Gentille
Legacy Member
EazY zei:die heroineverslaafde in Gent die altijd iedereen lastigvalt om 0,5 of nen euri te vragen![]()
heb die ook al tegen het lijf gelopen denk ik

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EazY zei:die heroineverslaafde in Gent die altijd iedereen lastigvalt om 0,5 of nen euri te vragen![]()


BaBsie zei:Iemand diek ken had ook eens zoiets gehad. Der zat een bedelaar die vroeg achter geld om te eten. Da meiske gaf em nen verse appel, en die vent is haar beginnen afblaffen![]()

C2W zei:Het is ooit is op Telefacs geweest. Er was en denk ik nog altijd een man met een accordeon (Of een ander iets in de aard muziekinstrument) altijd aan het bedelen voor geld omdat hij geen dak boven zijn hoofd had. Na verder onderzoek bleek het dat hij 's avonds naar het grote hotel over het station van Antwerpen-Centraal (Da hotel met die visse-dierentuin daaronder) ging en daar een paar pintjes pakte om bezat naar zijn hotelkamer te gaan. Schandalig imo hoe sommige bedelaars zijn. Nu ik bied wel veel hulp aan mensen hoor![]()

) Ik doe het elke dag ik ergens ga gisteren vb: was gisteren aan het fietsen & een jongentje was met bal aan het spelen bal vloog op straat helling naar beneden in bocht kwam bus met auto's erachter. ze remden tamelijk hard voor dat jongentje maar die helling was stijl & lang moest nie al die richting uit maar ebn dan maar achter die bal gaan rijden 200m lang
& da ventje was content & ik dan ook é 
sick minds zei:Hier in Veurne is er soms op woensdag en in het weekend een 'bende' bezig die mensen zitten lastig te vallen om een "petitie" te tekenen voor huisvesting voor daklozen. ze duwen dan zo'n belachelijk papiertje onder uw neus dat in 2 minuten in word is gemaakt (heb je daarvoor het OCMW en andere instanties niet voor?) mensen tekenen en dan beginnen ze je aan te klampen om te doneren voor een gehandicapt kindje. kweet nie ze ik heb het al altijd een vreemde bedoening gevonden.

BaBsie zei:Kwas ook es me mn vriendin in de Veldstraat aant wandelen en zo ne ***** begon tegen ons te spreken over kweet nie wat.
Wij wouden em dan geen geld geven en dan zei em "zijt ge racist ofzo?"
Sorry ze, ma zon mensen vragen erom dat ik racistische neigingen krijg![]()
Ken$hee zei:Nog ander voorbeeldje is: Verleden week ging ik nog ergens voor de sluitingstijd van de gb ff vlug naar binnen en der zat daar man te bedelen achter geld.. Heb hem 2 euro gegeven en echt.. Die blik van dankbaarheid in z'n ogen.. Kga die nooit vergeten..
. Het verhaal van threadstarter daarentegen is wel een mooie daad 
SimonL zei:ze denken wss, een lelijke baby, dat brengt goed op![]()
, zijt daar maar zeker vanThales zei:ben die ook es tegengekomen aan de blandijn.
ie zag ons komen en begon direct van " wees niet bang van zwarte man" en dan deed em een stap naar achter van " u bent toch niet racist"
en dan " alsjeblief, kreeg boekje in men pollen en vroeg een cent"
heb boekje teruggegeven en ben doorgelopen.
zo echt dat "u bent toch niet racist " omdat em dan wss denkt daje ga denken van neen dat ben ik niet ! hier geld ! ofzo
belachelijk

El_L4mor zei:sorry, maar bedelaars geld geven doe je niet.
. Ikke deureke ope doen, Negerken:"Allo, vriend ik kom voor boekske te verkopen, mama ni thuis"