Archief - Gedragingen op het forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

televetforum

Legacy Member
Deejay_Neo zei:
Ben ook al 2 keer gebanned omdak ene uitscheet.

Ben ik nu stoer?

Ik zou zeggen van wel, maar dan lees ik in je sig dat je naar The Temple gaat...

Yasutoko

Legacy Member
Door zelf al een community leader te zijn op een ander fora vind'k dat hier nogal idd lax gereageerd wordt op dingen, en op andere dingen veel te vlug gereageerd worden..

Ookal dat sommige mensen meer ' speling ' krijgen dan andere, dat diegene dat niet toevallig in het laadje liggen bij een moderator voor te zeggen.. Dan anderen.

Maar om zo een dingen overal na te kijken op een groot forum dat dagelijks enorm veel postings krijgt, is haast onmogelijk.
( en ga me nu niet zeggen dat letterlijk iedere higher gelegen mod hier alles gaat lezen want dat is haast onmogelijk .. tenzij ge veel tijd hebt, vlug leest, en niets beter te doen hebt :p ).

Er kan geklaagd worden, maar wat wordt er daar mee uitgehaald..
Niets..

Zelf wou ik eens een klacht indienen tegen een moderator..

Nooit een antwoord gehad of what so ever van degene die ik aansprak, een voorbeeld van vriendenpolitiek hier..

Maar ach, ik heb er mij stilletjes aan bij neergelegd dat nu eenmaal, hoe groot of klein iets is, altijd wel rotte appels in de bijt heeft, en er iemand toch deze onder de vleugels pakt.

Satan's Ass, daar zou ik nu eens niet mee eens gaan though..

Starrk

Legacy Member
Yasutoko zei:
Door zelf al een community leader te zijn op een ander fora vind'k dat hier nogal idd lax gereageerd wordt op dingen, en op andere dingen veel te vlug gereageerd worden..

Ookal dat sommige mensen meer ' speling ' krijgen dan andere, dat diegene dat niet toevallig in het laadje liggen bij een moderator voor te zeggen.. Dan anderen.

Maar om zo een dingen overal na te kijken op een groot forum dat dagelijks enorm veel postings krijgt, is haast onmogelijk.
( en ga me nu niet zeggen dat letterlijk iedere higher gelegen mod hier alles gaat lezen want dat is haast onmogelijk .. tenzij ge veel tijd hebt, vlug leest, en niets beter te doen hebt :p ).

Er kan geklaagd worden, maar wat wordt er daar mee uitgehaald..
Niets..

Zelf wou ik eens een klacht indienen tegen een moderator..

Nooit een antwoord gehad of what so ever van degene die ik aansprak, een voorbeeld van vriendenpolitiek hier..

Maar ach, ik heb er mij stilletjes aan bij neergelegd dat nu eenmaal, hoe groot of klein iets is, altijd wel rotte appels in de bijt heeft, en er iemand toch deze onder de vleugels pakt.

Satan's Ass, daar zou ik nu eens niet mee eens gaan though..

CL van welk forum dan als ik vragen mag?

Yasutoko

Legacy Member
www.occult.be => Moonshade_Tear *Edit* Het is mss niet zo een groot forum, maar rules blijven dezelfde, hoe dan ook die op een forum moeten zijn als gedragscode & hoe dat iedereen moet reageren en hoe de mods moeten reageren.
Ex CL van www.ewck.be => Opgestapt wegens verlaten van hun clan.

Siana

Legacy Member
Yasutoko zei:
www.occult.be => Moonshade_Tear *Edit* Het is mss niet zo een groot forum, maar rules blijven dezelfde, hoe dan ook die op een forum moeten zijn als gedragscode & hoe dat iedereen moet reageren en hoe de mods moeten reageren.
Ex CL van www.ewck.be => Opgestapt wegens verlaten van hun clan.

pas op, ge maakt reclame voor een andere site... :)

maar ik sluit mij volledig aan bij u mening op de vorige post... (en ook met de threadstarter)

GeeKer

Legacy Member
Ik krijg het echt zwaar op m'n heupen van die wannebe mods. Gisteren nog vind er eene het nodig zich te moeien, terwijl hij helemaal geen bod ofzo uitbrengt. Daar zou echt veel harder op gelet worden door de mods. Tenslotte is het nog altijd aan de verkoper om te kiezen wat hij met zijn objecten doet.

Genious

Legacy Member
Het is nooit goed eh, de ene willen meer vrijheid, de andere willen dat er sneller ingegrepen wordt ;)

Maak anders een deontologische code voor actua, die (vrijblijvend, om als individu een signaal uit te zenden?) te onderschrijven valt :D
Dan niet ivm wat er gezegd wordt, maar hoe men het formuleert.

Time

Legacy Member
Genious zei:
Het is nooit goed eh, de ene willen meer vrijheid, de andere willen dat er sneller ingegrepen wordt ;)

Dus wanneer beide kampen ( = iedereen) klaagt zijn we goed bezig? :cool:

Yasutoko

Legacy Member
Siana zei:
pas op, ge maakt reclame voor een andere site... :)

maar ik sluit mij volledig aan bij u mening op de vorige post... (en ook met de threadstarter)

Volgens forum code & gedrags code maak ik geen ' reclame ' maar beantwoord ik rechtstreeks een vraag die mij gesteld is van DekadeZ :).

Santa

Legacy Member
Laten we stellen dat het een zwakke link was in de moderatorketen :p

Starrk

Legacy Member
Yasutoko zei:
Volgens forum code & gedrags code maak ik geen ' reclame ' maar beantwoord ik rechtstreeks een vraag die mij gesteld is van DekadeZ :).

Als ik er expliciet om vraag is dat geen reclame he ;). Niets van aantrekken.

ComputerVISTA

Legacy Member
viewer zei:
², vertellen aub

Een goede mod en zeer cordaat, let wel in't begin! Naar het einde toe werd het meer een alleenheersende dictator met zinnetjes zoals:

"Als er een modactie ondernomen wordt is dat zo en hoef ik daar geen uitleg aan te geven"

Dat werd menig member serieus beu!

sincere

Legacy Member
Ik vind dat de mods streng mogen optreden als ze terecht zijn. Racistische opmerkingen, offtopic gezever of gewoon idiote threads moeten verwijderd worden. Dit maakt het forum voor iedereen veel overzichtelijker en leuker om op rond te neuzen. Ik snap nie goe waar iedereen zich altijd druk om maakt. Anders zouden ze beter een sectie maken op het forum waar alle onozelaars zich vollop kunnen uitleven met nutteloze threads en het uitschelden van anderen. Dan hebben wij daar tenminste geen last van.

virtualdude

Legacy Member
Satan's ass zei:
In vergelijking met het Telenet Algemeen forum gedraagt de crew hier zich ongelooflijk volwassen (behoudens de uitzondering die de regel bevestigt) en mag je als user verdomd veel zeggen/doen alvorens er in je posts geknipt wordt/bans uitgedeeld worden. Men zou beter dit forum als paradepaardje gebruiken en het andere opdoeken.

Just my two cents...;)

bwa ge moet maar juist zeggen dat die velgen totaal niet onder die wagen passen. Die wagen strontlelijk is of iets soortgelijks en ge krijgt al een ban aan je been omdat den anderen niet tegen de waarheid kan.


't leukste van al is als ge een ban krijgt ge nu al geen mail ontvangt met een degelijke reden erin.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan