Archief - Graancirkels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thales

Legacy Member
ik heb hier eens een filmpje gezien over graancirkels, een mexicaanse bijeenkomst, en allerlei filmmateriaal van ufo die gezien waren/ aliens
Dat stond hier ergens in een andere topic... daar zag je dan op een bepaald moment rare mannetjes. Der was dan ook een interview met een alien in area 51, een video die gelekt was. en dan zag je daar die alien opeens hoesten en een soort attack krijgen, en dan kwamen dokter enzo.. en dan zei die stem, this is terrible, the alien is sufficating.
klinkt belachelijk, maar bezie het eens, ik zat hier ook zo van wauw weird, mss wel fake, maar ik zat hier toch aan men scherm gekluisterd

Towlie

Legacy Member
Nja zo'n dingen vind ik enorm wijs om naar te kijken enzo maar kvind et spijtig dat het allemaal fake is
Hoe cool moet het wel niet zijn als je echt weet dat aliens en geesten enzo echt bestaan???

jos den os

Legacy Member
ons heelal is oneindig groot met oneindig veel planeten..

Wij zijn over zo'n lange periode geëvolueerd en die kans tot een evolutie zoals de onze is nog eens oneindig klein

Hoe klein is de kans dan wel niet dat ten eerste er effectief buitenaards leven bestaat dat in staat is om verder in de ruimte te reizen dan wij en ten tweede dat buitenaards wezen zich gaat bezighouden met figuurtjes in graancirkels maken..

Let op ik zeg niet dat er geen buitenaards leven kan bestaan, het zou nogal chauvinistisch zijn om te zeggen dat wij de enige geëvolueerde soort in heel het heelal zouden zijn, maar die kans is enorm klein..

Ik denk dan ook niet dat een soort die effectief verder geëvolueerd is dan wij (wederom : waarom gaan wij ervanuit dat buitenaards leven effectief superieur zou zijn aan de mens?) die zich gaat bezighouden met het maken van enkele graancirkels om hun aanwezigheid te tonen..

aXl_

Legacy Member
Thin Liz zei:
Heel wat graancirkels bevatten een te meten straling en door de hitte (vanuit de binnenkant!) vernietigede planten... Zeg me eens hoe de mens dat klaarspeelt? :)

ik durf er mijn kleine teen op verwedden dat het geen ruimteschip was

Skoran

Legacy Member
Buitenaards leven bestaat, punt uit.
Niemand gaat mij vertellen dat in het oneindige universum nergens een plaats is waar nog leven is. Ze kunnen slimmer zijn als ons, maar het kunnen ook gewoon 1 cellige beesten zijn (zijn er niet al bacterieën gevonden op mars?)
Maar wat ik niet geloof is dat aliens ons ooit zullen vinden, ik heb ooit eens een simulatie gezien waarmen van aan de grens ons zonnestelsel inzoomt op de aarde en geloof mij: Dat vind ge niet zomaar. En dat was alleen nog maar van ons zonnestelsel he, zo zijn er biljoenen.
Bestaat buitenaards leven: Well duh
Zullen ze ons ooit vinden (of wij hen): Zo goed als onbestaand

hipStar

Legacy Member
Ik geloof wel dat er op ander planeten die wij nog niet gevonden hebben leven is, maar dat dit leven gewoon tekeningskes op ons graan komt zetten is wel beetje overdreven hoor

morphius

Legacy Member
SveltestSword zei:
waar was da nu weer? die gigantische figuren in die zandwoestijn (?), ergens bij de inca's ofzo geloofk (ja sorry, tzit allemaal wa ver :p).
Nazca?
ik zou kik denken da de bedenkers van de graancirkels zich daarop inspireerden, ma omda ze geen woestijn hadden, het maar in het graan deden...

Ja,is gelegen in Peru. Deze vind ik wel indrukwekkend omdat ze alleen te zien zijn van in de lucht en ze toch tussen de 1000 en 2000 jaar oud zijn.


http://www.lost-civilizations.net/inca-nazca-lines.html

Genious

Legacy Member
Thin Liz zei:
Heel wat graancirkels bevatten een te meten straling en door de hitte (vanuit de binnenkant!) vernietigede planten... Zeg me eens hoe de mens dat klaarspeelt? :)

rijdt uw gras af en laat het een paar dagen op een hoopje liggen en voel er dan in.
denkt ge dat aliens uw grashoop aan de binnenkant zijn komen verwarmen?

Thin Liz

Legacy Member
Genious zei:
rijdt uw gras af en laat het een paar dagen op een hoopje liggen en voel er dan in.
denkt ge dat aliens uw grashoop aan de binnenkant zijn komen verwarmen?

Het gaat hier niet over de warmtestraling van wat schimmels ofzo :) Ik denk ook niet dat een organisme gelijk dat een plant kan vernietigen door de warmte alleen...

