Archief - Gratis SMS'kes sturen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cervantes

Legacy Member
Hi,

Ik weet niet of ik dat hier mag posten, maar ik denk het wel, want alles is gratis te downloaden, en is legaal en free-ware.

Sinds paar maanden, heb ik zo wat op internet liggen s(m)urfen :doc:, en ik kwam een programma tegen voor gratis smsjes te sturen. Tis geen warez, maar free-ware, en in samen werking met Yahoo.com. Ik dacht eerst dat ge weer zo credits moest aankopen of verdienen door mensen referrals te maken enz, al die shit, maar dat moest blijkbaar niet, want twas een programma, en niet zo een site gelijk "sms-city.be" ofzoiets. Paar dagen geleden had ik dat gepost op teletet.org, en die mannen vroeger om daar een tutorial over te schrijven, want tis beetje ingewikkeld om alle optie's in te stellen.

Ah jah, als der mensen zijn die bang zijn voor spam op hun GSM ofzo, of zeggen: "niks is gratis", dit dan toch wel, gebruik het nu toch al een tijdje, en nog niks van spam ofzo gehad, maar ge kunt natuurlijk ook fake gsmnummer ingeven, of fake email-adres. Alleen opt einde van u berichtje komt er iets van de maker en hoster van het programma + sms-service.

Der is nog een site over gratis smskes sturen, "mega-sms.be" ofziets, maar dat werkt niet bij mij, en die gaat traag volgens sommige mensen, en dat programma dat ik gevonden heb is binnen de 5sec bij u met dat smsje :-)

Als dit foute forum is, replace maar dan naar Software als dat daar moet, maar ik dacht: "Algemene Discussies", zal wel juist zijn hopelijk?

LINK van TUTO: http://users.pandora.be/2schaeferson/free-sms/

Geen FLAME thread hier van maken, dankuwel :-)

Cervantes, tot u dienst :niceone:

Ali_

Legacy Member
mss wel handig, maar ik heb elke maand 300 gratis smsjes als ik minstens 10 euro herlaad, en ik herlaad maandelijks voor 20 euro =>dus elke maand meer dan genoeg smsjes => tempo music is echt wel het beste!
ja zelfs beter dan pay&go generation, want jullie mogen maar smsn vanaf 16 uur :p

Cervantes

Legacy Member
normaal werkt die bij iedereen ze boogje, maar sommige mensen vergeten "0032" (voor Belgïe) in hun nummer teverwerken. BV: als u nummer 0495/xx.xx.xx is, dan moet ge: 0032495/xx.xx.xx doen (wel zonder / en zonder .)

boogje

Legacy Member
ah,ja,nu werkt ie. Wel jammer dat er altijd reclame opt einde staat, maar ach :p

bedankt!

zipke

Legacy Member
Dit is wel de ontdekking van het jaar :)
Gestuurd en 5 seconden later aangekomen! :nice:

kakature

Legacy Member
Bestaat ook voor Mac en ik gebruik het al zeer lang.

Het voordeel van de Mac widget is dat de widget al uw contacts autmatisch van Adresboek invoert, zeer handig.

Cervantes zei:
normaal werkt die bij iedereen ze boogje, maar sommige mensen vergeten "0032" (voor Belgïe) in hun nummer teverwerken. BV: als u nummer 0495/xx.xx.xx is, dan moet ge: 0032495/xx.xx.xx doen (wel zonder / en zonder .)

Die 2 nullen moogt ge normaalgezien weglaten.

/edit

Da's niet in samenwerking met Yahoo hoor, het draait gewoon op de Yahoo Widget Engine.

Preske

Legacy Member
is onlangs in het nioeuws geweest

de providers gaan er iet an doen wat er is te veel kans op fraude mee

Frado2005

Legacy Member
Ali_ zei:
mss wel handig, maar ik heb elke maand 300 gratis smsjes als ik minstens 10 euro herlaad, en ik herlaad maandelijks voor 20 euro =>dus elke maand meer dan genoeg smsjes => tempo music is echt wel het beste!
ja zelfs beter dan pay&go generation, want jullie mogen maar smsn vanaf 16 uur :p

Ja maar we krijgen er dan ook 1000 :), en ik sms toch meestal maar na 16u..

Cervantes

Legacy Member
ik heb abonnement van Mobistar, maar mijn moeder had vorige maand een rekening van 35€ voor mij. en ben maar 16, zoveel bel ik niet, meestal naar vrienden van: "eh, waar zit gij? komt ge buiten, pleintje, sigaretje roken ofzo :)"

SweetEmmaRose

Legacy Member
35€ is echt wel veel voor een maand
(in vergelijking me mij dan)

Ali_

Legacy Member
frado2005 zei:
Ja maar we krijgen er dan ook 1000 :), en ik sms toch meestal maar na 16u..

:p

doet gij dan echt 1000 smsjes op?
de enige reden da ik da gebruik is om te vragen waar da bepaalde mensen zitten of om te antwoorden waar da ik zit. en met 250 heb ik altijd genoeg.

Messias.

Legacy Member
Mja, ik had die widget ook al 'ns geprobeerd, maar blijkt dat de ontvanger betaalt (5c).

GaMe®

Legacy Member
Haha.. "International server down.. Please try again later" :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan