Bram
Legacy Member
ik hem 2 fietsen...
een duurdere waarmee ik in oostakker hier rondfiets en dan m'n "gent" fiets die niet veel waard is en dus als em gestolen wordt geen al te grote problemen opwerpt
(voor 20 euro hebt ge nen nieuwen de zondagochtend op de oude beestenmarkt in gent, lichten zijn nie echt nodig, zolang het bolt ist ok)
een duurdere waarmee ik in oostakker hier rondfiets en dan m'n "gent" fiets die niet veel waard is en dus als em gestolen wordt geen al te grote problemen opwerpt
(voor 20 euro hebt ge nen nieuwen de zondagochtend op de oude beestenmarkt in gent, lichten zijn nie echt nodig, zolang het bolt ist ok)
met hier en daar nog wat groen en rood...welliswaar zo een oud ding van +15 jaar terug oid 
, my god zolang het rijdt, 2 remmen en lichten heeft is het toch goed
