in haar heb gezien dat anderhalfjaar lang...

Simpel: alles!

Ze was écht m'n droommeisje,maar sinds ze het heeft uitgemaakt (in Januari) gaat het met haar alleen maar bergaf....ze rookt (niet als offence bedoelt!),lippiercing (ook niet als offence bedoelt!) allez,je weet wel wat ik wil zeggen....180° omgedraaid enkel en alleen onder invloed van haar leuke vriendinnetjes
Volgens mij verliezen haar ouders ook wel de grip op hun dochter (ontzettend lieve ouders!).

Veel leesvoer:woohoo:

Bram

Legacy Member
that's some fucked up shit fo' sho

en die geit zit bij u op school ofwa? miljaar

compassie met u jong, al iets gehoord van uw gsm provider?

Stancke

Legacy Member
SveltestSword zei:
compassie met u jong, al iets gehoord van uw gsm provider?

kzou nog eens moeten bellen. Ben juist thuis van men vakantiejob en ik zou graag op m'n gemak zijn nu;)

SveltestSword zei:
en die geit zit bij u op school ofwa? miljaar

Nja,een jaar lager

Preske

Legacy Member
Cervantes zei:
Haha, geef die nummer van u exlief is aan mij, ik geef die aan players in mijn school, en kzeg dat het een lekkere is, die zal hare GSM snachts moeten afzetten, want die players bellen elke 10minuten =D (PM mij die nummer is ;-))

gij noemt ze players, ik noem ze zieligaards :p

GroovyBeatsss

Legacy Member
Heb dat ook meegemaakt, dikke sjit is dat!
Da van mij is nog juist een trapje lager mja...
Weet wat ge doorgaat man!

Veel sterkte!

den duivel

Legacy Member
Ik zou ook met de directie praten als dat in school verder gaat.
Het is echt zielig dat je ex zo doet. Heeft die niets beter te doen dan haar belachelijk te maken.

Veel geluk m8!!

Joown

Legacy Member
damn, some creeezzy girl!

mja wete gast, als ge zelf ok maten hebt. Gaat daar gewoon henne en geeft die nen tik ( ik zeg nen TIK, nie volle vuist he :p) en zegt da ze achterlijk ant doen is en dat het allemaal geen zin heeft om da allemaal te doen. Dan heb je oftewel verlost van u probleem oftewel hebde keet natuurlijk.

twoen

Legacy Member
@ TS

Zeer goed dat je met haar ouders bent gaan praten...als het niet stopt, blijven doen.
Probeer mss ook eens aan haar ouders de situatie uit te leggen wanneer zij erbij is.

HeX0r.

Legacy Member
ik heb net hetzelfde meegemaakt 2maand terug.
Dit ging namelijk heel ver van... Ik kreeg alle soorten van telefoontjes brieven en smsjes. Soms zat ze zelf gewoon in het park vlak voor mijn huis. (ookal woont ze 20km van mij af.
Ik heb haar gewoon genegeert gelijk de pest en nu sinds 3weken zijn de plagerijen gestopt.

reageer er niet op zou ik zeggen

Killer Queen

Legacy Member
sQuar3. zei:
damn, some creeezzy girl!

mja wete gast, als ge zelf ok maten hebt. Gaat daar gewoon henne en geeft die nen tik ( ik zeg nen TIK, nie volle vuist he :p) en zegt da ze achterlijk ant doen is en dat het allemaal geen zin heeft om da allemaal te doen. Dan heb je oftewel verlost van u probleem oftewel hebde keet natuurlijk.

9 kansen op 10 escaleert da
als die kerels dan al afkomen wilt da zeggen da ze maar al te graag 'keet' willen eh

Annun

Legacy Member
Heb ook ongeveer hetzelfde meegemaakt, maar dan gelukkig veel minder erg. Bij mij bleef het beperkt tot wat rotopmerkingen te maken en haar vrienden, die ik ook wel wat kende, tegen mij proberen op te zetten. Da backfirede wel een beetje tegen haar want die kregen ineens medelijden met mij :). Die kwamen constant tegen mij zeggen dat ik mij da nie moest aantrekken enzo. En ik ben nu toch weg van het middelbaar, dus ik heb toch gene last meer van haar. (behalve mss dat zij mss degene was die de eerder vernoemde telefoontjes deed, da had ze nogal gedaan)

Alleszins, hou de moed derin en trekt u der niet teveel van aan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan