NapalmBenny.
Legacy Member
Myst!Q zei:![]()
Wie zijn gat verbrand ..![]()
Mja, hij had 's morgens voor 10 euro zijn gsm bijgeladen, en tegen de middag was die 10 euro al weg
, terwijl hij zelf nog niet eens gebeld had.Heb hem al gezegd om van gsm-nummer te veranderen, maar dat wilt hij niet, omdat hij dat nummer al 9 jaar gebruikt
.
, wsl niet omdat hij er nog met zit. Zijn plan nu is dat hij een tijd zijn gsm niet bijlaadt, zodat ze mss geen berichtjes meer gaan versturen.
)