Archief - Gratis SMS'kes sturen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terror Factor

Legacy Member
Overweeg pay and go generation is, 50€ aan smsen is toch wel veel, hoewel k er vroeger ook wel aankwam :p

Stancke

Legacy Member
Kzou dan overschakelen naar P&G Generation. 10€ herladen iedere maand = 1000 SMS'en gratis. Zo leg ik mooi een bedrag opzij zodat ik m'n resterend belkrediet kan gebruiken in geval van nood.

Gromme

Legacy Member
Bij mij zegt ie dat ik moet upgraden van 1.2 naar 1.4 maar heb dat gedaan en als ik dan wil sturen zegt hij telkens dat ik terug naar die site moet voor een upgrade.

Gromme

Legacy Member
Hoe zeker is het dat het smsje aankomt? Is het een betrouwbaar iets?

Cervantes

Legacy Member
Ja, de smsje's komen aan, probeer is bij jezelf. Ik heb niet moeten upgraden, raar. Maar is omdat ik al lang geinstaleerd heb denk ik?

-etienne-

Legacy Member
HIER kan je ook gratis smsjes sturen.
De bovenste optie is gewoon via megasms, nogal traag dus.

De onderste is super goed, je moet heel even registreren maar je smsjes komen binnen de 5 sec aan en voor de ontvanger lijkt het dat je smsjes gewoon via je gsm verstuurd zijn ( dus komt van jouw eigen nummer).

-etienne-

Legacy Member
klopt, maar dat programma weigerde dienst bij mij. Het zei dat ik moest updaten en nu update werkte het nog niet. Nu kan je dus van overal ter wereld er op ...

I~MushrooM

Legacy Member
Bij mij werkt da ni. kom ni verder dan phone regisrtion. Komt nochtans message send. Na een uur nog nix en denk da nr wel juist is? +32 486...... right?

-etienne-

Legacy Member
ik typ altijd 0032473xxxxxx maar + 32 zal ook wel werken zeker?
Je duidt toch "international " aan?

I~MushrooM

Legacy Member
Nee, dit moet ik doen om te registreren..

http://i34.photobucket.com/albums/d116/DarkLight_/naamloos.jpg

Uw versie werkt dus ni meer, moest yahoo én die callwave upgraden, maar krijg die sms dus ni aan. Eens ge Belgie kiest, zet die automatisch zelfs die +32 (spatie) en uw nr. Ook als ge 0032 etc doet, verspringt da weer dus de nr is wel in orde. Miss server plat ofzo, ma ja dan zou hem ni zeggen van message verzonden wss

Cedric

Legacy Member
isser een manier om meer dan 7 smskes per dag te sturen met callwave. iets betalen ofzo want kvind da wel een ok service

Tapijt

Legacy Member
Hmm weet er soms iemand of die SMS-en ook gratis zijn naar het buitenland
voor ontvanger/verzender ?

Cedric

Legacy Member
willen ze zeggen eens de smsjes verstuurd zijn van op hun netwerk worden ze overgelaten aan het doelnetwerk. Als die operator aanrekent om te ontvangen zal het in dit geval ook zijn.

denk niet dat dit toegepast wordt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan