Archief - Gedragingen op het forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yasutoko

Legacy Member
virtualdude zei:
't leukste van al is als ge een ban krijgt ge nu al geen mail ontvangt met een degelijke reden erin.


That's because they hate you and want you to die :tongue: .. :p

CAPS

Legacy Member
Linckxs zei:
mja als ik bijvoorbeeld dit zie dan begint het weer te kriebelen he (niet dat ik alles goed doe hoor, maar weer wordt een hele thread verkloot door onze goede vriend die de meesten wel zullen kennen...)


https://www.beyondgaming.be/archive/gezocht.51/gevraagd-amd-x2voor-s939.450687

Gelijk onze vriend hier doet dat gaat ge nog veel meer krijgen, mensen die je minder graag hebt op alles en nog wat willen betrappen dat ze "strafpuntjes" krijgen.. Gelijk onze vriend daar doet is gewoon kinderachtig.. Dat deed ik vroeger ook toen ik 5 jaar was.. " Kijk papa die steekt zen tong uit :cry: moet die niet gestraft worden ? "

Mja tis te hopen van niet e!

CommunityLeader

Legacy Member
Hmja de beste buy and sell moderator is weg en in de plaats hebben ze zo'n dictator aangesteld die serieuze gelijkenissen vertoont met morpheus..


PIOTKE WE WANT YOU BACK!!;)

Bart Religion

Legacy Member
feit is wel dat bepaalde mensen blijkbaar meer mogen dan andere...

Parnakra

Legacy Member
Linckxs zei:
uhm neen, toch niet, want mijn leven hangt niet af van dit forum he, ...
Yasutoko zei:
Idd, en dat vind ik verontrustend..
Als je je toch niet zoveel aantrekt van dit forum, waarom zou dat dan verontrustend zijn?

Moesten er hier nu miljoenen en miljoenen euro's versluisd worden, zou ik het misschien erg vinden, maar nu? Komaan, het is meestal zelfs terecht dat sommige members zich meer kunnen permitteren, omdat ze hier al een (veelal goede) geschiedenis achter de rug hebben.

Deus ex Machina

Legacy Member
Morpheus was de man met de anti VB signature, die moest neutraal modereren op het actua forum.

Like putting a nazi in a Jewish kindergarten.

ComputerVISTA

Legacy Member
Deus ex Machina zei:
Morpheus was de man met de anti VB signature, die moest neutraal modereren op het actua forum.

Like putting a nazi in a Jewish kindergarten.

Zolang ge uw eigen gedachte over de zaak en uw werk 'as in modding' kunt gescheiden houden zie ik daar geen probleem in.

Starrk

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Zolang ge uw eigen gedachte over de zaak en uw werk 'as in modding' kunt gescheiden houden zie ik daar geen probleem in.

Dat is als een politieagent die een affiche van het VB aan zijn ruit hangt.

(En ik ken wel degelijk iemand die daarvoor op het matje geroepen is en een fikse uitbrander heeft gekregen)

Quilombo

Legacy Member
wat een zever!!! omg!

alsof je niet deftig kan modereren als je tegen het vb bent!
zolang dat je moderatoracties niet beïnvloedt maakt dat toch geen fuck uit! als je iedereen bant die iet of wat pro vb is, mja ok dan, maar dit hoeft toch totaal geen obstakel te zijn :confused: ?

jullie gaan er wel ietsje te ver mee imo..

Vorda

Legacy Member
Wat ik persoonlijk heel jammer vind is het lage niveau van vele posts hier, zeker als ze een topic dat over het algemeen nogal goed ging zwaar tegenwerken.

Het is gewoon een feit dat heel veel mensen hier gewoon ongefundeerde rommel gaan rond gooien (in het beste geval) en in het slechtste geval puur off topic zever in ieder topic gaan posten.

Ik heb persoonlijk nogal wat moderator ervaring, als ik hier mod was had ik al een heel pak 3-day bans en post deletes uitgedeeld tbh ;)

Kurobu

Legacy Member
wat ik eerlijk gezegd niet kunnen vindt is dat er hier zoveel wordt gebasht op jumpers, metrosexueelen, bso'ers, punkers etc.

zinnen zoals : ik haat jumpers, da zijn marginale rand debielen, die bollen pakken en in bso zitten. geen muziek smaak hebben.
of : oh da zijn homo's, vuile janetten. buh dat ze dat maar weg doen.
of : domme kloten, tis maar in die groep dat er ruzie is en problemen zijn in de klas.

maar veralgemenen en zo ieks zeggen over een allochtoon. en ge hebt hier zeker een warning of ban. en dit kan echt niet door de beugel op het gebied van modereren.

net alsof marokaanen en turken hier alles hebben uitgevonden en de boel draaiende houden, ze worden hier als heilig bestempeld.

my 2 cents

Time

Legacy Member
Kurobu zei:
zinnen zoals : ik haat jumpers, da zijn marginale rand debielen, die bollen pakken en in bso zitten. geen muziek smaak hebben.
of : oh da zijn homo's, vuile janetten. buh dat ze dat maar weg doen.
of : domme kloten, tis maar in die groep dat er ruzie is en problemen zijn in de klas.

maar veralgemenen en zo ieks zeggen over een allochtoon. en ge hebt hier zeker een warning of ban. en dit kan echt niet door de beugel op het gebied van modereren.
o_O
Vind mij zo 1 post en die heeft bijna 100% zeker een warning (of meer) gehad. En als hij die niet gehad heeft is dat omdat wij ook niet alles lezen (surprise :eek: ) en die post niet gereport is.

zarathustra

Legacy Member
Quilombo zei:
wat een zever!!! omg!

alsof je niet deftig kan modereren als je tegen het vb bent!
zolang dat je moderatoracties niet beïnvloedt maakt dat toch geen fuck uit! als je iedereen bant die iet of wat pro vb is, mja ok dan, maar dit hoeft toch totaal geen obstakel te zijn :confused: ?

jullie gaan er wel ietsje te ver mee imo..

Punt is dat het zijn moderatoracties *wel* beïnvloedde.

Anyway, ik heb nog nooit iets gemerkt van onrechtvaardig gemodereer ofzo. Het lijkt me allemaal nog al goed te gebeuren.

$anka

Legacy Member
Time^- zei:
o_O
Vind mij zo 1 post en die heeft bijna 100% zeker een warning (of meer) gehad. En als hij die niet gehad heeft is dat omdat wij ook niet alles lezen (surprise :eek: ) en die post niet gereport is.
zo'n posts zijn er wel degelijk geweest. maar ze opzoeken duurt mij iets te lang. (wegens de (domme) regel dat ge 30 sec moet wachten om ne nieuwe search te doen)

Fatalix

Legacy Member
bartreligion zei:
feit is wel dat bepaalde mensen blijkbaar meer mogen dan andere...

Idd.
Zeker bepaalde mods .. die dan hun vriendjes voorttrekken.

Gelukkig is er de ombudsdienst@telenet die pwnd, whehe was snel opgelost.

Siana

Legacy Member
Fatalix zei:
Idd.
Zeker bepaalde mods .. die dan hun vriendjes voorttrekken.

Gelukkig is er de ombudsdienst@telenet die pwnd, whehe was snel opgelost.

nog nooit van gehoord. Wat is dat?

Thallyos

Legacy Member
Ben je niet tevreden met het gevolg dat een moderator geeft aan je klacht of opmerking of heb je algemene klachten dan kan je steeds de Telenet Games ombudsman contacteren. Op het forum loop de Ombudsman rond met de nick Thurman, maar hij is ook via mail te contacteren op [email protected]

Soit, ik ben best wel tevreden over het modwerk op het TNG forum, geen klachten hier :)

Santa

Legacy Member
Kben ook content over de mods. Buiten dan als ze een thread sluiten omdat er enkele VB sympathieën worden uitgesproken >_>
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan