Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GaMe® zei:Hoeveel kunt ge er dan per dag sturen?
Kunt ge u proxy ni veranderen en dan opnieuw sturen ofzo?
Is er geen weg om die limit te omzeilen?![]()

Sapphire* zei:Hoeveel had ge er dan ongeveer gestuurd?
HavaLinka zei:Ik moest hem upgraden, hebik gedaan en nu vraagt hij men pin-code... kweetnie alset te vertrouwen is...![]()

zipke zei:
Voor de mensen met een gsm, even een melding van algemeen nut; (is bij ons op de huistelefoon al voorgevallen, we hadden iets gewonnen...:naughty: )
Lees goed door en stuur het door!!!!!
Beste Allemaal,
Het onderstaande bericht is niet bedoeld als grapje maar is echt aan de orde. Dochter van een kennis is zo op de huistelefoon gebeld.
Met de melding dat we een prijs gewonnen hadden.
Of ze een 9 wilde toetsen om door te gaan!!!!
Ze is slim geweest en heeft de hoorn er op gegooid.
Voor iedereen die een mobiele telefoon bezit: Momenteel is er een bende actief die u belt op uw GSM en zich voordoet als iemand van de provider waar u bij bent aangesloten.
Men vraagt u tijdens dit gesprek om 09# of #09 in te toetsen ter controle van uw toestel.
DOE DIT NIET EN VERBREEK ONMIDDELLIJK DE VERBINDING.
Deze bende beschikt over apparatuur om via de ingetoetste code het nummer van uw SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met uw nummer.
Hierdoor kan men op grote schaal fraude plegen op uw kosten. Maak dit bericht s.v.p. bekend aan personen die in het bezit zijn van een GSM-toestel.
Een tweede methode die wordt toegepast is de volgende:
U ontvangt een bericht op uw GSM met het verzoek om nummer 0141 455114 te bellen.
Dit moet u dus NIET doen! Als u dit namelijk doet, kan degene die u dat berichtje heeft gestuurd op uw kosten bellen.
Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de KPN = en Vodafone.
PAS OP: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast ! !!!!!!!!!!!!!
Als u dit bericht ontvangt, stuur het dan s.v.p. aan zoveel mogelijk mensen door!
Gegroet, Z.
![]()
Pincode man? Gebruik je de widget?HavaLinka zei:Ik moest hem upgraden, hebik gedaan en nu vraagt hij men pin-code... kweetnie alset te vertrouwen is...![]()

wouter_dc zei:Pincode man? Gebruik je de widget?
Je moet toch gewoon je eigen nummer ingeven, dan krijg je bericht van callwave, met verification code, die ingeven en je kan sturen.
Is terug veranderd met deze versie: wanneer iemand nu bericht van jou aankrijgt (verstuurd via callwave) ben JIJ het als afzender, en niet Callwave. Vind ik persoonlijk veel handiger, en betrouwbaarder voor mensen die hier niets vanaf weten![]()
SweetEmmaRose zei:35€ is echt wel veel voor een maand
(in vergelijking me mij dan)
met enkel en alleen sms'en.