Archief - Geef jij bloed?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Geef je bloed?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Icanus

Legacy Member
ik zou ergens wel willen, ik geloof dat je er goed mee doet, maar naast mijn panische angst voor naalden leef ik dan nog eens ongelofelijk ongezond (roken en drinken)
ik denk niet dat ze met mijn bloed veel kunnen aanvangen...

deyoeri

Legacy Member
Mijn vader doet dit al jaren, zou het zelf ook wel doen. T is niet dat ik schrik heb van bloed, laat staan van naalden. Ben enkel nog minderjarig.

[Jup]war-ass

Legacy Member
ik mag geen bloed geven wegens mijn job

mar ik heb bijvoorbeeld wel zo een blaadje van stadhuis als ik voerlijd dat ze mijn ingewanden mogen ronddelen :p (dus zonder toestemming van familie)
zit altijd in portefeuille zodat ze het zo vers mogelijk er uit halen zonder teveel er rond te moeten doen :)

marle

Legacy Member
nog niet gedaan, ben pas 18 .

Maar heb eens een tijdje in het ziekenhuis gelegen en toen hebben ze bloed genomen, en heb er niet veel van gemerkt.

Dus denk ik wel dat ik het in de toekomst ga laten doen.

anti-hero

Legacy Member
Da*Frenkman zei:
ja mag zeker bloed geven als je rookt...
zelfs als ge stuf rookt moogt ge nog bloed geven
Maar als ge snuift of spuit moogt ge normaal nooit geven
en nog vanalles, naar de hoeren gaat moogt ge 12mdn geen geven
homo's die sex gehad hebben na 1977 mogen nooit bloed geven en van die dingen

Dude87 zei:
ik mag nie omdak totaal gene gezonde levensstijl heb :)


Homo...

edit: of hoerenloper ja

ironhorn

Legacy Member
neen

zou wel willen, maar voel mij al ongemakkelijk bij het lezen van deze draad/de gedachte deraan

PapaGanz

Legacy Member
Sjiezes, wat voor een stom fabeltje is dat nu :p.
Geen bloed mogen geven omdat je rookt :rofl:..

Ikzelf ga om het jaar eens bloed geven!

JackM

Legacy Member
ik kan echt nie tegen naalden en buiskes en van die toestanden, dus nee :p laat mijn bled maar in mijn eigen lichaam zitten, kzit trouwens zelf veel te vaak met ne bloedneus, dus daar verlies ek der zelf al een hoopke.

ComputerVISTA

Legacy Member
Icanus zei:
ik zou ergens wel willen, ik geloof dat je er goed mee doet, maar naast mijn panische angst voor naalden leef ik dan nog eens ongelofelijk ongezond (roken en drinken)
ik denk niet dat ze met mijn bloed veel kunnen aanvangen...

Ik versta niet hoe ge schrik kunt hebben van naalden... Geen verwijt hoor, kan er enkel niet bij met mijn gedachten dat ge daar schrik van kunt hebben, ik moet er zelf naar kijken als ze het bloed eruit trekken :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik versta niet hoe ge schrik kunt hebben van naalden... Geen verwijt hoor, kan er enkel niet bij met mijn gedachten dat ge daar schrik van kunt hebben, ik moet er zelf naar kijken als ze het bloed eruit trekken :p

lol ik vind da ky leuk als de dokter da moet doen. da da bloed zo gutst :D das ky tof om te zien :)

ComputerVISTA

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
lol ik vind da ky leuk als de dokter da moet doen. da da bloed zo gutst :D das ky tof om te zien :)

Jama is't voor dien dokter of voor da bloed :p

Arifiene

Legacy Member
Nee danku
Ik ben daar niet zo voor
trouwens, ik zou direct flauwvallen, k heb altijd lage bloeddruk enzo

SweetEmmaRose

Legacy Member
echt spijtig dak geen bloed mag geve, misschien dak in de komende jaren ineens ky fat word, dan mag da :p

maar moest ik sterve laat ik zeker al mijn organe afstaan, ogen enzo ook van mijn part, wa maakt mij da dan nog uit :D

PapaGanz

Legacy Member
Je organen worden zoiezo afgestaan :p.
Tenzij je aangetekend protest maakt :P

SweetEmmaRose

Legacy Member
is da in belgie ni andersom?
da ge speciaal moet regele da ge uw organe wilt afstaan?

Kowlier

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
echt spijtig dak geen bloed mag geve, misschien dak in de komende jaren ineens ky fat word, dan mag da :p

maar moest ik sterve laat ik zeker al mijn organe afstaan, ogen enzo ook van mijn part, wa maakt mij da dan nog uit :D

jou lichaam moge ze best wel aan mij afstaan :D
of klinkt dat were een beetje vies :unsure:
geef mij dan toch maar de levende emma...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan