Archief - Gratis SMS'kes sturen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

awesome

Legacy Member
hm ik krijg dit berichtje:(voor de mensen met interesse)

van afzender: Callwave ( heb ik dus nooit ingevoerd in men gsm... )
bericht zelf:

32472******:boodschap(callwave.com/sms)

Cervantes

Legacy Member
dan hebt ge u 0032 niet ingevult wrs, bij iedereen werkt dat toch dacht ik

Project Zero

Legacy Member
Hm ik gebruik deze widget ook voor mac maar om een of andere reden werkt hij al een paar weken niet meer :x.
Ik zou niet weten waarom, mss dat een herinstallatie iets verandert? ^

jarco

Legacy Member
ja idd als die service down is niet als een gek proberen want dan gaat ge u limit rap exceeden. 5 minuutjes wachten kan soms de oplossing zijn :)

GaMe®

Legacy Member
Hoeveel kunt ge er dan per dag sturen?
Kunt ge u proxy ni veranderen en dan opnieuw sturen ofzo?
Is er geen weg om die limit te omzeilen? :p

Jarexx

Legacy Member
GaMe® zei:
Hoeveel kunt ge er dan per dag sturen?
Kunt ge u proxy ni veranderen en dan opnieuw sturen ofzo?
Is er geen weg om die limit te omzeilen? :p

:naughty:

Als je het vindt laat iets weten hé :evil:

jossmos

Legacy Member
ik weet, dit is misschien een bump maar ik heb een vraag

sinds kort heb ik moeten updaten en vraagt hij naar een code die ik moet overtypen, is dit zoals bij " de megasmsclub" waar ik ook al ingetrapt ben en nu maandelijks 2 € moet betalen.



heeft iemand dit al geprobeerd?

merci !

wouter_dc

Legacy Member
Verification code?
Ik heb da gedaan, werkt nog steeds, denk niet dat ik iets heb moeten betalen.

HavaLinka

Legacy Member
Ik moest hem upgraden, hebik gedaan en nu vraagt hij men pin-code... kweetnie alset te vertrouwen is... :sop:

Moloch

Legacy Member
HavaLinka zei:
Ik moest hem upgraden, hebik gedaan en nu vraagt hij men pin-code... kweetnie alset te vertrouwen is... :sop:

tsja, mijn code zouden ze in ieder geval nie krijgen :lol:

HavaLinka

Legacy Member
zipke zei:
:offtopic:
Voor de mensen met een gsm, even een melding van algemeen nut; (is bij ons op de huistelefoon al voorgevallen, we hadden iets gewonnen...:naughty: )

Lees goed door en stuur het door!!!!!
Beste Allemaal,
Het onderstaande bericht is niet bedoeld als grapje maar is echt aan de orde. Dochter van een kennis is zo op de huistelefoon gebeld.
Met de melding dat we een prijs gewonnen hadden.
Of ze een 9 wilde toetsen om door te gaan!!!!
Ze is slim geweest en heeft de hoorn er op gegooid.
Voor iedereen die een mobiele telefoon bezit: Momenteel is er een bende actief die u belt op uw GSM en zich voordoet als iemand van de provider waar u bij bent aangesloten.
Men vraagt u tijdens dit gesprek om 09# of #09 in te toetsen ter controle van uw toestel.
DOE DIT NIET EN VERBREEK ONMIDDELLIJK DE VERBINDING.
Deze bende beschikt over apparatuur om via de ingetoetste code het nummer van uw SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met uw nummer.
Hierdoor kan men op grote schaal fraude plegen op uw kosten. Maak dit bericht s.v.p. bekend aan personen die in het bezit zijn van een GSM-toestel.
Een tweede methode die wordt toegepast is de volgende:
U ontvangt een bericht op uw GSM met het verzoek om nummer 0141 455114 te bellen.
Dit moet u dus NIET doen! Als u dit namelijk doet, kan degene die u dat berichtje heeft gestuurd op uw kosten bellen.
Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de KPN = en Vodafone.
PAS OP: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast ! !!!!!!!!!!!!!
Als u dit bericht ontvangt, stuur het dan s.v.p. aan zoveel mogelijk mensen door!

Gegroet, Z.

:offtopic:

Vooral door dit verhaaltje...

wouter_dc

Legacy Member
HavaLinka zei:
Ik moest hem upgraden, hebik gedaan en nu vraagt hij men pin-code... kweetnie alset te vertrouwen is... :sop:
Pincode man? Gebruik je de widget?
Je moet toch gewoon je eigen nummer ingeven, dan krijg je bericht van callwave, met verification code, die ingeven en je kan sturen.

Is terug veranderd met deze versie: wanneer iemand nu bericht van jou aankrijgt (verstuurd via callwave) ben JIJ het als afzender, en niet Callwave. Vind ik persoonlijk veel handiger, en betrouwbaarder voor mensen die hier niets vanaf weten :)

HavaLinka

Legacy Member
wouter_dc zei:
Pincode man? Gebruik je de widget?
Je moet toch gewoon je eigen nummer ingeven, dan krijg je bericht van callwave, met verification code, die ingeven en je kan sturen.

Is terug veranderd met deze versie: wanneer iemand nu bericht van jou aankrijgt (verstuurd via callwave) ben JIJ het als afzender, en niet Callwave. Vind ik persoonlijk veel handiger, en betrouwbaarder voor mensen die hier niets vanaf weten :)

Ok, sorry, kwas gemist, kdacht daj de pin code van je gsm moest ingeven...

Rivers

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
35€ is echt wel veel voor een maand
(in vergelijking me mij dan)

Ik kom makkelijk aan €50 per maand ;) met enkel en alleen sms'en.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan