Archief - Graancirkels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Therif

Legacy Member
ik vind het zeer indrukwekkend hoor, en buitenaards leven zou wel is kunnen bestaan. Maar wat ben je ermee? Als je ze toch niet vind :) Mss zijn ze technologisch enorm ver, oftwel enorm achter. Er zijn niet veel(of niet) planeten zoals de onze die zo goed beschermd is. (al die lagen). en die zo een perfect afstand heeft aarde-zon etc etc

conclusie: het kan, maar men heeft nog niets gevonden.

passero

Legacy Member
Tyfius zei:
Er is een theorie die zegt dat er verschillende universums zijn die naast elkaar bewegen. Als ze botsen is alles gedaan.
Dus voor 't zelfde geld kan ineens alles ophouden te bestaan :)

Edit: en over die plaats: zoiets word aangenomen hetzelfde te zijn als rond een atoom (herriner u chemie). Allee, die dingen zo.
Lijkt mij vrij logisch aangezien je die hier op aarde en in de ruimte overal terugvindt.

Het is berekend dat tussen dit en x aantal miljard jaar onze melkweg zal botsen met de andromeda galaxy (de dichtsbijzijnde galaxy). Daarbij zal dan 1 nieuwe melkweg ontstaan waarbij beide kernen samenkomen ofzo iets.
Heb zo keer een simulatie gezien, was wel best intressant.

Thales

Legacy Member
jos den os zei:
kveronderstel dat dit op mij bedoeld is :ironic:

mja sorry, met jou discussieer ik niet meer Parnakra, het draait toch uit op het welles nietes spelletje waarbij je dan gaat vitten omdat ik er nu eenmaal geen bron heb bijgezet. Ik kan u makkelijk bronnen geven waarin die theorie uit de doeken gedaan wordt, net zoals jij die even makkelijk kan vinden

als jij echter er een andere mening op nahoudt, mij niet gelaten, maar als je zelfs gaat twijfele aan puur statistische gegevens zoals de kansen die er zijn op evolutie, nuja dan zijn we uitgediscussieerd hoor.. je kan alles oneindig in vraag stellen, dus dan kan er beter niets gezegd worden.

parnakra staaft zelfs zen eigen antwoorden niet met zen "bronnen"

Bram

Legacy Member
passero zei:
Het is berekend dat tussen dit en x aantal miljard jaar onze melkweg zal botsen met de andromeda galaxy (de dichtsbijzijnde galaxy). Daarbij zal dan 1 nieuwe melkweg ontstaan waarbij beide kernen samenkomen ofzo iets.
Heb zo keer een simulatie gezien, was wel best intressant.
ooit die foto's gezien van die 2 sterrenstelsel die botsen gezien? hubble (geloofk) heeft da eens kunnen fotograferen, das machtig sjiek

Thales

Legacy Member
ik vind het jammer dat we al zo'n grote ontdekkingen niet meer gaan kunnen meemaken
reizen naar andere planeten, wie weet kunnen ze binnen 100 jaar naar andere zonnestelsels enzo... echt jammer dat ik dat nooit zal meemaken

Therif

Legacy Member
mss gaat de technologie zo snel vooruit gaan dat men ineens in 20 jaar wel naar andere zonnestelsels zouden kunnen gaan :) Of mss blijven we op ons oud planeetje, en gaan we uitgeroeid worden door onszelf. :p

Kill0rBee

Legacy Member
@Therif: Denk dat ge nog meer kans hebt dat die "aliens" naar u zouden toekomen dan dat wij over 20jaar al naar een ander zonnestelsel zouden kunnen gaan...we hebben zelf nog geen mens op Mars, laat staan een nieuw zonnestelsel :p Maarjah, zoals ge weet is de mens onvoorspelbaar en is het misschien toch wel mogelijk....we'll see :p

Bram

Legacy Member
Thales zei:
ik vind het jammer dat we al zo'n grote ontdekkingen niet meer gaan kunnen meemaken
reizen naar andere planeten, wie weet kunnen ze binnen 100 jaar naar andere zonnestelsels enzo... echt jammer dat ik dat nooit zal meemaken
ge moet het van dichterbij zien jong.

als we materiaal maken, duikboten die grotere drukken kunnen weerstaan enzo, dan gaan we nog eens dingen ontdekken.
der is nog zoveel da we moeten vinden in onze oceaan, nu vinden ze al constant kleine beestjes, gaande van wa bacterien, tot kreefjes, visjes en wa kwallen, die ze nog nooit gezien hadden.
ze vinden vissen terug waarvan ze dachten da ze 100 jaar geleden uitgestorven waren.
het zou mij niets verbazen als er echt nog grotere dieren (denk grote orde walvissen) nog in die oceaan zitten ma bv alleen maar in de mariaden trog kunnen leven...
hoewel, die kans is mss klein...

Thin Liz

Legacy Member
SveltestSword zei:
wa is serpa Tyfius?

''The Serpa project—recently announced by GE Energy Financial Services and two renewable energy firms—is the latest in a number of big deals rippling through the solar supply chain, says CLSA Asia-Pacific analyst Michael Rogol. The Israeli government is building a 100-megawatt solar power plant to supply electricity to homes in southern Israel, and could eventually expand the project to a whopping 500 megawatts. “Each of them individually doesn’t really matter that much, but when you piece them together, what you see is this stunning quilt of demand,” Mr. Rogol says.



The Serpa project illustrates the growth of the solar power ecosystem. It will include 52,000 monocrystalline photovoltaic solar modules from a variety of manufacturers in addition to PowerLight’s PowerTracker, a technology that tracks the sun throughout the day...''

Therif

Legacy Member
SveltestSword zei:
ge moet het van dichterbij zien jong.

als we materiaal maken, duikboten die grotere drukken kunnen weerstaan enzo, dan gaan we nog eens dingen ontdekken.
der is nog zoveel da we moeten vinden in onze oceaan, nu vinden ze al constant kleine beestjes, gaande van wa bacterien, tot kreefjes, visjes en wa kwallen, die ze nog nooit gezien hadden.
ze vinden vissen terug waarvan ze dachten da ze 100 jaar geleden uitgestorven waren.
het zou mij niets verbazen als er echt nog grotere dieren (denk grote orde walvissen) nog in die oceaan zitten ma bv alleen maar in de mariaden trog kunnen leven...
hoewel, die kans is mss klein...
had onlangs gehoord op tv(ARTE) dat de mens het heelal beter kende dan onze eigen oceanen :) Er zijn naar het schijnt reuze-'vissen' die heeeeel diep leven. en die leven daar op hun gemak(zonder druk-problemen en zicht, het is daar zo donker dat men ons eigen hand voor ons kop niet kan zien). Gevonden na een duik van een walvis die heel diep kan zwemmen en een reuzegarnaal in zijn buik had :).

Tyfius

Legacy Member
typo, ik doelde dus op Serpo.

En over die vissen, denk maar aan die reuze inktvissen die de japanners een paar jaar terug hebben gefilmd. We weten er nog niets van.

Bram

Legacy Member
mijn eerste reactie op die serpo is toch "hoax" zulle...

Logically there are four possibilities:

1) Anonymous is a prankster and the reported data is either all invented or culled from other sources and added to a wild novelistic story.

2) Anonymous is operating to a planned agenda and the information is deliberately distorted, but contains a core of extraordinary truth.

3) Anonymous is doing his best to report data from an indirect source (personal notes, his own short or long term memory, or another person), but accidental errors, omissions and additions have occurred.

4) Anonymous is reporting everything faithfully and accurately as best as he can present it.

Only possibility (1) means everything should be rejected. The other three necessarily mean that the reports deserve close attention.
(anonymous is zogezegd de persoon die z'n info aan de site admin geeft)

oke, even gelezen, en bijna het eerste wa ik lees is da er bij roswell weldegelijk aliens gecrashed zijn waarvan er een nog zou leven... genoeg voor mij om te zeggen "fake"

NapalmBenny.

Legacy Member
Of de mega mouth shark.

"In 1976, the US navy caught this unknown species of shark. The 1 ton shark was dubbed "Mega Mouth" due to it's rather unique jaws. This animal is now considered a new species of shark that has been previously unknown to man until it's discovery in 1976. Another Megamouth shark has been caught off the Philippines on 20 Feb. 1998. This is the 11th one of these sharks to be caught since 1976. "

Tyfius

Legacy Member
Ge moet volledig lezen. Er is een 2de neergekomen. Dit is door sommige bronnen binnen het leger nadien bevestigd zijn, met een, toen nog, levend wezen in. Nadien zijn die weer ingetrokken door de overheidsinstanties.
Op sommige dingen heeft die wel punten die door het leger verzwegen zijn, en voordien of nu wel bevestigd worden.

Het hele concept draait waarschijnlijk om een hoax ja, maar daar draait het niet om. In 1969 kreeg men met 64MB geheugen een mens op de maan, vandaag de dag heeft NASA daar naar eigen zeggen de middelen niet meer voor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan