Dieleman_F
Legacy Member
Oldskooler zei:mp3, de hype naast de gsm's
Ik ken er absoluut niets van, ik zie me er trouwens ook niet met op straat rond lopen.
Gadgetale troep die de massa verleidt.

Alhoewel ik ook principieel geen GSM heb, maar een mp3 maakt het fietsen enzo toch dat stukje aangenamer.


. En die prijs alleen al.
.

.