Archief - Gedragingen op het forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sarnath

Legacy Member
Hallo iedereen,

Graag wil ik hier even iets kwijt over het forum.

Het is me al opgevallen dat een aantal personen hier graag overal commentaar geeft zonder dat hier echter gevolg aan gegeven wordt.

Het toppunt van alles is dat ik enkele dagen geleden iemand erop heb gewezen en dat ik daarvoor strafpunten heb gekregen omdat ik aan het "threaddiggen" was, op een thread van AUGUSTUS, dus nog niet zo lang geleden!
Is het dan niet zo dat een thread die nog niet al zijn ups heeft opgebruikt, gesloten is of nergens vermeld is dat het goed verkocht is nog steeds open is?

Ik heb al in veeel oudere threads gevraagd of het goed nog beschikbaar was zonder ervoor een aanmaning te krijgen.

Cyberkef

Legacy Member
Volledig terechte straf imo, in een (dode) thread van 2 maand geleden gewoon iemand wijzen op zen reactie ipv iets nuttigs te posten ivm de buy/sell...
Je had er zelfs niets mee te maken :wtf:

*edit*

Ruik ik daar een "Aanklagen modactie in nieuwe thread (7 ptn)" infraction? :p

sarnath

Legacy Member
Cyberkef zei:
Volledig terechte straf imo, in een (dode) thread van 2 maand geleden gewoon iemand wijzen op zen reactie ipv iets nuttigs te posten ivm de buy/sell...
Je had er zelfs niets mee te maken :wtf:

*edit*

Ruik ik daar een "Aanklagen modactie in nieuwe thread (7 ptn)" infraction? :p

ja maar tis niet dat het twee maanden oud is dat het nog niet verkocht is he, ik had me erbuiten moeten houden, daar heb je gelijk in, maar ik heb gewoon mijn bedenkingen bij dit systeem...

Kurobu

Legacy Member
jah nen thread van 2 maanden oud terug uppen om effkes u frustraties kwijt te kunnen is nu nie derekt de goede manier he.

zoals cyberkef zegt, moest ge nu eens iets toevoegen dat waarde aan de thread heeft ofzo. maar blijkbaar heef je gewoon comentaar op iemand.

dus straf terecht zo te horen he :)

heb zo ook een tijdje gedacht dat er hier echt vriendjes poletiek was tusn bepaalde mods en members.
maar als ge u daar bezig mee blijft houden, dan blijfde hier beter weg. zoals van elk forum.
want zo een problemen zijn overal.
en bedenkingen over mod of systeem ofzo = pm of bad post.

televetforum

Legacy Member
ik vind dat de mods hier op niets trekken.
daarom kom ik hier ook niet zoveel meer.
probeer je gewoon aan de regels te houden comrad ;)

Suphafly

Legacy Member
televetforum zei:
ik vind dat de mods hier op niets trekken.
probeer je gewoon aan de (hypocriete) regels te houden comrad ;)


²nd
ik zie niet in waarom dit subtiel zou moeten gezegd worden

Kurobu

Legacy Member
ik denk er ook zo over suphafly, dat weet je maar al te goed ;)
maar waarom u zelf mezerie aandoen, als je weet dat dit niet verdragen wordt ;)

Suphafly

Legacy Member
Kurobu zei:
ik denk er ook zo over suphafly, dat weet je maar al te goed ;)
maar waarom u zelf mezerie aandoen, als je weet dat dit niet verdragen wordt ;)

ik quote hem gewoon denk ni dat da verboden is :p
en dan nog het is gewoon zijn eigne mening (ik vind)
en het is niet rascistisch dus niemand die dat erg vind

Cyberkef

Legacy Member
Wat je ook doet als mod, het zal altijd wel voor één iemand niet goed zijn :)

En als het op een ander beter is, niemand houdt je tegen hé ;)

Kurobu

Legacy Member
maar televet qoute niemand he :p

omg, waar zijn we mee bezig.
das wel waar, vanaf iets een beetje rascistisch is *run*

Timmos

Legacy Member
ik durf hier bijna niet posten uit pure schrik voor strafpunten :$

nu ja, wat ik vind, is dat de straf in dit geval terecht is. En ik snap ook niet waarom iedereen steeds zit te kakken op de mods, het is echt nie zo moeilijk om u gwn aan de regels te houden ze:sop:

ik ben al één keer 4 dagen geband geweest van het forum en toen was dat ook terecht.

bLz

Legacy Member
tis pas erg als een mod je effe belt op je gsm om te zeggen dat je je moet gedragen

<3 DrPepper :)

Suphafly

Legacy Member
ik heb eignelijk nooit problemen
buiten
uit die acutele groep gekicked omdat ik op een ander forum iets over allochtonen zei
das het enigste dak onterecht vond derest
ging wel
ma 't is wat hij zegt ge kunt ni voor iedereen goed doen
maar sommige mods zijn wel slecht imo
slechtse ooit was die morpheus :p

sarnath

Legacy Member
Kurobu zei:
jah nen thread van 2 maanden oud terug uppen om effkes u frustraties kwijt te kunnen is nu nie derekt de goede manier he.

zoals cyberkef zegt, moest ge nu eens iets toevoegen dat waarde aan de thread heeft ofzo. maar blijkbaar heef je gewoon comentaar op iemand.

dus straf terecht zo te horen he :)

heb zo ook een tijdje gedacht dat er hier echt vriendjes poletiek was tusn bepaalde mods en members.
maar als ge u daar bezig mee blijft houden, dan blijfde hier beter weg. zoals van elk forum.
want zo een problemen zijn overal.
en bedenkingen over mod of systeem ofzo = pm of bad post.
tis niet de goede manier idd, maar tis juist daardoor dat ik frustratie krijg door van die idioten die overal gaan posten van "het is te duur" en andere irrelevante zever.

Het is hier dan ook niet de, "ik ben er kapot van en wil jullie aan mijn zijde"-thread he, wil gewoon jullie meningen eens horen over het forum...

Holy Paladin

Legacy Member
Linckxs zei:
tis niet de goede manier idd, maar tis juist daardoor dat ik frustratie krijg door van die idioten die overal gaan posten van "het is te duur" en andere irrelevante zever.

Het is hier dan ook niet de, "ik ben er kapot van en wil jullie aan mijn zijde"-thread he, wil gewoon jullie meningen eens horen over het forum...
het forum werkt goed

ik neem geen blad voor de mond maar heb toch geen problemen..

Suphafly

Legacy Member
wss moeste ze da bij iedereen doen 't zou nogal ee nrekenign zijn :p

[TFT]Poky

Legacy Member
mods hier doen soms dictatoriaal.
Ge moogt alleen typen wat volgens hen goed is.
Posts die verwijderd worden etc gebeurt heel de tijd, zelf als u mening deftig geformuleerd word.

Parnakra

Legacy Member
Sinds het hele Morpheus-epistel heb ik niet veel meer aan te merken op het modereren van het forum. Soms ga ik misschien wel eens over de schreef, maar dan aanvaard ik de straf die mij toebedeeld wordt, verantwoordelijkheid, heet dat.

En je mag het dan ontkennen, dit is wél een thread om eens je frustraties te uiten en gevolg te zoeken bij andere forumleden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan