Hi,
Ik weet niet of ik dat hier mag posten, maar ik denk het wel, want alles is gratis te downloaden, en is legaal en free-ware.
Sinds paar maanden, heb ik zo wat op internet liggen s(m)urfen :doc:, en ik kwam een programma tegen voor gratis smsjes te sturen. Tis geen warez, maar free-ware, en in samen werking met Yahoo.com. Ik dacht eerst dat ge weer zo credits moest aankopen of verdienen door mensen referrals te maken enz, al die shit, maar dat moest blijkbaar niet, want twas een programma, en niet zo een site gelijk "sms-city.be" ofzoiets. Paar dagen geleden had ik dat gepost op teletet.org, en die mannen vroeger om daar een tutorial over te schrijven, want tis beetje ingewikkeld om alle optie's in te stellen.
Ah jah, als der mensen zijn die bang zijn voor spam op hun GSM ofzo, of zeggen: "niks is gratis", dit dan toch wel, gebruik het nu toch al een tijdje, en nog niks van spam ofzo gehad, maar ge kunt natuurlijk ook fake gsmnummer ingeven, of fake email-adres. Alleen opt einde van u berichtje komt er iets van de maker en hoster van het programma + sms-service.
Der is nog een site over gratis smskes sturen, "mega-sms.be" ofziets, maar dat werkt niet bij mij, en die gaat traag volgens sommige mensen, en dat programma dat ik gevonden heb is binnen de 5sec bij u met dat smsje
Als dit foute forum is, replace maar dan naar Software als dat daar moet, maar ik dacht: "Algemene Discussies", zal wel juist zijn hopelijk?
LINK van TUTO:
http://users.pandora.be/2schaeferson/free-sms/
Geen FLAME thread hier van maken, dankuwel
Cervantes, tot u dienst