-Helld0g-
Legacy Member
Ali_ zei:mss wel handig, maar ik heb elke maand 300 gratis smsjes als ik minstens 10 euro herlaad, en ik herlaad maandelijks voor 20 euro =>dus elke maand meer dan genoeg smsjes => tempo music is echt wel het beste!
ja zelfs beter dan pay&go generation, want jullie mogen maar smsn vanaf 16 uur![]()
heb sinds vorige week een proximus abonnement
vanaf 10euro per maand heb je tegenwoordig 1200sms'en of belminuten gratis per maand na 19u in de week en heel de dag tijdens het weekend/feestdagen.
'k heb ene van 20euro genomen, en aangezien ik ni zoveel ga verdoen zal ik dus na die 12 maanden nog mijn baat ervan hebben :applause:


