Archief - Graancirkels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneax

Legacy Member
het is niet bewezen dat graancirkel niet door aliens zijn gemaakt

het is wel bewezen dan een ploegje van een paar man op een nacht gemakkelijk grote figuren kan maken in het graan

Pippoken

Legacy Member
sneax zei:
het is niet bewezen dat graancirkel niet door aliens zijn gemaakt

het is wel bewezen dan een ploegje van een paar man op een nacht gemakkelijk grote figuren kan maken in het graan


neen, maar wees realistisch, aliens op aarde? denk het niet hoor, er zijn kweet niet hoeveel sattelieten en al diene nest die rond de aarde draaien in een baan, en die hebben nog nooit iets opgemerkt?? Zou me ten zeerste verwonderen, dat niemand nog nooit iets zou hebben opgemerkt, nog mensen, nog machines...

Ik geloof gerust in aliens, dat er op andere planeten leven is/kan zijn, maar dat ze hier al figuren komen 'maken' zonder ook maar 1 iets/iemand dit heeft opgemerkt/vastgelegd.... denk het niet hoor....

Dirty_Col

Legacy Member
kvraag me toch af wie ooit op het idee is gekomen om figuren te maken door graan plat te stampen

easyRider_

Legacy Member
Ja, zo een immens moederschip komt hier in een orbit langs de aarde en dropt dan wa cruiserkes die dan wat tekeningskes in graanvelden komen maken. Allemaal om ons reactie te zien ..

Als ge de dingen simpel bekijkt zie je toch gewoon hoe belachelijk het is?

Gavin

Legacy Member
cram zei:
Dien foto laat wel snel he.:sleep:
de 'd' gewoon weglaten is ook een manier om dt fouten te ontwijken natuurlijk



graancirkels tja..het is sjiek omdat het zo onmenselijk lijkt
maar als aliens nix beters te doen hebben dan dat :-/

Mr.Anderson

Legacy Member
easyRider_ zei:
Ja, zo een immens moederschip komt hier in een orbit langs de aarde en dropt dan wa cruiserkes die dan wat tekeningskes in graanvelden komen maken. Allemaal om ons reactie te zien ..

Als ge de dingen simpel bekijkt zie je toch gewoon hoe belachelijk het is?

Neen, het moederschip heeft een rare vorm. En doordat het ff land in het maisveld zien we grote afdrukken van die moederschepen ;)

moemi

Legacy Member
bedoel als ge ziet/bedenkt wat de mens allemaal al niet kan maken, waarom zouden ze dan geen graancirkels kunnen maken ... :)

aXl_

Legacy Member
Dirty_Col zei:
kvraag me toch af wie ooit op het idee is gekomen om figuren te maken door graan plat te stampen

dezelfde mensen die een frisbee omwikkelen met zilverpapier, daarna wegwerpen en er een foto van trekken :unsure:

Bram

Legacy Member
waar was da nu weer? die gigantische figuren in die zandwoestijn (?), ergens bij de inca's ofzo geloofk (ja sorry, tzit allemaal wa ver :p).
Nazca?
ik zou kik denken da de bedenkers van de graancirkels zich daarop inspireerden, ma omda ze geen woestijn hadden, het maar in het graan deden...

josuwa

Legacy Member
Dat is een tapijt , kijk maar naar de neus , bij het bovenste deel is te zien da het stof reflecteert op het licht dat doet graan niet

passero

Legacy Member
the chance of anything coming from mars is a million to one he says
:D

Towlie

Legacy Member
Ja kpijs ook dat een echte graancirkel is ze :p
Als ge goe kijkt ziede da wel


:unsure:

Mediamonk

Legacy Member
in Oregon

Dinsdag 15 augustus 2006, 16:32 - In Amity, een plaats in de Amerikaanse staat Oregon is een graancirkel ontdekt in de vorm van het logo van de Firefox-browser. De makers blijken niet buitenaards te zijn.

20 reacties Door Evan Schaafsma

De graancirkel, of om precies te zijn havercirkel, meet 67 meter in doorsnede. De gigantische creatie blijkt niet het werk van buitenaardse wezens met een voorliefde voor de Mozilla-browser te zijn, maar van studenten.

In 24 uur bouwden twaalf studenten van de Oregon State University – met toestemming van de boer – de indrukwekkende cirkel. Het werk begon afgelopen vrijdag om half vier 's middags, zo meldt Zdnet. Om half drie 's nachts gunden de studenten zichzelf een paar uurtjes nachtrust, om het kunstwerk vervolgens op zaterdag te voltooien.

De graancirkel werd gemaakt door eerst een Firefox-logo in een raster te plaatsen. Vervolgens betraden de studenten gewapend met meetlint en walkie-talkie het veld en trapten nauwkeurig de haver plat.

De studentengrap staat niet op zichzelf. Hetzelfde collectief maakte april vorig jaar een Firefox-logo op het plein voor de Universiteit, met behulp van zetmeel en voedingskleurstoffen. In november 2005 lieten ze met behulp van een luchtballon een grote Firefox-vlag opstijgen.

Daar gaat jullie tapijt theorie :D ... dat is een echte graancirkel
http://www.webwereld.nl/articles/42433/graancirkel-in-vorm-firefox-logo-ontdekt-in-oregon.html

http://www.zdnet.be/news.cfm?id=59645

josuwa

Legacy Member
w00t nu denke de meeste dat het een tapijt is!!:woohoo:

ik ben een trendsetter :woohoo:

Thin Liz

Legacy Member
Heel wat graancirkels bevatten een te meten straling en door de hitte (vanuit de binnenkant!) vernietigede planten... Zeg me eens hoe de mens dat klaarspeelt? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan