Yasutoko
Legacy Member
virtualdude zei:'t leukste van al is als ge een ban krijgt ge nu al geen mail ontvangt met een degelijke reden erin.
That's because they hate you and want you to die
.. 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
virtualdude zei:'t leukste van al is als ge een ban krijgt ge nu al geen mail ontvangt met een degelijke reden erin.
.. 
Linckxs zei:mja als ik bijvoorbeeld dit zie dan begint het weer te kriebelen he (niet dat ik alles goed doe hoor, maar weer wordt een hele thread verkloot door onze goede vriend die de meesten wel zullen kennen...)
https://www.beyondgaming.be/archive/gezocht.51/gevraagd-amd-x2voor-s939.450687
moet die niet gestraft worden ? "Linckxs zei:uhm neen, toch niet, want mijn leven hangt niet af van dit forum he, ...
Als je je toch niet zoveel aantrekt van dit forum, waarom zou dat dan verontrustend zijn?Yasutoko zei:Idd, en dat vind ik verontrustend..
Deus ex Machina zei:Morpheus was de man met de anti VB signature, die moest neutraal modereren op het actua forum.
Like putting a nazi in a Jewish kindergarten.
ComputerVISTA zei:Zolang ge uw eigen gedachte over de zaak en uw werk 'as in modding' kunt gescheiden houden zie ik daar geen probleem in.
?
Kurobu zei:zinnen zoals : ik haat jumpers, da zijn marginale rand debielen, die bollen pakken en in bso zitten. geen muziek smaak hebben.
of : oh da zijn homo's, vuile janetten. buh dat ze dat maar weg doen.
of : domme kloten, tis maar in die groep dat er ruzie is en problemen zijn in de klas.
maar veralgemenen en zo ieks zeggen over een allochtoon. en ge hebt hier zeker een warning of ban. en dit kan echt niet door de beugel op het gebied van modereren.

) en die post niet gereport is.Quilombo zei:wat een zever!!! omg!
alsof je niet deftig kan modereren als je tegen het vb bent!
zolang dat je moderatoracties niet beïnvloedt maakt dat toch geen fuck uit! als je iedereen bant die iet of wat pro vb is, mja ok dan, maar dit hoeft toch totaal geen obstakel te zijn?
jullie gaan er wel ietsje te ver mee imo..
zo'n posts zijn er wel degelijk geweest. maar ze opzoeken duurt mij iets te lang. (wegens de (domme) regel dat ge 30 sec moet wachten om ne nieuwe search te doen)Time^- zei:
Vind mij zo 1 post en die heeft bijna 100% zeker een warning (of meer) gehad. En als hij die niet gehad heeft is dat omdat wij ook niet alles lezen (surprise) en die post niet gereport is.
bartreligion zei:feit is wel dat bepaalde mensen blijkbaar meer mogen dan andere...
Fatalix zei:Idd.
Zeker bepaalde mods .. die dan hun vriendjes voorttrekken.
Gelukkig is er de ombudsdienst@telenet die pwnd, whehe was snel opgelost.
Ben je niet tevreden met het gevolg dat een moderator geeft aan je klacht of opmerking of heb je algemene klachten dan kan je steeds de Telenet Games ombudsman contacteren. Op het forum loop de Ombudsman rond met de nick Thurman, maar hij is ook via mail te contacteren op [email protected]
