Genious
Legacy Member
Vorda zei:Ik heb persoonlijk nogal wat moderator ervaring, als ik hier mod was had ik al een heel pak 3-day bans en post deletes uitgedeeld tbh![]()
Dan ben ik blij dat ge geen mod zijt, als ik er over denk, dan zijn er misschien 2 mensen die een ban verdienen en geen krijgen (maar ik ben prolly bevooroordeeld), maar zelfs voor hen zou gewoon verwijdering van actua volstaan (en ik dacht dat bij eentje dat al gebeurd was)
Als ge snel begint te bannen etc, dan trekt op den duur iedereen uw objectiviteit als moderator in twijfel.


, iedereen is wie hij is, en als dat is kakken op iemand omdat je hem niet kan hebben, dan is dat zo :>