Ahwel dat vind ik nu mooi.
Tis mss iets klein, maar ge weet dat die persoon dat echt apprecieert en net omdat die al niet meer gelooft dat er mensen zijn die zoiets zouden doen.
Als je de kans hebt om iemand te helpen, hoe klein ook dan doe je dat toch gewoon. Ik moet zo denken aan een keer dat ik op de tram stond te wachten (24) en een vrouw met kinderwagen vraagt zo aan iemand of die haar wil helpen die kinderwagen die trapkes op te helpen, die kerel kijkt die vrouw vies aan en wandelt zelf naar binnen =>

Ik ben die dan maar gaan helpen.
Of ooit was een vrouw haar handtas vergeten op de bus en de vrouw die naast haar zat keek er naar en deed NIETS

Ik ben dan ook maar zelf die handtas aan die vrouw gaan geven toen ze al uit de bus was en die fucking chauffeer reed door

Ze heeft me wel €20 beloning gegeven

Maar ik wil maar zeggen dat mensen soms echt zof*cking onvriendelijk zijn dat mensen door een klein gebaar (dat imo HEEL NORMAAL is) al heel blij worden.