Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thales zei:edit: parnakra, waar is jouw bron dat het heelal eindig is?
DJ_CUBEE1 zei:bij vandale:
bron (de ~, ~nen)
1 vanzelf uit de grond opwellend water => wel
2 datgene waaruit iets voortvloeit
3 plaats, geschrift of persoon waaruit men zijn gegevens put => informatiebron
bron zijn mijn foto's, en als ge ff zoekt kunnen wetenschappelijke teksten hierop plakke om da allemaal uit te leggen, mor daar ganek ni menne tijd insteken.
Yep.jos den os zei:kveronderstel dat dit op mij bedoeld is :ironic:
jos den os zei:mja sorry, met jou discussieer ik niet meer Parnakra, het draait toch uit op het welles nietes spelletje waarbij je dan gaat vitten omdat ik er nu eenmaal geen bron heb bijgezet.
jos den os zei:Ik kan u makkelijk bronnen geven waarin die theorie uit de doeken gedaan wordt, net zoals jij die even makkelijk kan vinden
jos den os zei:als jij echter er een andere mening op nahoudt, mij niet gelaten, maar als je zelfs gaat twijfele aan puur statistische gegevens zoals de kansen die er zijn op evolutie, nuja dan zijn we uitgediscussieerd hoor.. je kan alles oneindig in vraag stellen, dus dan kan er beter niets gezegd worden.
Thales zei:parnakra staaft zelfs zen eigen antwoorden niet met zen "bronnen"
Parnakra zei:Uw foto's zijn foto's. PUNT. Hetgeen jij erbij fantaseert (omdat er zoveel zijn, moet er wel leven zijn) is géén bron. En het is makkelijk om te zeggen dat er zo'n teksten bestaan zonder ze daadwerkelijk voor te leggen, niet?
Parnakra zei:Ik zal maar stoppen met om bronnen te vragen aangezien (o.a.) jij niet eens weet wat een bron inhoudt.
DJ_CUBEE1 zei:bestaan er wel sterrenstelsels buiten de onze? :ironic:
DJ_CUBEE1 zei:het is gemakkelijk voor u om te blijven vragen na een bron en wat gaat het volgende zijn: bla bla dien website is niet geloofwaardig?

ej, zet da eens in spoiler tagsMadmaarten zei:is er toch ook
trouwens, kheb hier nog een pic van het heelal, maar die is 7.5 mb groot dus wat moeilijk om te posten
het beste voorbeeld dat we kunne geven is men in black
wat als heel ons heelal gewoon maar een knikker is?
trouwens, van pagina 4
een punt is wel oneindig klein
daarom dat er ook oneindig veel zijn

Madmaarten zei:is er toch ook![]()
Madmaarten zei:het beste voorbeeld dat we kunne geven is men in black
wat als heel ons heelal gewoon maar een knikker is?
Madmaarten zei:trouwens, van pagina 4
een punt is wel oneindig klein
daarom dat er ook oneindig veel zijn
omfg kerel.. denk is naDJ_CUBEE1 zei:bestaan er wel sterrenstelsels buiten de onze? :ironic:
GaMe® zei:omfg kerel.. denk is na
ik hoop dat je niet denkt dat ik dat serieus bedoelde?Thales zei:hoe kunnen ze eigenlijk weten hoe ons zonnestelsel eruit ziet?
dat ze dat met d ehubble van anderen gezien hebben tot daar toe... maar de onze?
en op basis van andere zonnestelsels vind ik ook maar raar...
ze kunnen het niet vglen met anderen, want we kunnen de onze niet zien. niet de vorm, niet de kleur...
SveltestSword zei:Orson Welles z'n End of the Worlds luisterspel???
Toen zijn er verdomme mensen zelfmoord beginnen plegen. Weet ge hoe ze het geluidje maakten om de deur van het ruimteschip open te doen?
Een augurken pot openen in een wc pot
slash zei:en dees is het boven onze kop (wa zij zo nooit zulle zien)
http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/image/0608/mwcapitalreef_pacholka_big.jpg

passero zei:Waar is da genomen? Orion en de stier staan er duidelijk op![]()
passero zei:mja technologie ken ik
Kheb da ook nog gedaan.
In de astrofotografie is dat een heel normale techniek, bestaan zeer leuke tools voor
want sffs gaan ze hier nog zegge da het nie echt is 