Avilowca
Legacy Member
SweetEmmaRose zei:Ik snap da echt ni zo'n miniscule stomme pijn en iedereen is er 'bang' voor
Hetzelfde met bloed zien zeker ? sommige mensen doet het niets en anderen worden er spontaan misselijk van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SweetEmmaRose zei:Ik snap da echt ni zo'n miniscule stomme pijn en iedereen is er 'bang' voor
Avilowca zei:Hetzelfde met bloed zien zeker ? sommige mensen doet het niets en anderen worden er spontaan misselijk van.
Ali_ zei:En we moeten ons afvragen wat de reden voor die spontane misselijkheid is. Vrees voor bloed, essentieel onderdeel van ons lichaam, zonder bloed ga je dood. Waarom hebben mensen er dan zoveel schrik van. Omdat ze het automatisch aan dood en verderf linken? Bloed zou eerder een teken voor leven moeten zijn dan voor dood.
Avilowca zei:Denk dat het iets te maken heeft met het basis instinct dat zich nog in elke mens bevindt. Zo heb je de haast onweerstaanbare drang om te blijven leven. De angst voor bloed is denk ik iets dergelijks. Een oerinstinct dat ons beschermd ?
wild guess.
Maar vooraleer het hier
begint te regen zal ik de komende storm met deze post tegenhouden. We kunnen natuurlijk een nieuwe thread starten over deze vraag, maar ik heb zo een donkerblauw vermoeden dat bitter weinig mensen zich over deze vraag zullen neerbuigen.Skoran zei:Ik geef ook.
Vorig jaar had ik altijd training als het hier bloedinzamelen is maar da is dus jaar anders.
Het is kleine moeite, tis een goed doel, ge krijgt iets lekker te eten en drinken achteraf en na 3 keer krijgt ge 2 bioscoopkaarten dus waarom niet![]()
Avilowca zei:Denk dat het maar niet meer als gewoon is dat doktors dat vragen.
Leuk is dat, je wordt gewoon leeggehaalt na je dood. Het minste wat ze kunnen doen is vragen aan de familie of dat mag.

als dat je eigen wens is om die organen te houden, dan heb JIJ het laatste woord, het zijn nog altijd de jouwe, ook al ben je doodDirty_Col zei:Wat is er nu zo erg aan het feit dat je "leeggehaald" wordt na je dood?
Ik snap echt niet dat men dan liever heeft dat die organen in het graf liggen te rotten ipv dat ze levens kunnen redden.
De familie heeft daar imo geen inspraak in, het zijn mijn organen en ik doe er mee wat ik wil. Als iemand er mee kan verder leven, zo veel te beter, want ik ga er niet veel meer mee doen als ik dood ben![]()
.



helaas op unief doen ze da nie meer
En voor alle mensen die zeggen, ik rook ,ik drink dit is ongezond dus ik geef geen bloed, *sigh, zeer zwakke uitvlucht imo:naughty:Avilowca zei:Denk dat het iets te maken heeft met het basis instinct dat zich nog in elke mens bevindt. Zo heb je de haast onweerstaanbare drang om te blijven leven. De angst voor bloed is denk ik iets dergelijks. Een oerinstinct dat ons beschermd ?
wild guess.
(no offense
)Da*Frenkman zei:en nog vanalles, naar de hoeren gaat moogt ge 12mdn geen geven
homo's die sex gehad hebben na 1977 mogen nooit bloed geven en van die dingen
