ng
Legacy Member
Weet niet of het al gezegd is, geen zin om alles te lezen, maar in de steden zul je waarschijnlijk minder goeiendag terugkrijgen als in kleine dorpjes.
Ik krijg hier in mijn dorpje toch altijd goeiendag terug als ik iets zeg. Maar idd, sommige kunnen echt zo raar kijken zovan "hu wa doet diene nu, een vriendelijk persoon, kom da nu tegen".
Ik krijg hier in mijn dorpje toch altijd goeiendag terug als ik iets zeg. Maar idd, sommige kunnen echt zo raar kijken zovan "hu wa doet diene nu, een vriendelijk persoon, kom da nu tegen".




?
ad: