Da*Frenkman
Legacy Member
Ik ben vorige week voor de eerste keer bloed gaan geven.
Zelf had ik er nooit aan gedacht om dat te gaan doen maar een kameraad vroeg mij mee, dus waarom ook niet.
Nu vroeg ik mij af of er veel jeugd bloed gaat geven?
Vul even de poll in en waarom doe je het wel of waarom niet?
Je mag vanaf 18 jaar tot 65 jaar bloed gaan geven, dus voor de minderjarigen onder ons, zijn jullie van plan in de toekomst het te doen ofniet?
Zelf had ik er nooit aan gedacht om dat te gaan doen maar een kameraad vroeg mij mee, dus waarom ook niet.
Nu vroeg ik mij af of er veel jeugd bloed gaat geven?
Vul even de poll in en waarom doe je het wel of waarom niet?
Je mag vanaf 18 jaar tot 65 jaar bloed gaan geven, dus voor de minderjarigen onder ons, zijn jullie van plan in de toekomst het te doen ofniet?



). Als ik dan bloed ga laten trekken ben ik een hoop van die vaccins dus kwijt en mag ik enkele weken wss geen inspuitingen meer krijgen of moet dat allemaal weer opnieuw berekend en gemaakt worden.