Archief - GSM-nummer's blokeren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NapalmBenny.

Legacy Member
Myst!Q zei:
:rofl:

Wie zijn gat verbrand .. :D

Mja, hij had 's morgens voor 10 euro zijn gsm bijgeladen, en tegen de middag was die 10 euro al weg :D, terwijl hij zelf nog niet eens gebeld had.

Heb hem al gezegd om van gsm-nummer te veranderen, maar dat wilt hij niet, omdat hij dat nummer al 9 jaar gebruikt :D.

Myst!Q

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Mja, hij had 's morgens voor 10 euro zijn gsm bijgeladen, en tegen de middag was die 10 euro al weg :D, terwijl hij zelf nog niet eens gebeld had.

Heb hem al gezegd om van gsm-nummer te veranderen, maar dat wilt hij niet, omdat hij dat nummer al 9 jaar gebruikt :D.

Waarom gaat em niet naar zijn gsm operator als em nummers nie kan blokkeren via zijn gsm ? Is die gast (h)oerdom ofzo ? :D

NapalmBenny.

Legacy Member
Myst!Q zei:
Waarom gaat em niet naar zijn gsm operator als em nummers nie kan blokkeren via zijn gsm ? Is die gast (h)oerdom ofzo ? :D

Hem ek ook al gezegd, maar of hij dat juist heeft geflikt :s, wsl niet omdat hij er nog met zit. Zijn plan nu is dat hij een tijd zijn gsm niet bijlaadt, zodat ze mss geen berichtjes meer gaan versturen.

/mss heeft hij niet eens durven bellen :D, euh euhm, ik wil euhm 'reclameboodschapjes' laten blokkeren :D,

DiDoria

Legacy Member
Myst!Q zei:
Tis tezien wa voor ene ge hebt é .. Ik heb de samsung E360 en daar kan ik sms'ers mee blokkeren en ook bellers.

Samsung X640, is het daarmee mogelijk?
In deze Threat heb ik eigelijk geen 'oplossing' gelezen om een nummer te blokkeren. Je kan klacht indienen bij de communicatie dienst in brussel maar kan je niet gewoon naar proximus bellen en zeggen blokkeer dit nummer AUB... Zo moeilijk of lastig kunnen ze toch niet doen... (alé normaal :))

ferre

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Hem ek ook al gezegd, maar of hij dat juist heeft geflikt :s, wsl niet omdat hij er nog met zit. Zijn plan nu is dat hij een tijd zijn gsm niet bijlaadt, zodat ze mss geen berichtjes meer gaan versturen.

/mss heeft hij niet eens durven bellen :D, euh euhm, ik wil euhm 'reclameboodschapjes' laten blokkeren :D,

euhm dat lukt niet denk ik hoor, ik heb ong. hetzelfde gehad met Jamba, die sturen om de keer zoveel berichten, en als je niet genoeg geld hebt ofzo dan houdt dat bericht van jamba (of van die hoertjes) al u andere berichten op. Na 2dagen herlaadde ik, kreeg eerst het bericht van jamba dat was opgehouden wegens te weinig geld en een uur daarna kreeg ik opeens 6 berichten van personen die ik ken en die berichten waren 1 of 2 dagen oud (kon ik zien aan verzenddatum) dus die berichten zijn opgehouden geweest

Myst!Q

Legacy Member
DiDoria zei:
Samsung X640, is het daarmee mogelijk?
In deze Threat heb ik eigelijk geen 'oplossing' gelezen om een nummer te blokkeren. Je kan klacht indienen bij de communicatie dienst in brussel maar kan je niet gewoon naar proximus bellen en zeggen blokkeer dit nummer AUB... Zo moeilijk of lastig kunnen ze toch niet doen... (alé normaal :))

Geen idee, hoe oud is uw toestel en hebde al eens het boekske doornomen ? :p

DiDoria

Legacy Member
Myst!Q zei:
Geen idee, hoe oud is uw toestel en hebde al eens het boekske doornomen ? :p

Morgen eens doen :) (vandaag raak ik niet meer aan het boekje) model is van 05 dacht ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan