Archief - Goede daad vandaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pilatus

Legacy Member
anyhoeew ot: vandaag een bureau die hier maar stond aan de vrije ateliers geschonken, zelf gaan brengen en installeren:woohoo:

Private_BE

Legacy Member
Hehe uw verhaal kan ik begrijpen, zou ik ook nog kunnen gedaan hebben.
Maar zo ontroerd nu ook wel niet :p

Djeck

Legacy Member
Mijn goede daad van de dag was een zwarte medemens uit Togo het woord 'OCMW' leren in het Nederlands zodat hij kon vragen aan mensen waar het ocmw was...

Hij vroeg waar hij dat kon vinden, maar ik wist het niet, dus heb ik hem maar geleerd hoe hij het in het Nederlands moest vragen aan andere mensen ^^

flanger

Legacy Member
Djeck zei:
Mijn goede daad van de dag was een zwarte medemens uit Togo het woord 'OMCW' leren in het Nederlands zodat hij kon vragen aan mensen waar het omcw was...

Hij vroeg waar hij dat kon vinden, maar ik wist het niet, dus heb ik hem maar geleerd hoe hij het in het Nederlands moest vragen aan andere mensen ^^

Hoe zeg je OCMW in het "Togoos" mss? :)

t0tec

Legacy Member
Djeck zei:
Mijn goede daad van de dag was een zwarte medemens uit Togo het woord 'OMCW' leren in het Nederlands zodat hij kon vragen aan mensen waar het omcw was...

Hij vroeg waar hij dat kon vinden, maar ik wist het niet, dus heb ik hem maar geleerd hoe hij het in het Nederlands moest vragen aan andere mensen ^^
is't nie OCMW? :lol: strx leert ge diene mens verkeerde dingen aan:p.

Djeck

Legacy Member
Mixana zei:
is't nie OCMW? :lol: strx leert ge diene mens verkeerde dingen aan:p.

okey, hoe ik die typo 2x op een rij maak is mij nog altijd een raadsel ma soit ^^
Ik heb het hem dus niet verkeerd geleerd hoor, wees gerust :p

Blanco

Legacy Member
Een vrouw haar bagage de trappen opgedragen zodat ze nog net haar trein kon halen. (en nee, het was geen knap ding)

DA_MadAce

Legacy Member
*Ziet Togees rondzwerve in het Vlaamse landschap, vragen aan al die het maar wil horen: "Mneer, scuzie maar uwaar is die OMCW?"*

Godzilla*Akira

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
feit, de ouderen zien de positieve dingen niet dat de jeugd doe, mahja ^^

Vandaag bomma van, kdenk da ze wel 90 zal geweest zijn, zakske van "whatever", en scheurt inees, maar die kon haar langs geen kante bukke, en daar lage haar boodschappe, die heefter denkek half uur geprobeerd iets op te rapen, zonder succes, ben dan maar zakske gaan vragen in winkel waar ze voor stond, en boodschappen van haar daarin gedaan ^^

Tis mss nu ni "wauw HERO!", mahja das toch tminste dage kunt doen :)

(en hopelijk door zo'n dinges beginnen de ouderen te beseffen dat de jeugd ni allemaal krapul is :p)

:unsure: Dus u hebt eerst die bomma een half uur laten proberen het zelf op te rapen, voor je beslist hebt, om haar dan toch maar te helpen??:unsure: :confused:

^^pathfinder^^

Legacy Member
Dark^Wolverine zei:
:unsure: Dus u hebt eerst die bomma een half uur laten proberen het zelf op te rapen, voor je beslist hebt, om haar dan toch maar te helpen??:unsure: :confused:

yep, de volle 30 minuten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan