Archief - Gratis SMS'kes sturen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Helld0g-

Legacy Member
Ali_ zei:
mss wel handig, maar ik heb elke maand 300 gratis smsjes als ik minstens 10 euro herlaad, en ik herlaad maandelijks voor 20 euro =>dus elke maand meer dan genoeg smsjes => tempo music is echt wel het beste!
ja zelfs beter dan pay&go generation, want jullie mogen maar smsn vanaf 16 uur :p

heb sinds vorige week een proximus abonnement

vanaf 10euro per maand heb je tegenwoordig 1200sms'en of belminuten gratis per maand na 19u in de week en heel de dag tijdens het weekend/feestdagen.
'k heb ene van 20euro genomen, en aangezien ik ni zoveel ga verdoen zal ik dus na die 12 maanden nog mijn baat ervan hebben :applause:

-Helld0g-

Legacy Member
p!mp zei:
willen ze zeggen eens de smsjes verstuurd zijn van op hun netwerk worden ze overgelaten aan het doelnetwerk. Als die operator aanrekent om te ontvangen zal het in dit geval ook zijn.

denk niet dat dit toegepast wordt

iemand met pay&go die ff wil uittesten met een sms'je naar zichzelf??

dnuub

Legacy Member
Ik zit nu bij mobistar, ma ik heb me daar upgesigned vo tempo music, kheb zo nen brief gekregen met een nieuwe simkaart etc, ma er staat als je je nummer wilt behouden daj dan een formulier moet invullen en ge vindt dat op www.tempomusic.be :/ ma kvinne kik da nie, en hoe moej da dan precies doen ?

sorry voor offtopic ma kga ier geen nieuwe topic voor maken, en et sluit aan bij deze topic

[Dark-Fury]

Legacy Member
dnuub zei:
Ik zit nu bij mobistar, ma ik heb me daar upgesigned vo tempo music, kheb zo nen brief gekregen met een nieuwe simkaart etc, ma er staat als je je nummer wilt behouden daj dan een formulier moet invullen en ge vindt dat op www.tempomusic.be :/ ma kvinne kik da nie, en hoe moej da dan precies doen ?

sorry voor offtopic ma kga ier geen nieuwe topic voor maken, en et sluit aan bij deze topic

kheb het zelfde probleem en kvin het ook nie :/

exorr

Legacy Member
jah, ik heb da lik ook

weetter niemand hoe je da moet doen ? vo je nummer te behouden

Psykee

Legacy Member
ik ben nu tempo music sinds een paar uren ... kheb 15 euro herlaad .. ma ik heb nog altijd geen gratis sms'jes?

[ JO ]

Legacy Member
Psykee zei:
ik ben nu tempo music sinds een paar uren ... kheb 15 euro herlaad .. ma ik heb nog altijd geen gratis sms'jes?

was bij mij ook..
ondertusse eig wel al lang gelede..

volgend mij moet je nu nog is herladen, en dan heb je ze morgen
want je moet binnen de maand herladen, en nu was dit je eerste, dus je volgende is binnen de maand..

of wat het ook zou kunnen zijn was da je 2 of 3 dage moest wachte ofzo

maar ik dacht dat het het eerste was;)

FlameDB

Legacy Member
Psykee zei:
ik ben nu tempo music sinds een paar uren ... kheb 15 euro herlaad .. ma ik heb nog altijd geen gratis sms'jes?

nog een keer herladen voor min. 10 euro

cool_boy_ke

Legacy Member
M'n SMSjes komen niet meer aan bij MegaSMS. Ligt dit alleen aan mij ?

GhO$T

Legacy Member
Psykee zei:
ik ben nu tempo music sinds een paar uren ... kheb 15 euro herlaad .. ma ik heb nog altijd geen gratis sms'jes?
Zoals gezegd, tis pas bij 2e maal herladen binnen een maand voor minstens 10 euro dat je die gratis smssen krijgt.
Als dit de eerste keer is dat je herlaadt, krijg je dus maar gratis smsen als je binnen 31 dagen nog eens herlaadt.

En als je de 2e keer herlaadt en dus recht hebt op u gratis smssen, kan dat nog maximum 48u duren eer ze toegekend zijn, meestal is het na 1 dag ofzo.

Gizmo_1987

Legacy Member
hoe kan je een gratis smsje zenden naar het buitenland?
Mijn ouders zitten in griekenland en k'zou een willen zenden naar hen ;)
grtzz

Frado2005

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
hoe kan je een gratis smsje zenden naar het buitenland?
Mijn ouders zitten in griekenland en k'zou een willen zenden naar hen ;)
grtzz

niet denk ik :)

W!mpix

Legacy Member
Tempo music, 10 euro herladen via bankkaart
=> 300 smsjes gratis

Per keer dat ik 10 euro herlaad nog eens zomerpromotie
=> +120smsjes per dag gratis... Of zo iets in dien aard, let er niet echt op XD

Cervantes

Legacy Member
Callwave heeft dat script nu ook online gezet! Als er mensen iets ofwat met "javascript" omkunnen, kan je dat script helemaal vervormen, en je eigen "gratis" sms programma van maken! :-)

Unpro

Legacy Member
Stancke zei:
Kzou dan overschakelen naar P&G Generation. 10€ herladen iedere maand = 1000 SMS'en gratis. Zo leg ik mooi een bedrag opzij zodat ik m'n resterend belkrediet kan gebruiken in geval van nood.
Die 1000 smsen zijn soms wel snel op maar dan ist nog altijd beter dan per sms te betalen ofc :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan