Ik woon ook in brugge en heb hetzelfde meegemaakt (5 maanden gestalkt door het ex-lief van mijn lief, een meisje dus en 7 maand door mijn eigen ex-lief). Tip: naar de flikken gaan helpt geen zier

. Ze vertellen u gewoon dat ze toch niets kunnen doen als ze 16 is. Al wat ze kunnen doen is de ouders blijven lastigvallen (en dit weigeren ze zelfs na een tijdje).
Om u een idee te geven van wat ik tegenkwam:
-45 telefoontjes op 1 nacht (en ja men gsm stond ops til, ik ben niet zot

)
-berichten dat ze me ging vermoorden, dat ze wist waar ik woonde
-met een schaar in haar buik snijden als men lief het niet zou uitmaken met me (mooie littekens heeft ze daarvan btw)
-vlak voor een auto springen
-mijn msn/hotmail/telenet/gsm belegeren met smsen/mails
-al haar kleutervriendjes tegen me opsteken om ook te komen zagen aan men kop (overal int stad waar ik ze ook maar tegenkwam)
-3x per dag aan men huis staan
-beginnen wenen, roepen, en tieren op fuiven, aan men arm hangen wenen en roepen dat ze men vriendin wil zijn (weird

)
enz...
Ik weet dus goed genoeg wat het is. Ik heb het opgelost door te gaan praten met die ouders, misschien is dat ook een oplossing voor u? (Blijkbaar hadden ze er zelf veel problemen mee, ze hebben gedreigd haar in een instelling te steken, en t was gedaan

)
Ohja: gsm blokkeren, ik zit bij mobistar, en daar deden ze heel moeilijk over, ik moest een gerechtelijk bevel hebben en kon dit niet krijgen omdat de flikken het niet serieus namen (en omdat ze minderjarig was :/). Uiteindelijk heeft een vriend bij mobistar dit voor me geregeld.
(dit gaat niet over het ex-lief, die was 23, dat was iets anders)