Archief - Gratis SMS'kes sturen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakature

Legacy Member
Bwa, af en toe hebt ge dat eens, zo erg is dat niet :p

Wees blij dat ge zoiets hebt.

KULeest

Legacy Member
Messias. zei:
Mja, ik had die widget ook al 'ns geprobeerd, maar blijkt dat de ontvanger betaalt (5c).

Ik heb om te testen naar mezelf gestuurd, en heb geen geld verloren (Mobistar)

-etienne-

Legacy Member
Dat kunnen ze ook niet maken he :) De ontvanger betaald. Zo kan je iemand serieus ruineren :)

Messias.

Legacy Member
KULeest zei:
Ik heb om te testen naar mezelf gestuurd, en heb geen geld verloren (Mobistar)

Hmm, bizar. Ik heb het bij mijzelf getest, en bij iemand anders, en er ging dus wel degelijk geld af. Mja.

Preske

Legacy Member
-etienne- zei:
Dat kunnen ze ook niet maken he :) De ontvanger betaald. Zo kan je iemand serieus ruineren :)

ahnee zeker?
hoe denkt ge da al die sms spellekes hun g eld verdienen. door geld te vragen voor te ontvangen EN versturen

-etienne-

Legacy Member
dan heb je wel zelf eerst moeten smsen of via een andere manier akkoord gegaan met hun diensten he...

Het zou schoon zijn als je iemand anders zo kosten aan zijn been zou knn lappen ....

jossmos

Legacy Member
Messias. zei:
Mja, ik had die widget ook al 'ns geprobeerd, maar blijkt dat de ontvanger betaalt (5c).

ik heb het getest met mobistar, en bij mij kost het in ieder geval geen cent

zipke

Legacy Member
:offtopic:
Voor de mensen met een gsm, even een melding van algemeen nut; (is bij ons op de huistelefoon al voorgevallen, we hadden iets gewonnen...:naughty: )
Lees goed door en stuur het door!!!!!
Beste Allemaal,
Het onderstaande bericht is niet bedoeld als grapje maar is echt aan de orde. Dochter van een kennis is zo op de huistelefoon gebeld.
Met de melding dat we een prijs gewonnen hadden.
Of ze een 9 wilde toetsen om door te gaan!!!!
Ze is slim geweest en heeft de hoorn er op gegooid.
Voor iedereen die een mobiele telefoon bezit: Momenteel is er een bende actief die u belt op uw GSM en zich voordoet als iemand van de provider waar u bij bent aangesloten.
Men vraagt u tijdens dit gesprek om 09# of #09 in te toetsen ter controle van uw toestel.
DOE DIT NIET EN VERBREEK ONMIDDELLIJK DE VERBINDING.
Deze bende beschikt over apparatuur om via de ingetoetste code het nummer van uw SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met uw nummer.
Hierdoor kan men op grote schaal fraude plegen op uw kosten. Maak dit bericht s.v.p. bekend aan personen die in het bezit zijn van een GSM-toestel.
Een tweede methode die wordt toegepast is de volgende:
U ontvangt een bericht op uw GSM met het verzoek om nummer 0141 455114 te bellen.
Dit moet u dus NIET doen! Als u dit namelijk doet, kan degene die u dat berichtje heeft gestuurd op uw kosten bellen.
Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de KPN = en Vodafone.
PAS OP: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast ! !!!!!!!!!!!!!
Als u dit bericht ontvangt, stuur het dan s.v.p. aan zoveel mogelijk mensen door!

Gegroet, Z.

:offtopic:

enZiiime

Legacy Member
nja net nummer overgeschakeld op proximus en 1000 gratis smsjes tusse 16 en 7 en @weekend (min 10€ per maand herlade), is goed genoeg, voor personen die rond de 20€ op vrijdag en zaterdag nacht opsturen :D)

Feignasse

Legacy Member
Wtf, 20€ aan sms-berichten, wat valt er nu in godsnaam te vertellen over zo'n klotetelefoon :s

GaMe®

Legacy Member
Ge kunt ook iemand zijn nr invullen en constant op verzenden klikken, zodat de ontvanger 10 sms'kes per minuut ofzo ontvangt :(

Cervantes

Legacy Member
Verliest de ontvanger geld? :o

Ik in ieder geval niet, zou maar raar zijn... :doh:

BuffaloKampioen

Legacy Member
Ik verdoe ongeveer iedere maand +- 25€-30 aan gsm! Meestal bellen, sms eerder om praktische dingen!

Cervantes

Legacy Member
Vandaag geen last gehad van "International Server Down". Iemand?

bludgeoned

Legacy Member
een keer maar 5 sec later ging het
wel zorgen dat je je berichten kopieert voordat je op verzenden drukt anders kun je opnieuw beginnen de "International Server Down" is

Cervantes

Legacy Member
maar ik stuur nooit "brieven" ze, kleine smsjes, als dat zo is, typ ik dat wel snel opnieuw :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan