Parnakra
Legacy Member
NapalmBenny. zei:Zo achter die bronnen vragen, is een teken van ontkenning hoor... Ik zie hem ook nergens zeggen dat het 'wel' zo is. Ofwel neem je gewoon geen standpunt in, maar dan heb je ook niets om naartoe te werken he... en blijven we gewoon rond hetzelfde punt draaien.
Ik neem een standpunt in. En als ik dat standpunt duidelijk maak, beargumenteer ik dat ook ten volle.
Als iemand daarentegen maar wat onzin zit uit te spugen zonder dan nog een poging te doen om er ook maar enkele bronnen bij te zetten, dan kan ik die onzin in twijfel trekken zonder daarbij mijn eigen standpunt te uiten.

) stond overlaatst dat insecten/bacteriën degenen waren die het meest kans hadden dat we ze ergens aantroffen in de ruimte, watn wat si een van de theoriën hoe leven op aarde is ontstaan? Een 'ijsmetioriet' die neerstorte op aarde met bevroren bacteriën erin, niet?
,
Ofwel is het een sattelliet die heeeeeeeeel ver ging en een foto trok en dan verzond. Ofwel is het de MIB die ff ebbe gevraagd aan de buitenaardse wezens 
