Archief - Creative gaat te ver...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dieleman_F

Legacy Member
Oldskooler zei:
mp3, de hype naast de gsm's

Ik ken er absoluut niets van, ik zie me er trouwens ook niet met op straat rond lopen.

Gadgetale troep die de massa verleidt.

:lol:

Alhoewel ik ook principieel geen GSM heb, maar een mp3 maakt het fietsen enzo toch dat stukje aangenamer.

Oldskooler

Legacy Member
Dieleman_F zei:
:lol:

Alhoewel ik ook principieel geen GSM heb, maar een mp3 maakt het fietsen enzo toch dat stukje aangenamer.


Dat doe ik dus nooit, als ik rijd moet ik de omgeving horen :D:D, of het kan wel eens verkeerd aflopen :D als ik in dromenland zit.

Feignasse

Legacy Member
Mp3-spelers zijn het middel bij uitstek om je te isoleren van de o zo vervelende buitenwereld op trein en bus. Met ietwat degelijke oortjes erop zijn deze qua geluidskwaliteit top notch, wat mp3-spelers betreft wel te verstaan. Om nog maar te zwijgen van de uitgebreide instelmogelijkheden, de uitstekende opnamekwaliteit, de vrij behoorlijke FM-radio, de hoge doch reële speelduur van +/- 26u op één AA-batterij, enz :cool:

Edit: op de fiets zou ik zo'n ding ook nooit gebruiken, je moet inderdaad kunnen horen wat er gebeurt.

Piekatsjoe

Legacy Member
Thoja..

Moest Ipod niet met I-tunes werken zou ik er mij 1 aanschaffen.. Tis maar omslachtige manier om die muziek op je Ipod te krijgen..

Terwijl je bij creative maar moet c/p'en wat je erop wilt en je bent klaar..

Imo.

killgore

Legacy Member
Ken$hee zei:
Thoja..

Moest Ipod niet met I-tunes werken zou ik er mij 1 aanschaffen.. Tis maar omslachtige manier om die muziek op je Ipod te krijgen..

Terwijl je bij creative maar moet c/p'en wat je erop wilt en je bent klaar..

Imo.

gebruik winamp? Of praktisch elke andere populaire mp3 speler.

DéWé

Legacy Member
Ken$hee zei:
Thoja..

Moest Ipod niet met I-tunes werken zou ik er mij 1 aanschaffen.. Tis maar omslachtige manier om die muziek op je Ipod te krijgen..

Terwijl je bij creative maar moet c/p'en wat je erop wilt en je bent klaar..

Imo.

Bwah, gewoon ipod insteken en u muziek wordt automatisch up to date gebracht met hetgeen op itunes staat. Of als ge wilt kunt ge instellen dat alleen bepaalde afspeellijsten gesynchroniseerd worden zoda nie al u muziek er op komt te staan.

GhO$T

Legacy Member
killgore zei:
Ipod is allesbehalve een middelmatig product.

Het heeft altijd een slank design gehad, was makkelijk te gebruiken, had grote capaciteit, beste standaardoortjes, ... . Het enige waarom het eigenlijk te duur was was de vreselijk slechte batterijcapaciteit bij de eerste generaties.

Het is nogal te makkelijk bashen op ipod laatste jaren imho. Het is niet noodzakelijk omdat iets populair is dat het middelmatig/slecht is.

Over Bose geef ik u anders wel meer als gelijk. Sony, tja, koop ek niets van :p.
Geen idee hoe het met de nieuwste generatie ipod's zit, maar toen ik vroeger reviews las, werd er toch dikwijls op gewezen dat je niet bij Ipod moest zijn voor de betere geluidskwaliteit, en dat zou toch de bepaldende factor moeten zijn voor een mp3 speler, niet hoe flashy dat ding er wel uitziet.

Maar goed, je moet waarschijnlijk al een echte audiofiel zijn om die 'mindere kwaliteit' te merken, ik hoor alleszinds geen verschil tussen een creative en apple mp3 speler als ik dezelfde oortjes op de 2 gebruik.

Doom Dragon zei:
omg... wat een ripoff dat die mensen doen

de concurrent dat ze zich durven noemen
ze hopen zeker dat de mensen het niet zullen zien als ze het kopen en een ipod willen.. en ze perongeluk een zen kopen.

:tongue:

als ze met zo'n fake dingen afkomen dan heeft creative helemaal voor mij afgedaan.
ipv van hun meerdere te erkennen aan Apple
lmao zeg mij aub dat dit extreem sarcastisch bedoeld was.
Indien niet is het zo triestig dat het bijna lachwekkend wordt ;).

virtualdude

Legacy Member

deathsythe

Legacy Member
die mp3's zucht, bedoel in de aldi juist hetzelfde zicht van ipod, zwart vanvoor,soort chrome achteraan, en juist iets dikker, 2gig, 60 euro, en get ook uw 2 jaar garantie. das 100 euro verschil, omdat het Apple is, en veel gebruiksvriendelijker is, maar dat is geen 100 euro waard.
alsek mij hierachter nen nieuwe mp3 koop ist nen 4-8 gig van creative.

L0k1-

Legacy Member
Oldskooler zei:
sporten :unsure: :sop:

Binnenkort brengt nike zoiets uit, euhm, een ipod met nikeschoenen verbonden of zo.

Man man, ik vraag me toch altijd af wie dat koopt :x . En die prijs alleen al.

Dat is't:
http://www.apple.com/nl/ipod/nike/ :D:D

omg 30 euro wtf!!!!!!!!!!!

die sensor gaat 3 jaar mee dat is 10 euro per jaar schandalig! :ironic:

kan u zeggen dat het ding zeer nuttig is voor mensen die graag lopen, houdt uw calorieen bij en afstand en ge kunt langs de nike website wedstrijden plannen met andere personen, dus het motiveert mensen genoeg om voluit te gaan. ook dat het werkt als een persoonlijke coach is vrij handig.

en ge zijt niet verplicht om die nike schoenen te kopen, beetje velcro en tussen veters steken werkt even goed.

Ali_

Legacy Member
Ik ga heel graag lopen, maar dan ik ga mijnen mp3speler gewoon in mijn zak blijven steken.
Tis een mooie uitvinding, maar ik geef mijn geld toch liever aan iets anders uit :p

Mr Syphon

Legacy Member
deathsythe zei:
die mp3's zucht, bedoel in de aldi juist hetzelfde zicht van ipod, zwart vanvoor,soort chrome achteraan, en juist iets dikker, 2gig, 60 euro, en get ook uw 2 jaar garantie. das 100 euro verschil, omdat het Apple is, en veel gebruiksvriendelijker is, maar dat is geen 100 euro waard.
alsek mij hierachter nen nieuwe mp3 koop ist nen 4-8 gig van creative.

alleen die touchpad waarmee ge door uw muziek moet scrollen reageert heel slecht ;)
als ge dan veel liedjes hebt moet ge veel moeite doen om een paar 100 liedjes verder te gaan, zo gebruiksvriendelijk was hem dus ni :p

L0k1-

Legacy Member
Ali_ zei:
Ik ga heel graag lopen, maar dan ik ga mijnen mp3speler gewoon in mijn zak blijven steken.
Tis een mooie uitvinding, maar ik geef mijn geld toch liever aan iets anders uit :p

uiteindelijk moet je maar 30 euro uitgeven voor sensor en adapter voor ipod nano en dat is het, de rest is allemaal optioneel, ge maakt het zo duur als ge zelf wilt :p

SilentSpring

Legacy Member
deathsythe zei:
die mp3's zucht, bedoel in de aldi juist hetzelfde zicht van ipod, zwart vanvoor,soort chrome achteraan, en juist iets dikker, 2gig, 60 euro, en get ook uw 2 jaar garantie. das 100 euro verschil, omdat het Apple is, en veel gebruiksvriendelijker is, maar dat is geen 100 euro waard.
alsek mij hierachter nen nieuwe mp3 koop ist nen 4-8 gig van creative.

².
gans die ipod nest is zo overpriced als iets.

Creative Zen V Plus 2Gb: 99€
Ipod Nano 2Gb: 159€
...
Diejen Creative heeft dan nog nen radio, en voor die 60€ kan je al beschermhoesjes en nen adapter voor't stroomnet kopen terwijl je anders enkel nen Ipod hebt.

Soit, imo is nen ipod echt die 60€ extra niet waard, tenzij ge nen merkhoer bent ofzo.

Ik heb hier nog altijd nen Packard Bell Audiokey van 128mb, met scherm maar zonder lichtje.
Nu, 'k gebruik dat eigenlijk te weinig om de aankoop van nen Zen V te rechtvaardigen.

Raukaris

Legacy Member
Ik heb ook een creative zen 8gig.
Ipod is toch maar overhyped en rommel =/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan