Archief - Gedragingen op het forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Genious

Legacy Member
Vorda zei:
Ik heb persoonlijk nogal wat moderator ervaring, als ik hier mod was had ik al een heel pak 3-day bans en post deletes uitgedeeld tbh ;)

Dan ben ik blij dat ge geen mod zijt, als ik er over denk, dan zijn er misschien 2 mensen die een ban verdienen en geen krijgen (maar ik ben prolly bevooroordeeld), maar zelfs voor hen zou gewoon verwijdering van actua volstaan (en ik dacht dat bij eentje dat al gebeurd was)

Als ge snel begint te bannen etc, dan trekt op den duur iedereen uw objectiviteit als moderator in twijfel.

ComputerVISTA

Legacy Member
DekadeZ zei:
Dat is als een politieagent die een affiche van het VB aan zijn ruit hangt.

(En ik ken wel degelijk iemand die daarvoor op het matje geroepen is en een fikse uitbrander heeft gekregen)

Ja... maar dat is jah... komaan we gaan een mod hier toch niet gaan vergelijken met iemand die de wet moet naleven en er mensen op wijzen in't echt he.

Maar hier, zolang dat dat geen invloed heeft op zijn taak vind ik dat geen probleem.


Of die nu rechts, links of averechts is... dat zou zijn taak ook al uit hij z'n mening op eender wat voor manier niet in de weg mogen staan.

En niemand is onpartijtig hoe erg ze het ook mogen beweren.

sarnath

Legacy Member
van onpartijdigheid heb ik idd ook nog echt iets gemerkt, alhoewel sommige mense toch wel veel kunnen lappen eer ze een sanctie krijgen, maar dat zal nu met die infractions wrs veranderen? aangezien ik mijzelf zie als ik deftige gebruiker hier en der dees week al 2 heb :p

$anka

Legacy Member
wat Morpheus betreft, als iemand zijn mening zijn functie niet beinvloed kan da inderdaad allemaal geen kwaad, hetgeen iemand aanhaalde van zijn VB sig, tja da kunde nu eenmaal ni verbieden (alle, alles kan ma kom), en da was maar 1 klein voorbeeldje. met morheus was wel meer mis. Kheb daar ene keer zonder aanleiding pm's van gekregen dak men bakkes moest houden, onterecht posts verwijderd, ... dat soort zaken.

Parnakra

Legacy Member
Linckxs zei:
aangezien ik mijzelf zie als ik deftige gebruiker hier en der dees week al 2 heb :p
Het feit dat ik je nu al in 2 verschillende threads erover heb zien klagen zou voor mij al genoeg zijn om je er nog één te geven.

Grow up.

ComputerVISTA

Legacy Member
$anka zei:
wat Morpheus betreft, als iemand zijn mening zijn functie niet beinvloed kan da inderdaad allemaal geen kwaad, hetgeen iemand aanhaalde van zijn VB sig, tja da kunde nu eenmaal ni verbieden (alle, alles kan ma kom), en da was maar 1 klein voorbeeldje. met morheus was wel meer mis. Kheb daar ene keer zonder aanleiding pm's van gekregen dak men bakkes moest houden, onterecht posts verwijderd, ... dat soort zaken.

Zoals ik al zei, 't was ne goeie mod, streng maar rechtvaardig imo maar na een tijdje begon de dictator in hem serieus zijn werk te beinvloeden.

Quilombo

Legacy Member
zarathustra zei:
Punt is dat het zijn moderatoracties *wel* beïnvloedde.

jah, maar alleen het feit dat hij een anti-vb sig had wil niet zeggen dat hij niet onpartijdig kon modereren zoals deus ex machina beweerde he ;)

mods mogen nu de "waar koop ik een leeg boek" thread sluiten. met dank =)

Najade

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
En niemand is onpartijtig hoe erg ze het ook mogen beweren.
Tuurlijk niet, maar je kan wel proberen iets zo neutraal mogelijk te doen.
Zoals je zegt: als een mod zn ideeën geen invloed hebben op zn modwerk, is er geen probleem :)

^^pathfinder^^

Legacy Member
Parnakra zei:
Sinds het hele Morpheus-epistel heb ik niet veel meer aan te merken op het modereren van het forum. Soms ga ik misschien wel eens over de schreef, maar dan aanvaard ik de straf die mij toebedeeld wordt, verantwoordelijkheid, heet dat.

En je mag het dan ontkennen, dit is wél een thread om eens je frustraties te uiten en gevolg te zoeken bij andere forumleden.

², ik ben ook al een paar keer er over gegaan, en heb mijn straffen gekregen. Maar daarom beloof ik niet om nooit meer in de fout te gaan :woohoo:, iedereen is wie hij is, en als dat is kakken op iemand omdat je hem niet kan hebben, dan is dat zo :>

tikketim

Legacy Member
@ threadstarter : en als ge nen nieuwe thread start over t zelfde onderwerp krijgde geween aan uwen kop da ge de search functie ni gebruikt , tis altijd wel iets hier :p

$anka

Legacy Member
ja tikke, maar soms is da wel terecht ook ze. als ge op hardware forum e.d. zit, en ge ziet bepaalde vragen wekelijks terugkomen dan hebde op den duur echt wel iets van, waarom is de search eigenlijk uitgevonden? als ik enkele malen het antwoord op die vraag heb gegeven ben ik het wel stillaan beu. er lopen veel mensen rond die te lam zijn om eerst eens even proberen te zoeken vooraleer het te vragen.

sarnath

Legacy Member
Parnakra zei:
Het feit dat ik je nu al in 2 verschillende threads erover heb zien klagen zou voor mij al genoeg zijn om je er nog één te geven.

Grow up.

zoiets noem ik vrije meningsuiting mijn beste
zo een mentaliteit bedoel ik dus, bedankt voor deze bevestiging :)

@$anka, hiermee ben ik het volledig eens, vragen zoals "pc start niet op!!" zie ik wekelijks met trossen verschijnen en word ik idd echt beu op den duur.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan