Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
². typisch België zeker: de daders worden ver beter beschermd als de slachtoffers. Zijn er hier wel ne paar die zeggen laat uw gsm gewoon rinkelen, ma als da ding om de haverklap begint af te gaan zouk da ook beu worden, zelfal staat em op stil. en die smsjes gewoon deleten kost u ook tijd en werk.Arifiene zei:Er zijn hier veel die dat weglachen en zeggen dat het niets is, en dat je dit en dat kunt doen, maar het blijft wel ambetant eh. Ze zouden u gewoon niet mógen lastigvallen...
(en een contactverbod zou veel rapper moeten worden toegekend btw)
typisch België zeker: de daders worden ver beter beschermd als de slachtoffers
Den Freddie zei:². typisch België zeker: de daders worden ver beter beschermd als de slachtoffers.
gewoon, de waarheid zeker. als ge de gazet opendoet en ne verslag leest over ne rechtzaak ziede toch dat sommigen er gemakkelijk vanaf komen voor iemand dood te rijden, te vermoorden,...FuLcRuM zei:@Arifiene: en naar een amerikaans systeem gaan waar je om het minste iemand een contactverbod kan opleggen zeker?
@ Den Freddie:
Wat voor een uistpraak is dat nu weer allé?
Den Freddie zei:gewoon, de waarheid zeker. als ge de gazet opendoet en ne verslag leest over ne rechtzaak ziede toch dat sommigen er gemakkelijk vanaf komen voor iemand dood te rijden, te vermoorden,...
+ stond hier toch ne post van iemand die ook zoiets voorhad als de TS, en toen ie da nr wilde blokkeren ging het niet omdat van ne 16jarige kindje was fzo....
soit tot hier de ot
Killer Queen zei:9 kansen op 10 escaleert da
als die kerels dan al afkomen wilt da zeggen da ze maar al te graag 'keet' willen eh
Nja intimidatie, zolang 't verbaal is heb ik er geen probleem mee, voor mij is het woord ook sterker dan het zwaard. Maar uiteraard kan het zwaard het woord kracht bijzetten. Maar dat spreekt het weliswaar niet goed.FuLcRuM zei:een beetje intimidatie kan nooit geen kwaad...
Want n/o maar er een beetje over wenen op een forum gaat je niet verderhelpen hoor...
Als je ze gaat intimideren dan wel niet gaan bedreigen ofzo, nuja gewoon opletten wat je zegt enzo...
HTrance zei:Nja intimidatie, zolang 't verbaal is heb ik er geen probleem mee, voor mij is het woord ook sterker dan het zwaard. Maar uiteraard kan het zwaard het woord kracht bijzetten. Maar dat spreekt het weliswaar niet goed.
Djiez tga ni om wenen, zie het meer als zoeken naar support. Mensen die alleen staan gaan er altijd aan, als je weet dat je niet alleen bent sta je gewoon al sterker.
Zei ik dat? ik snap u post, maar jij de mijne niet.FuLcRuM zei:Ja; een beetje gaan slaan op iemand omdat hij/zij je ambeteerd zal veel oplossen :ironic:
En je snapt de essentie niet van mijn post
bron: linksite van Proximus zei:Ik ontvang ongewenste oproepen op mijn oproepnummer. Wat kan ik doen?
U kan de gegevens van de beller proberen te verkrijgen via 1207 (Nationale inlichtingen Belgacom) op voorwaarde dat uw correspondent zijn of haar oproepnummer gepubliceerd staat in de Witte Gids.
Wij kunnen u een gratis nummerwijziging van de 4 laatste cijfers van uw oproepnummer voorstellen.
U kan ook altijd de Ombudsdienst voor Telecommunicatie contacteren als een nummerwijziging niet mogelijk is voor u. In dat geval zal men u vragen om een formulier in te vullen met uw gegevens, uw oproepnummer, de data en tijdstippen waarop u deze ongewenste oproepen ontvangen hebt.
Hoe de Ombudsdienst contacteren?
Per brief, gericht aan Ombudsdienst voor Telecommunicatie, Barricadenplein 1, 1000 Brussel;
Per fax: 02 219 86 59;
Per e-mail: [email protected];
Door een klacht in te dienen in de kantoren van de Ombudsdienst (openingsuren: van 9u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 16u00).
Via het telefoonnummer 02 223 09 09 kan u allerlei informatie krijgen, maar telefonische klachten worden niet aanvaard.
Als het stalking en/of bedreigingen betreft, raden we u aan om klacht in te dienen bij de politie voor verder onderzoek.
HTrance zei:Zei ik dat? ik snap u post, maar jij de mijne niet.
)HTrance zei:Nja intimidatie, zolang 't verbaal is heb ik er geen probleem mee, voor mij is het woord ook sterker dan het zwaard. Maar uiteraard kan het zwaard het woord kracht bijzetten. Maar dat spreekt het weliswaar niet goed.
Djiez tga ni om wenen, zie het meer als zoeken naar support. Mensen die alleen staan gaan er altijd aan, als je weet dat je niet alleen bent sta je gewoon al sterker.
VROEG? VROEG????FuLcRuM zei:LOL en alweer begrijp je hem niet; want ik zei ook niet dat jij dat zei...
(ge maket wel moeilijk zenne zo vroeg)

UnD3RD0G zei:VROEG? VROEG????
tis 12.20
gij hebt precies beter voorwaarden in uw Mod-contract als ik ze, ik moet om 7 uur beginnen![]()
'k heb de late é; da's daarmee...UnD3RD0G zei:VROEG? VROEG????
tis 12.20
gij hebt precies beter voorwaarden in uw Mod-contract als ik ze, ik moet om 7 uur beginnen![]()


Kurobu zei:nu keer serius he![]()
zijde daar voor betaald mss ?
en moete echt bepaalde uuren werken...

Ah ok, nja kben dan ook noni zo wakker enzo...FuLcRuM zei:LOL en alweer begrijp je hem niet; want ik zei ook niet dat jij dat zei...
(ge maket wel moeilijk zenne zo vroeg)

FuLcRuM zei:'k heb de late é; da's daarmee...
En daarbij; overuren doen heeft zo zijn voordelen
Iemand moet toch werken bij de crew
I wish da'k ervoor betaald werd
En de uren vallen nog mee... 24/7

ier zi, da bedoeldek, Fulcrum, met m'n uitspraak dat de dader beter beschermd was dan het slachtoffer.HTrance zei: