^MystiQ
Legacy Member
Hoi allemaal,
Ik wil eventjes een korte peiling houden over wat jullie vinden over de NMBS stations en hun veiligheid op het gebied van diefstal ..
Een aantal jaren geleden is er van ons een fiets gestolen aan een station ( hij was op slot ) en natuurlijk zoals jullie wel weten gaat de NMBS daar niets aan doen dus mochten we alles zoals vele anderen zelf gaan betalen ( nieuwe fiets ).
Vandaag was ik een dagje weg met de trein ( wat wel vaker gebeurd ) en ik kom hier terug toe en blijkbaar heeft een leukerd mijn volledig voorwiel gestolen. Nu vind ik dit persoonlijk niet zo grappig meer, ik mocht namelijk te voet met de fiets aan de handen terug keren naar huis ..
Het blijft er niet bij, vrienden van mij die hier hetzelfde meemaken en mountainbikes die gestolen worden die aan een ketting liggen. De opengeknipte ketting laten ze natuurlijk wel achter ..
Het mag wel eens beginnen veranderen die kutmentaliteit aan de NMBS stations .. Iedere dag zie je hier wel fietsen waarvan het voorwiel gestolen is en dergelijke.
Nu is mijn vraag aan jullie, zou het niet eens tijd worden dat de NMBS hun fietsenstallingen uitrust met een onbemande camera zodat deze 'kleine' criminelen eens kunnen gevat worden. Het komt mij en velen anderen hun spuigaten uit ..
Mvg.
Ik wil eventjes een korte peiling houden over wat jullie vinden over de NMBS stations en hun veiligheid op het gebied van diefstal ..
Een aantal jaren geleden is er van ons een fiets gestolen aan een station ( hij was op slot ) en natuurlijk zoals jullie wel weten gaat de NMBS daar niets aan doen dus mochten we alles zoals vele anderen zelf gaan betalen ( nieuwe fiets ).
Vandaag was ik een dagje weg met de trein ( wat wel vaker gebeurd ) en ik kom hier terug toe en blijkbaar heeft een leukerd mijn volledig voorwiel gestolen. Nu vind ik dit persoonlijk niet zo grappig meer, ik mocht namelijk te voet met de fiets aan de handen terug keren naar huis ..
Het blijft er niet bij, vrienden van mij die hier hetzelfde meemaken en mountainbikes die gestolen worden die aan een ketting liggen. De opengeknipte ketting laten ze natuurlijk wel achter ..
Het mag wel eens beginnen veranderen die kutmentaliteit aan de NMBS stations .. Iedere dag zie je hier wel fietsen waarvan het voorwiel gestolen is en dergelijke.
Nu is mijn vraag aan jullie, zou het niet eens tijd worden dat de NMBS hun fietsenstallingen uitrust met een onbemande camera zodat deze 'kleine' criminelen eens kunnen gevat worden. Het komt mij en velen anderen hun spuigaten uit ..
Mvg.

ad: 

, my god zolang het rijdt, 2 remmen en lichten heeft is het toch goed
dat krijgen ze niet zomaar door