Therif
Legacy Member
ik vind het zeer indrukwekkend hoor, en buitenaards leven zou wel is kunnen bestaan. Maar wat ben je ermee? Als je ze toch niet vind
Mss zijn ze technologisch enorm ver, oftwel enorm achter. Er zijn niet veel(of niet) planeten zoals de onze die zo goed beschermd is. (al die lagen). en die zo een perfect afstand heeft aarde-zon etc etc
conclusie: het kan, maar men heeft nog niets gevonden.
Mss zijn ze technologisch enorm ver, oftwel enorm achter. Er zijn niet veel(of niet) planeten zoals de onze die zo goed beschermd is. (al die lagen). en die zo een perfect afstand heeft aarde-zon etc etcconclusie: het kan, maar men heeft nog niets gevonden.

