Archief - De stilte op straat...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ng

Legacy Member
Weet niet of het al gezegd is, geen zin om alles te lezen, maar in de steden zul je waarschijnlijk minder goeiendag terugkrijgen als in kleine dorpjes.

Ik krijg hier in mijn dorpje toch altijd goeiendag terug als ik iets zeg. Maar idd, sommige kunnen echt zo raar kijken zovan "hu wa doet diene nu, een vriendelijk persoon, kom da nu tegen".

Skizzy

Legacy Member
TheCrow7 zei:
Het zoveelste bewijs van het grensverlegende werk op het gebied van geneeskunde hier in België. Een "gender-change" operatie op een bus, jawel !

Ok, lol, ik maar aant kijken naar dieje quote en uwe comment, en khad em pas na 10 min door :rofl: :rofl:.

w00tw00t

Legacy Member
bwa tegenwoordig weet je nietmeer wie je mag aanspreken en wie niet
in sommige gevallen eindig je met de zin: "Was u probleem" "Slaag hebbe ofzo?" en dan ist feesje.
Ik groet altijd mensen als ik aant fietsen ben maar meeste kijke u gewoon aan alsof ze nog nooit een mens hemme gezien.

Mr.Anderson

Legacy Member
Sir. K zei:
Waarom alleen mooie vrouwen en nie bv ne kerel of een "lelijker" meisje da er wel tof zou uitzien?
Echt raar hoeveel mensen enkel iemand zouden aanspreken denkend met hun fluit ipv hun verstand.
Tuurlijk praat ik ook nie met iedereen, en tuurlijk is het leuker om met een knap meiske te babbelen dan iemand die ge nie aantrekkelijk vindt. Ma so what...
tis nie omda ge met iemand staat te babbelen dat die echt uw vriend/vriendin moet worden of da ge der 5min later seks me gaat hebben of eender wat.

Ah...oei... ^^

menlor

Legacy Member
Arifiene zei:
ge ziet er wss gevaarlijk uit :p
mijn oma is al bang van een gast als em lang haar heeft en een zwart bandshirt draagt :p
oude mensen eh :D

ge hebt mij net beschreven :p

Dirty_Col

Legacy Member
Kvind da altijd zo raar dat mensen die mij vaag kennen of die ik vaag ken zo tegenkom op straat int voorbijgaan, dat we elkaar dan soms compleet negeren of dan maakte efkes oogcontact en ziede dat ze u herkennen, maar meer dan een blik kan er blijkbaar niet af :unsure:

Op de bus ist wel erg, allez, op de bus naar school kan het me geen kloot schelen want het merendeel daarvan zijn 13-jarige overactieve aapjes. Maar bv als ik op de bus naar Gent zit, er alleen nog maar zitjes naast andere mensen vrij zijn, dat veel mensen die dan opstappen liever recht blijven staan voor een uur lang dan naast een wildvreemde te zitten :wtf:

Hmgrwngd

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Kvind da altijd zo raar dat mensen die mij vaag kennen of die ik vaag ken zo tegenkom op straat int voorbijgaan, dat we elkaar dan soms compleet negeren of dan maakte efkes oogcontact en ziede dat ze u herkennen, maar meer dan een blik kan er blijkbaar niet af :unsure:

Op de bus ist wel erg, allez, op de bus naar school kan het me geen kloot schelen want het merendeel daarvan zijn 13-jarige overactieve aapjes. Maar bv als ik op de bus naar Gent zit, er alleen nog maar zitjes naast andere mensen vrij zijn, dat veel mensen die dan opstappen liever recht blijven staan voor een uur lang dan naast een wildvreemde te zitten :wtf:

Er gaat ook nooit iemand naast mij zitten in de bus. :niceone:

Vraag het me ook altijd af.

Kurobu

Legacy Member
idd, doen niet veel mensen op de bus.

mensen zijn bang voor " het " en " de " onbekende.
en zijn zeer egoistish.
maar kijk naar tijden van nood, bv: water overlast.
dan komen mensen wel overeen en brengt dit de mensen in de buurd terug wat dichter.

iedereen zijn best doen om vriendelijk te zijn. dit zal al een begin van verandering zijn.

128MB

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Er gaat ook nooit iemand naast mij zitten in de bus. :niceone:

Vraag het me ook altijd af.
Idd, in de bus enzo is da ook nog iets.
Mensen zitten altijd ZO VER MOGELIJK van elkaar af.

Maar als ge in Brussel rondsjeest met den tram is dat omgedraait :p

edit

nog iets :p
Oude mensen ziede altijd naar buiten gluren, dan moete ge heel enthousiast wuifen naar die mensen :rofl:
Dan ziede ze NOOIT meer ^^

Cazzz

Legacy Member
toch raar, in antwerpen gaat iedereen naast elkaar zitten totdat elk plaatske benut is en dan pas gaan ze rechtstaan.. :D Vaak zie je wel van die associale mensen die langs de binnenkant van een bank gaan zitten zodat je er niet naast kunt gaan zitten.. Erger ik me wel vaker aan..

GenesisX

Legacy Member
Ik ga altijd zitten waar er plaats is, al ist naast ne clochard (die zich wel moet gewassen hebben) :p

Helemaal verlegen, maar niet asociaal. :woohoo:

DGEN

Legacy Member
rofl..daarstraks 7h onderweg geweest met de trein van....bus van tongeren - maastricht - treintje nemen naar utrecht...ergens vast voor eindhoven..nog eens vast bij breda..dus moeten omrijden via venlo - nijmegen - utrecht :D

...altijd wel fun als we met zn allen moeten gaan staan/zitten in het gangpad :p
conducteur werd er trouwens weggejaagd :p
..jaja wat zijn die nederlanders sociaal he Oo

Quilombo

Legacy Member
Cazzz zei:
Vaak zie je wel van die associale mensen die langs de binnenkant van een bank gaan zitten zodat je er niet naast kunt gaan zitten.. Erger ik me wel vaker aan..

vraag dan gewoon dat ze ff opschuiven :confused: ?

Mr zappa

Legacy Member
Waarom moet het asociaal zijn???

Ik werk iedere dag in een winkelzaak van 10 in de morgen tot 1900 in de avond, wanneer mijn dag eropzit of ik ben op mijn enigste vrije dag in de week thuis dan HEB IK NIET LIEVER dan dat mensen mijn kop een beetje met gerust laten...

Ik heb liever dat men bij de beenhouwer zijn mond houdt dan dat ik naar gezwans over het weer of over de verkiezingen moet luisteren... en zeker als ze dan beginnen tegen mij...

Dus als je mij ziet opstappen op de bus en een zitbank in beslag neem of niet te dicht bij een ander ga zitten, tis niet omdat ik ziekelijk asociaal of mensenschuw ben maar sommige mensen zien al genoeg andere mensen op een dag dat ze ook graag eens met gerust gelaten zorden...

Hmgrwngd

Legacy Member
Mr zappa zei:
Ik heb liever dat men bij de beenhouwer zijn mond houdt dan dat ik naar gezwans over het weer of over de verkiezingen moet luisteren... en zeker als ze dan beginnen tegen mij...

Dat zijn dan ook geen normale contacten: Dat zijn oppervlakkige praatjes die uit vriendelijkheid bedoeld is om een stilte te vermijden ofzo.


Ik hou daar ook niet van; alhoewel ik heel graag met mensen praat.

Cazzz

Legacy Member
Quilombo zei:
vraag dan gewoon dat ze ff opschuiven :confused: ?

ja natuurlijk maar uit principe ga je gewoon tegen de raam zitten zodat mensen makkelijker naast je kunnen zitten, wil je toch alleen zitten pak je een alleenzit he :p

Arumat

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Er gaat ook nooit iemand naast mij zitten in de bus. :niceone:

Vraag het me ook altijd af.
Dat is bij mij ook zo maar dat komt grotendeels door mijn uiterlijk (bijna altijd in het zwart, altijd een bandshirt van 1 of andere zware metalband, combats, ongekamt lang haar, grote baard:D ).

Ik ben eigenlijk een vrij sociale kerel die nogal veel zevert tegen iedereen maar ik vind het steeds grappig als mensen me gewoon ontwijken of angst vertonen in hun blik. Op de trein bv met zo zitplaatsen van 4 gaan sommige mensen liever gaan zitten bij mensen waar nog 1 plaats vrij is dan bij mij waar nog 3 plaatsen vrij zijn. Maar ik bekijk het positief want zo kan ik me goed breed zetten.

De enige mensen die naast mij komen zitten doen dat uit noodzaak omdat het de enige zitplaats is die nog onbezet is ofwel andere mensen waar ook niemand durft naast te zitten zoals metalheads, mensen met grotere baard, skinheads, gothics, punkers, zwervers,...

GenesisX

Legacy Member
Lunamaria zei:
Dat is bij mij ook zo maar dat komt grotendeels door mijn uiterlijk (bijna altijd in het zwart, altijd een bandshirt van 1 of andere zware metalband, combats, ongekamt lang haar, grote baard:D ).

Ik ben eigenlijk een vrij sociale kerel die nogal veel zevert tegen iedereen maar ik vind het steeds grappig als mensen me gewoon ontwijken of angst vertonen in hun blik. Op de trein bv met zo zitplaatsen van 4 gaan sommige mensen liever gaan zitten bij mensen waar nog 1 plaats vrij is dan bij mij waar nog 3 plaatsen vrij zijn. Maar ik bekijk het positief want zo kan ik me goed breed zetten.

De enige mensen die naast mij komen zitten doen dat uit noodzaak omdat het de enige zitplaats is die nog onbezet is ofwel andere mensen waar ook niemand durft naast te zitten zoals metalheads, mensen met grotere baard, skinheads, gothics, punkers, zwervers,...
Dude, ik zou mij direct naast u komen zetten als het de eerste lege plaats was dak tegenkwam. :D Meestal zijn de tofste mensen degene waar je dat het minste van verwacht.

Ksnap ook nie wrm er geen hete wijven naast mij komen zitten, kvoel mij dan zo alleen :sad: :p Nja. Of als de bus wa leeg begint te lopen, er een meisje naast je zit en die opeens alleen gaat gaan zitten. =(

GMotha

Legacy Member
Cazzz zei:
toch raar, in antwerpen gaat iedereen naast elkaar zitten totdat elk plaatske benut is en dan pas gaan ze rechtstaan.. :D Vaak zie je wel van die associale mensen die langs de binnenkant van een bank gaan zitten zodat je er niet naast kunt gaan zitten.. Erger ik me wel vaker aan..
Dan hebt ge nog die mannen die erin stagen de 4-zitten (2 banken over elkaar) volledig in te nemen.

En't zijn meestal bejaarden die aan de binnenkant van de bank gaan zitten of 4 plaatsen ineens innemen. Vrij onbeschoft.


Ikzelf ga niet altijd zitten (zelfs al is er plek vrij): kheb nogal lange benen en heb geen zin in een martelpositie te zitten.

TheCrow7

Legacy Member
GenesisX zei:
Ik ga altijd zitten waar er plaats is, al ist naast ne clochard (die zich wel moet gewassen hebben) :p

Of zich bediend hebben van een spuitbus Febreze :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan