televetforum
Legacy Member
Deejay_Neo zei:Ben ook al 2 keer gebanned omdak ene uitscheet.
Ben ik nu stoer?
Ik zou zeggen van wel, maar dan lees ik in je sig dat je naar The Temple gaat...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deejay_Neo zei:Ben ook al 2 keer gebanned omdak ene uitscheet.
Ben ik nu stoer?
die zit wel :]televetforum zei:Ik zou zeggen van wel, maar dan lees ik in je sig dat je naar The Temple gaat...
).Yasutoko zei:Door zelf al een community leader te zijn op een ander fora vind'k dat hier nogal idd lax gereageerd wordt op dingen, en op andere dingen veel te vlug gereageerd worden..
Ookal dat sommige mensen meer ' speling ' krijgen dan andere, dat diegene dat niet toevallig in het laadje liggen bij een moderator voor te zeggen.. Dan anderen.
Maar om zo een dingen overal na te kijken op een groot forum dat dagelijks enorm veel postings krijgt, is haast onmogelijk.
( en ga me nu niet zeggen dat letterlijk iedere higher gelegen mod hier alles gaat lezen want dat is haast onmogelijk .. tenzij ge veel tijd hebt, vlug leest, en niets beter te doen hebt).
Er kan geklaagd worden, maar wat wordt er daar mee uitgehaald..
Niets..
Zelf wou ik eens een klacht indienen tegen een moderator..
Nooit een antwoord gehad of what so ever van degene die ik aansprak, een voorbeeld van vriendenpolitiek hier..
Maar ach, ik heb er mij stilletjes aan bij neergelegd dat nu eenmaal, hoe groot of klein iets is, altijd wel rotte appels in de bijt heeft, en er iemand toch deze onder de vleugels pakt.
Satan's Ass, daar zou ik nu eens niet mee eens gaan though..
Yasutoko zei:www.occult.be => Moonshade_Tear *Edit* Het is mss niet zo een groot forum, maar rules blijven dezelfde, hoe dan ook die op een forum moeten zijn als gedragscode & hoe dat iedereen moet reageren en hoe de mods moeten reageren.
Ex CL van www.ewck.be => Opgestapt wegens verlaten van hun clan.

maxdevis zei:wat was dat met diee morpheus eigenlijk?
zo'n fenomeen blijkbaar, maar heb er zelf niets van gemerkt


Genious zei:Het is nooit goed eh, de ene willen meer vrijheid, de andere willen dat er sneller ingegrepen wordt![]()

Siana zei:pas op, ge maakt reclame voor een andere site...
maar ik sluit mij volledig aan bij u mening op de vorige post... (en ook met de threadstarter)
.Mss is het nog niet zo slecht dat dat in de doofpot blijft.Leprechaun3 zei:tell us about morpheus god damnit![]()

Yasutoko zei:Volgens forum code & gedrags code maak ik geen ' reclame ' maar beantwoord ik rechtstreeks een vraag die mij gesteld is van DekadeZ.
. Niets van aantrekken.viewer zei:², vertellen aub
Satan's ass zei:In vergelijking met het Telenet Algemeen forum gedraagt de crew hier zich ongelooflijk volwassen (behoudens de uitzondering die de regel bevestigt) en mag je als user verdomd veel zeggen/doen alvorens er in je posts geknipt wordt/bans uitgedeeld worden. Men zou beter dit forum als paradepaardje gebruiken en het andere opdoeken.
Just my two cents...![]()