Tw33tst3r
Legacy Member
mss moeten we gwn concluderen dat eender welke firma die een enorm marktaandeel heeft in eender wat daar misbruik van maakt puur om commerciële redenen? 
ergens ook logisch want een firma bestaat enkel om winst te maken en de gemakkelijkste manier is dan misbruik maken van een monopolie dat men al dan niet verdiend heeft met kwaliteitsproducten

ergens ook logisch want een firma bestaat enkel om winst te maken en de gemakkelijkste manier is dan misbruik maken van een monopolie dat men al dan niet verdiend heeft met kwaliteitsproducten

.