[EZ]
Legacy Member
Ier ook Creative Zen Micro Photo, veel beter dan iPod, al was het maar door de radioontvanger alleen al 
En da touchpad is msn nie perfect ma 'k doe da toch liever als toerkes draaien aan die iPod-ronde
Ma als iem me gratis nen iPod Nano zou geve zou'k hem natuurlijk wel aannemen (en eventueel doorverkopen
)

En da touchpad is msn nie perfect ma 'k doe da toch liever als toerkes draaien aan die iPod-ronde

Ma als iem me gratis nen iPod Nano zou geve zou'k hem natuurlijk wel aannemen (en eventueel doorverkopen
)

Het is toch het beste wat ik tot nu toe al heb gehad en de oortjes zijn ook goed. 

. Wat ik eigenlijk wel jammer vind nu is dat ik misschien toch beter een Nano had genomen van 8 GB. Gewoon daar zit flash geheugen + is compacter en ja ik ben bang dat men iPod video het zal begeven na een paar jaar omdat hij in men zakken zit tijdens de busrit en ik stap (ja duh 

