Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thales zei:ben die ook es tegengekomen aan de blandijn.
ie zag ons komen en begon direct van " wees niet bang van zwarte man" en dan deed em een stap naar achter van " u bent toch niet racist"
en dan " alsjeblief, kreeg boekje in men pollen en vroeg een cent"
heb boekje teruggegeven en ben doorgelopen.
zo echt dat "u bent toch niet racist " omdat em dan wss denkt daje ga denken van neen dat ben ik niet ! hier geld ! ofzo
belachelijk
, de uitdrukking op zijn gezicht was onbetaalbaar. (tussen haakjes, die ja is dus gelogen eh)Ik zou nen euro in zijn bekerke smijten terwijl ik met mijne kruiwagen cheeseburgers en appeljenever langskom.Sagax zei:prachtig verhaaltje
zelf heb ik ook snel medelijden, kheb es op vakantie een massa geld gevonden in de kluis van de hotelkamer, we zijn het in de pollen van een bedelaar gaan stoppen die ik de dag voordien had zien zitten. hij geloofde zijn ogen niet (hij stak zijn 2 handen uit en t geraakte er niet allemaal in) en als dank kreeg ik een van zijn weinige bezitten namelijk een bidprentje van de mis
![]()
Marsu zei:Ik zou nen euro in zijn bekerke smijten terwijl ik met mijne kruiwagen cheeseburgers en appeljenever langskom.
Best wel vreemd, als ik geld vind is dat geld aan iemand anders geven het laatste waar ik aan denk. xD
1 = spend spend spend
2 = aangeven waar het nut heeft (politie, hoteldirectie vragen wie de vorige keer op de kamer zat)
Technisch gezien hebde geld van iemand gestolen en aan nen bedelaar gegeven. Oi, eigenlijk is da helemaal gene goeien daad.
rare is dat ik het eigenlijk niet ging aannemen (de beloning) maar heb het toch maar gedaan..De robin hood van de 21ste eeuw!Marsu zei:Technisch gezien hebde geld van iemand gestolen en aan nen bedelaar gegeven. Oi, eigenlijk is da helemaal gene goeien daad.





Math'ke zei:Onglangs een oud peke met zijne auto zien op een parking rijden en em had over zo ne scherpe rand gereden en baf een gat in zijne achterband. Stonden daar wa jongeren mee te lachen
Diene mens stapt uit als em geparkeerd was, precies nie goe wetende wa er aan de hand was en ie liep azo wa verloren rond, nu, keb wa ervaring met mijn opa azo en kwas eerst diene mens gaan kalmeren en als em weer wa rustig was hebbek em voorgesteld zijne autoband te vervangen dat ie weer verder kon. Kleine 15 minuutjes werk en de reserverband zat derop.
Tstonden daar dan nog wa oudere mensen ook wa te praten. En kzeg ja, kijk, tis gedaan, ge kunt weer verder. Em stond daar met tranen in ogen en ie zei, hoe kannek u ooit bedanken. Kzeg, tis nix, tis graag gedaan
En dan azo een oud meke derbij, "ge ziet dat de jeugd nog nie volledig om zeep is é". It made my day![]()

)Mr_Anderson zei:feit, de ouderen zien de positieve dingen niet dat de jeugd doe, mahja ^^
Vandaag bomma van, kdenk da ze wel 90 zal geweest zijn, zakske van "whatever", en scheurt inees, maar die kon haar langs geen kante bukke, en daar lage haar boodschappe, die heefter denkek half uur geprobeerd iets op te rapen, zonder succes, ben dan maar zakske gaan vragen in winkel waar ze voor stond, en boodschappen van haar daarin gedaan ^^
Tis mss nu ni "wauw HERO!", mahja das toch tminste dage kunt doen
(en hopelijk door zo'n dinges beginnen de ouderen te beseffen dat de jeugd ni allemaal krapul is)

EagleEye zei:Als iemand die geen avondeten kan betalen snickers uit een machien haalt is die fout bezig(in plaats van écht eten natuurlijk)
Math'ke zei:Voor 50 cent kunde tegenwoordig geen brood meer kopen ze ..
Pilatus zei:zo een groot turks brood 49 cent
wardkennes zei:°Vogels drinken gegeven.
°saffe gaan hale voor ons moeder.

Math'ke zei:Ik eet alleen vlaamse broden![]()