sarnath
Legacy Member
Hallo iedereen,
Graag wil ik hier even iets kwijt over het forum.
Het is me al opgevallen dat een aantal personen hier graag overal commentaar geeft zonder dat hier echter gevolg aan gegeven wordt.
Het toppunt van alles is dat ik enkele dagen geleden iemand erop heb gewezen en dat ik daarvoor strafpunten heb gekregen omdat ik aan het "threaddiggen" was, op een thread van AUGUSTUS, dus nog niet zo lang geleden!
Is het dan niet zo dat een thread die nog niet al zijn ups heeft opgebruikt, gesloten is of nergens vermeld is dat het goed verkocht is nog steeds open is?
Ik heb al in veeel oudere threads gevraagd of het goed nog beschikbaar was zonder ervoor een aanmaning te krijgen.
Graag wil ik hier even iets kwijt over het forum.
Het is me al opgevallen dat een aantal personen hier graag overal commentaar geeft zonder dat hier echter gevolg aan gegeven wordt.
Het toppunt van alles is dat ik enkele dagen geleden iemand erop heb gewezen en dat ik daarvoor strafpunten heb gekregen omdat ik aan het "threaddiggen" was, op een thread van AUGUSTUS, dus nog niet zo lang geleden!
Is het dan niet zo dat een thread die nog niet al zijn ups heeft opgebruikt, gesloten is of nergens vermeld is dat het goed verkocht is nog steeds open is?
Ik heb al in veeel oudere threads gevraagd of het goed nog beschikbaar was zonder ervoor een aanmaning te krijgen.





