Archief - GSM-nummer's blokeren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
sQuar3. zei:
mja wete gast, als ge zelf ok maten hebt. Gaat daar gewoon henne en geeft die nen tik ( ik zeg nen TIK, nie volle vuist he :p) en zegt da ze achterlijk ant doen is en dat het allemaal geen zin heeft om da allemaal te doen. Dan heb je oftewel verlost van u probleem oftewel hebde keet natuurlijk.

Ik ben nu eenmaal geen vechter:)
Welja,het kan er alleen maar erger op worden
twoen zei:
Zeer goed dat je met haar ouders bent gaan praten...als het niet stopt, blijven doen.
Probeer mss ook eens aan haar ouders de situatie uit te leggen wanneer zij erbij is.
Nja,misschien wel maar haar ouders weten ervan en hopelijk grijpen ze zelf in

HeX0r.

Legacy Member
Annun zei:
Alleszins, hou de moed derin en trekt u der niet teveel van aan.


2nd to that. Kheb ook fouten begaan vantjaar soortgelijks jouwe. Ik had het uitgemaakt met mijn vriendin en ik zag dat alles eigelijk haar fout was. (Ruzie met men ouders, mijn eigen pijn doen , een schooljaar vergooien.)

Geloof me maar er zijn meiden rond die ons echt iets kunnen aandoen. maar je beseft het pas achteraf. Ik had dit ook en heb er enorm spijt van.

Mensen zeggen dan van "hoe kon je daarmee toch verkeren?". Kgeef ze gelijk maarjah tijdes de relatie is alles tiptop maar eigelijk ook weer niet...


Sterkte man je geraakt er wel door net zoals mij en vele anderen. Het vergt gewoon tijd.

Myst!Q

Legacy Member
Killer Queen zei:
als je nummers laat blokkeren ontvang je nog steeds smsjes (bij M* toch)
advies: oproepen niet aannemen, smsjes niet lezen en deleten die handel

nummers blokkeren zou veel eenvoudiger moeten imo
wa een klucht da ge moet gaan bewijzen da iemand u lastig valt
ge zou da eig zelf moeten kunnen bepalen en instellen

vr de mensen die da via hun gsm kunnen doen, tell me how :p

Ik telefoonnummers blokkeren voor berichten en te bellen \o/

RaZoR be

Legacy Member
1) ander email adress en gewoon iedereen toevoegen :p

2) ge kunt wss als ge da in een Proximus center gaat vrage nummers blokkeren...

3) Aan die 3 voorbeelden te zien, gaat dat wel erg ver tussen jullie 2, zelfs als ze op school ook moeilijk tegen je gaan doen enz..., beetje verder dan enkele stalk telefoontjes

4) Als ze niet ophouden, kun je met al je chatlogs, getuigenissen van je eigen vrienden toch naar de politie stappen, en dan zorgen dat die ex nix meer mag doen?? of doen ze dat neit bij de politie?

Arifiene

Legacy Member
Ik woon ook in brugge en heb hetzelfde meegemaakt (5 maanden gestalkt door het ex-lief van mijn lief, een meisje dus en 7 maand door mijn eigen ex-lief). Tip: naar de flikken gaan helpt geen zier ;). Ze vertellen u gewoon dat ze toch niets kunnen doen als ze 16 is. Al wat ze kunnen doen is de ouders blijven lastigvallen (en dit weigeren ze zelfs na een tijdje).
Om u een idee te geven van wat ik tegenkwam:
-45 telefoontjes op 1 nacht (en ja men gsm stond ops til, ik ben niet zot :p)
-berichten dat ze me ging vermoorden, dat ze wist waar ik woonde
-met een schaar in haar buik snijden als men lief het niet zou uitmaken met me (mooie littekens heeft ze daarvan btw)
-vlak voor een auto springen
-mijn msn/hotmail/telenet/gsm belegeren met smsen/mails
-al haar kleutervriendjes tegen me opsteken om ook te komen zagen aan men kop (overal int stad waar ik ze ook maar tegenkwam)
-3x per dag aan men huis staan
-beginnen wenen, roepen, en tieren op fuiven, aan men arm hangen wenen en roepen dat ze men vriendin wil zijn (weird :p)
enz...
Ik weet dus goed genoeg wat het is. Ik heb het opgelost door te gaan praten met die ouders, misschien is dat ook een oplossing voor u? (Blijkbaar hadden ze er zelf veel problemen mee, ze hebben gedreigd haar in een instelling te steken, en t was gedaan :D)
Ohja: gsm blokkeren, ik zit bij mobistar, en daar deden ze heel moeilijk over, ik moest een gerechtelijk bevel hebben en kon dit niet krijgen omdat de flikken het niet serieus namen (en omdat ze minderjarig was :/). Uiteindelijk heeft een vriend bij mobistar dit voor me geregeld.

(dit gaat niet over het ex-lief, die was 23, dat was iets anders)

FuLcRuM

Legacy Member
bwah wete...

De stalkingsgevallen die ik al gezien heb zijn véél erger.

Pas op; ik zeg niet dat dit niet erg is é...
Maar uiteindelijk; gij moet uw pw van hotmail niet aan haar geven... Daar gaat ge haar niets om kunnen doen...

Als ze het nu kraakt is dat iets anders....

En de berichtjes vallen ook nog mee imo

Stancke

Legacy Member
FuLcRuM zei:
De stalkingsgevallen die ik al gezien heb zijn véél erger.

Ja,tuurlijk,het is nu niet dat ik met een strond rondloop op straat éh

(daarom dat er in m'n beginpost ook staat: stalken/pesten/kloten;) )

FuLcRuM zei:
Maar uiteindelijk; gij moet uw pw van hotmail niet aan haar geven... Daar gaat ge haar niets om kunnen doen...

Heb ik niet gedaan,ik verander m'n paswoord om de x aantal maanden.
Hoe ze eraan is gekomen blijft voor mij 1 groot raadsel! Vooral toen ze tijdens 1 van de chatlogs zei van: "wacht,ik ga je paswoord terugzetten" :wtf:

Ik ga het er maar zo bij laten,ik wou meer m'n gal uitspuwen.
Nu gewoon afwachten wat er morgen eventueel zal/gaat gebeuren

Terror Factor

Legacy Member
lol,wss heeft ze u gekeylogged/gebackdoored ofzo. dan kan ze zo uw wachtwoorden zien, en as ze die zo ni ziet,wacht ze tot ge ze typt. ne fatsoenlijke virusscanner afhale(kaspersky antivirus is zowat de beste) en scannen, en eventueel een hijack this log posten op het softwareforum.

EDIT: voor da ge afkomt me "ik heb norton" of iets dergelijks: norton, mcafee, ... is BROL.
Kaspersky, NOD32 zijn goed, en Ikarus en DrWeb lijken mij ook goed.

FuLcRuM

Legacy Member
Stancke zei:
Heb ik niet gedaan,ik verander m'n paswoord om de x aantal maanden.
Hoe ze eraan is gekomen blijft voor mij 1 groot raadsel! Vooral toen ze tijdens 1 van de chatlogs zei van: "wacht,ik ga je paswoord terugzetten" :wtf:

Ik ga het er maar zo bij laten,ik wou meer m'n gal uitspuwen.
Nu gewoon afwachten wat er morgen eventueel zal/gaat gebeuren

Nu dat is wel strafbaar en daar zou ik haar allesinds op pakken hoor...
Dien klacht in; vraag de records aan Hotmail van wie op welke dag heeft ingelogd met welke IP en die kunnen zij dan vergelijken via je ISP...

Stancke

Legacy Member
Terror Factor zei:
lol,wss heeft ze u gekeylogged/gebackdoored ofzo. dan kan ze zo uw wachtwoorden zien, en as ze die zo ni ziet,wacht ze tot ge ze typt. ne fatsoenlijke virusscanner afhale(kaspersky antivirus is zowat de beste) en scannen, en eventueel een hijack this log posten op het softwareforum.

:eek:

als ik nog niet weet hoe ik dat moet doen,dan weten zij dat absoluut niet:unsure:

SilentSpring

Legacy Member
Terror Factor zei:
lol,wss heeft ze u gekeylogged/gebackdoored ofzo. dan kan ze zo uw wachtwoorden zien, en as ze die zo ni ziet,wacht ze tot ge ze typt. ne fatsoenlijke virusscanner afhale(kaspersky antivirus is zowat de beste) en scannen, en eventueel een hijack this log posten op het softwareforum.

EDIT: voor da ge afkomt me "ik heb norton" of iets dergelijks: norton, mcafee, ... is BROL.
Kaspersky, NOD32 zijn goed, en Ikarus en DrWeb lijken mij ook goed.
nja, het eerste meiske die weet wa ne keylogger is meotek nog tegenkomen hoor.
Miss via de schoolpc's fzo?
edit: te laat dus:p

birdhouse85

Legacy Member
@ Stancke, ik woon in oostende, ik zal eens naar brugge komen en we zullen 1 gaan drinken ok? ( btw geen zever )

en niets van antrekken, ik heb ook zo'n crazy ex gehad, je weet wel stoer tonen, ze wilde mijn leven zuur maken omdat ik haar gedumpt had.... met al haar marginale vriendjes rond me komen staan, de eerste die iets zei had ne dok op ze bakkes, daarna ging de bende iets verder gaan staan, zodat ik rustig kon wegrijden met me moto.

uw zeker niet laten doen, eenmaal ze met een bende komen naar je, en ze doen je fysiek zeer, gewoon terug slaan ;) anders maakt je het maar erger voor jezelf!

UnD3RD0G

Legacy Member
ik snap ook niet waarom je contact toelaat
wat ik in jouw geval zou doen :

- haar blocken op MSN
- van email adres veranderen
( je kan je lijst met contactpersonen saven en op nieuwe account inladen)
- nooit meer opnemen als ze belt. ( laten bellen op stil, of afleggen )
- sms'jes niet lezen, gewoon deleten
- ze aan je deur laten staan als ze langskomt
( zeg tegen je ouders dat als zei het is, dat ze gewoon de deur terug dicht doen )
- haar negeren op school
- met mensen optrekken waar je wel iets aan hebt
( ook al is dat maar 1 of 2 personen die je echt vriend kan noemen, deze heb je nodig )
- ...

je snapt het wel, zet haar compleet in het zwart/donker
dan zal het wel stoppen, doet het dat niet, dan heb je er toch al geen last meer van.

anyway,
good luck

hybrid

Legacy Member
ksnap da echt ni ze, sommige mensen zijn echt zwaar om zeep, kzou mij schame alsk voor de deur sta te roepe voor de buurt en u ouders zulle er ook al pissed op zijn zeker, ksnap ni vanwaar zet lef haalt om aan u deur blijve aantebelle.

Terror Factor

Legacy Member
Den Freddie zei:
nja, het eerste meiske die weet wa ne keylogger is meotek nog tegenkomen hoor.
Miss via de schoolpc's fzo?
edit: te laat dus:p
hm,oke, ma ge weet nooit e:p anders kan ze ni zomaar het wachtwoord naar het oude verandere. da betekent da ze weet wa het oude wachtwoord was,en het dus ni heeft veranderd me de geheime vraag. mss heeft ze een van aar vriendjes gevraagd om u te keyloggen ofzo?
als ge ooit een bestand van haar hebt aanvaard(.exe, .scr, .pif, .bat, .com), dan zou k es heel uwe pc scanne me iets fatsoenlijk.

Op ne openbare pc weet ge het wachtwoord van de andere nog ni e:/ of mss was uw wachtwoord iets wa ze gewoon gemakkelijk kon raden? ma als da meerdere kere is voorgevalle(dus me verschillende wachtwoorden) zou ik daar ni op hope zuh.

brainwashed

Legacy Member
als ik zo lees wat ze via msn zegt.
moet ik zeggen dat dat vrij kinder achtig gedrag is.

als ze nog beld antwoord dan heel stom, sorry verkeerd verbonden
u ni in ergeren zo krijgde de rustigste mens boos of gewoon ne vriend late oppakken of u ouders
of als ge oppakt uwe gsm daar henne leggen en niks zeggen

th43ns

Legacy Member
als ik da zo lees krijg ik spontane jeuk in mijn vuisten terwijl ik totaal niet aggressief ben
sterkte man,laat u niet kennen!

Dr.White widow

Legacy Member
amaai , da ge zelfs op azo ne kul reageert.... wtf azo een attention whore!
en kerel ge hebt veel in eigen handen, zoals vele zeggen gewoon ander email adres en nieuwe telefoon nr, ja als ge dan te lui zijt om iedereen weer opnieuw toe te voegen (no offense é)

ik zou nooit e meiske slaan, ma moest die iedere dag 3x aan mijn deur staan zou ik wel mijn hand tegen haar kaak plakken, die ga geen 2de keer meer komen.

kword gewoon wild van die toestanden te lezen :)

EvilTwin

Legacy Member
Mijn schoonzus heeft ooit hetzelfde voorgehad. Een ex stalkte haar met SMS-en. Toen heb ik die tot twee maal toe van nummer doen veranderen. Via ICQ was ik aan een sms-bomber geraakt. Gratis en voor niks een paar miljoen sms-kes op hun dak. Geheugen constant vol ... die mocht zijn kaart dus wegsmijten en zelf een nieuw nummer aanschaffen. Hij heeft zelfs eens herbegonnen met een tweede nummer, maar ik heb hem op hetzelfde getrakteerd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan