Virz
Legacy Member
Parnakra zei:Believe it or not, maar een fiets die gestolen wordt is wel degelijk een uitzonderlijk geval.
Dat is dan toch plaatsgebonden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Parnakra zei:Believe it or not, maar een fiets die gestolen wordt is wel degelijk een uitzonderlijk geval.

reteiP zei:Er zijn hier mensen die het verschil niet snappen tussen het idee absurd vinden en criminaliteit goedkeuren.
Sneakytje zei:ier in zele worden er ook dikwijls fietsen gestolen.

Blue-Fox zei:wa nut heeft zo een onbemande camera nu?
ook al staan ze op camera zolang ze niet op heterdaad betrapt worden zullen zie nie gevat worde.
welke gek gaat nu savonds koppekes vergelijke?
In Engeland rijden ze aan de andere kant van de baan en het werkt.w00tw00t zei:ze doen het in Engeland en het werkt
nadeel is natuurlijk dat je altijd bekeken wordt
televetforum zei:In Engeland rijden ze aan de andere kant van de baan en het werkt.
dus laten we dat hier ook doen!
Neen, belachelijke argumentatie.*trust* zei:belachelijke opmerking
televetforum zei:Neen, belachelijke argumentatie.
Het is niet omdat iets in het buitenland werkt dat het hier ook zal werken...

Zo belachelijk en onrealistisch vind ik dit idee nu ook weer niet..televetforum zei:In Engeland rijden ze aan de andere kant van de baan en het werkt.
dus laten we dat hier ook doen!
w00tw00t zei:ze doen het in Engeland en het werkt
nadeel is natuurlijk dat je altijd bekeken wordt
w00tw00t zei:als ge iets wilt zeggn wetende da et op niks ga trekke dan zeg je beter niks.
Math'ke zei:Als je nooit eens open staat voor nieuwe dingen en innovaties om iets slechts te reduceren wel mijn beste dan ben jij niet gemaakt voor evolutie zou ik zo zeggen![]()
televetforum zei:Comedy Gold
Tja ey als dit nodig is om de samenleving onder controle houden waarom dan niet want zoals het nu gaat kan het niet verder. Wel dan niet alles toepassen wat in het boek wordt beschreven.Quilombo zei:welke evolutie? die naar 1984? (en nee ik heb het niet over het jaar 1984)
twoen zei:famillie van mij ook ooit eens naar de flikken :"Meneer mijn fiets is gestolen"
"Ja madam dan weet ge op wie da ge moet stemmen he volgende keer"
![]()