in oostende, mijn wijk toch, zie ik meestal oudere mensen alleen bloed geven
kdoe het al 2 jaar,ik heb het nu 2 keer nie meer gedaan omdak ik het gewoonweg vergat, maar kvind het maar pover dat het alleen oudere mensen zijn ,zeg maar bejaarden die soms al sukkelen met gezondheidsproblemen, bijna de enigste zijn die iets teruggeven aan de maatschappij.
Kwil nu zeker geen moraalridder zijn doordat te zeggen, verre van, ik heb nooit in bewegingen gezeten en geen haar op mn kop die denkt om vrijwilligerswerk te doen, maar het gedacht dat die klein zakje bloed één of andere ongelukkigaard z'n leven op't nippertje red blijft wel hangen achter dat je je dienst gedaan hebt.
En natuurlijk deed ik het eerst om m'n bloedgroep te weten te komen: universele donor!
en de high en geschenk dat je erachter krijgt lol.
edit: en ik ben ook zo vies van naalden nochtans, gewoon wegkijken, de prik incasseren en voila