TrickY.
Legacy Member
Ook al eens voorgehad (station Waregem). Ben toen naar de flikken gestapt. Hun reactie was: "Manneke da gebeurt dagelijks, wij kunnen daar niets aan doen, pakt u gerust zelf enen, van ons zult ge geen last hebben."
Was toch wel effe geschrokken toen die gast dat zei ;/
Nu zet ik ook nooit meer een fiets aan een station.. Neem nu altijd de bus tot aan't station zodat ik hem daar niet zou moeten achterlaten. 't Is toch al ver gekomen eh
Was toch wel effe geschrokken toen die gast dat zei ;/
Nu zet ik ook nooit meer een fiets aan een station.. Neem nu altijd de bus tot aan't station zodat ik hem daar niet zou moeten achterlaten. 't Is toch al ver gekomen eh