Dit zou al veel kunnen verklaren:

''MOSKOU - Een groep Russische onderzoekers claimen dat ze het graancirkelmysterie hebben opgelost. Volgens hen buigen de planten als gevolg van elektromagnetische microgolven uitgestraald door bliksemschichten.
...''

http://forum.fok.nl/topic/736519/1/25

screwless

Legacy Member
de lijnen van de nazca vlakte zijn door de oude inwoners van peru gemaakt. dit is al bewezen, waarschijnlijk omdat deze mensen al hete luchtballonnen hadden.. wel fascinerend.. omdat er ook 'n ruimteman bij staat en het feit dat deze lijnen 1000'en jaren geleden gemaakt zijn.

Thales

Legacy Member
morphius zei:
Ja,is gelegen in Peru. Deze vind ik wel indrukwekkend omdat ze alleen te zien zijn van in de lucht en ze toch tussen de 1000 en 2000 jaar oud zijn.


http://www.lost-civilizations.net/inca-nazca-lines.html

het is geen geheim dat het azteekse en het incaanse volk veel wisten over de ruimte en wa er zich afspeelt/afspeelde. Zo zijn ook raar vormige figuren en beelden gevonden die kunnen verwijzen naar buitenaards leven. Zo denk ik maar eens aan dat raketachtig ding en o zo veel meer.
Maarja, hun profetie heeft ook tot hun ondergang geleid. De profetie luidde dat de gevederde god Quetzalcoatl terug naar de aarde ging komen in de vorm van bleke behaarde mannen met lange baarden rijdend op vreemde 4-potige dieren. Het toeval deed dat net Hernan cortez met zijn vloot daar toekwam met zijn paarden. gevolg-> een moeiteloze doorgang naar de azteekse hoofstad en top. Ontmoeteing met Moctezuma, die uiteindelijk brutaal vermoord werd, maar eerst had cortez een onmetelijke goudschat in otvangst genomen ( jaja pirates of the carabean is een deel waarheidsgetrouw ^^)
Mss waren deze mensen een rechtvaardig volk? zodat ze contact kregen met buitenaardse activiteiten? of mss zelf met hun goden? wie weet... Mss is onze nieuwste en hedendaagse tijd zodanig opgeslorpt van zonde dat ze geen contact meer willen met ons. Wie zou er nu met ons contact willen hebben in deze tijden?
Als er iets zou zijn en ze komen, dan zal het alleen maar zijn om ons miezelligere en respectloze ras uit te roeien

:applause:

Opticat

Legacy Member
Thin Liz zei:
Heel wat graancirkels bevatten een te meten straling en door de hitte (vanuit de binnenkant!) vernietigede planten... Zeg me eens hoe de mens dat klaarspeelt? :)

platgedrukt graan bevat meer energie (of minder, weet het nietmeer) dan recht staand graan, was vorige week nog op national geographic channel

Bram

Legacy Member
jos den os zei:
ons heelal is oneindig groot met oneindig veel planeten..

Wij zijn over zo'n lange periode geëvolueerd en die kans tot een evolutie zoals de onze is nog eens oneindig klein

Hoe klein is de kans dan wel niet dat ten eerste er effectief buitenaards leven bestaat dat in staat is om verder in de ruimte te reizen dan wij en ten tweede dat buitenaards wezen zich gaat bezighouden met figuurtjes in graancirkels maken..

Let op ik zeg niet dat er geen buitenaards leven kan bestaan, het zou nogal chauvinistisch zijn om te zeggen dat wij de enige geëvolueerde soort in heel het heelal zouden zijn, maar die kans is enorm klein..

Ik denk dan ook niet dat een soort die effectief verder geëvolueerd is dan wij (wederom : waarom gaan wij ervanuit dat buitenaards leven effectief superieur zou zijn aan de mens?) die zich gaat bezighouden met het maken van enkele graancirkels om hun aanwezigheid te tonen..
correctie, de kans is enorm klein da er buitenaards leven zou bestaan met eenzelfde soort intellegentie als ons...

who knows what's possible...
Poppel zei:
:rofl: hahahaha

ik was er echt mee weg, nu zie ik het idd een tapijt:lol:

scroll naar boven of lees gans de thread, tis wel degelijk een echt veld, haver om precies te zijn... da ge geen "heb je een lief thread" van 230 pagina's doorleest om mee te zijn, oke, ma 2.5 is nu toch nie zoo moeilijk?

jos den os

Legacy Member
correctie, de kans is enorm klein da er buitenaards leven zou bestaan met eenzelfde soort intellegentie als ons...

who knows what's possible...

en waar beweer ik het tegendeel ? ik zeg toch in heel mijn post dat de kans op een even geëvolueerde levensvorm enorm klein is, laat staan dat zij ons in dat oneindig grote heelal dan nog komen bezoeken ook..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan