Archief - Gratis SMS'kes sturen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Unpro zei:
Die 1000 smsen zijn soms wel snel op maar dan ist nog altijd beter dan per sms te betalen ofc :p

Nja, vorige maand had ik SMS'jes tekort van die 1000:$ Uiteindelijk is m'n geld ook op, op het einde van de maand:p Dus, no way van dat spaarpotje :lol:

Retro.Johnson

Legacy Member
Cervantes zei:
Hi,

Ik weet niet of ik dat hier mag posten, maar ik denk het wel, want alles is gratis te downloaden, en is legaal en free-ware.

Sinds paar maanden, heb ik zo wat op internet liggen s(m)urfen :doc:, en ik kwam een programma tegen voor gratis smsjes te sturen. Tis geen warez, maar free-ware, en in samen werking met Yahoo.com. Ik dacht eerst dat ge weer zo credits moest aankopen of verdienen door mensen referrals te maken enz, al die shit, maar dat moest blijkbaar niet, want twas een programma, en niet zo een site gelijk "sms-city.be" ofzoiets. Paar dagen geleden had ik dat gepost op teletet.org, en die mannen vroeger om daar een tutorial over te schrijven, want tis beetje ingewikkeld om alle optie's in te stellen.

Ah jah, als der mensen zijn die bang zijn voor spam op hun GSM ofzo, of zeggen: "niks is gratis", dit dan toch wel, gebruik het nu toch al een tijdje, en nog niks van spam ofzo gehad, maar ge kunt natuurlijk ook fake gsmnummer ingeven, of fake email-adres. Alleen opt einde van u berichtje komt er iets van de maker en hoster van het programma + sms-service.

Der is nog een site over gratis smskes sturen, "mega-sms.be" ofziets, maar dat werkt niet bij mij, en die gaat traag volgens sommige mensen, en dat programma dat ik gevonden heb is binnen de 5sec bij u met dat smsje :-)

Als dit foute forum is, replace maar dan naar Software als dat daar moet, maar ik dacht: "Algemene Discussies", zal wel juist zijn hopelijk?

LINK van TUTO: http://users.pandora.be/2schaeferson/free-sms/

Geen FLAME thread hier van maken, dankuwel :-)

Cervantes, tot u dienst :niceone:

Ge kunt wel maximum 6 sms'sen per dag sturen, heb da al widget voor vista, werkt perfect alleen komen meerdere berichten aan elkaar uiteengescheurd toe in apparte berichten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan