Archief - Creative gaat te ver...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stabby

Legacy Member
Ik denk dat de Zen V op dit moment een betere aankoop is. Dixons heeft de 4GB versie in de aanbieding voor slechts €90!

_Odd_Alien

Legacy Member
Kben van plan om zo'n Creative Zen V ding te kopen, iemand tips voor een goedkope winkel (in de buurt van antwerpen)?

Kheb al ondervonden dat er enorm veel prijsverschil is...

moehaa!

Legacy Member
Ik heb mijn zen v plus gekocht op mp3shop.nl omdat die toen(met verzendkosten bij) nog altijd stukken goedkoper was dan een uit een winkel in belgie.

Mandes

Legacy Member
ik heb het toch precies niet op al die MP3 spelers.
zo associaal als iets worden de mensen daarvan, gaan in de trein/bus zitten en hop oortjes derin en afsluiten van enige communicatie.
juist voor te sporten kan het mss leuk zijn , maar ik geniet toch van de natuur rond mij als ik ga lopen.

Mrja, veel losers vinden die gadgets wel keihandig enzo en die afzetmarkt is blijkbaar groot.

Bart Religion

Legacy Member
Mandes zei:
ik heb het toch precies niet op al die MP3 spelers.
zo associaal als iets worden de mensen daarvan, gaan in de trein/bus zitten en hop oortjes derin en afsluiten van enige communicatie.
juist voor te sporten kan het mss leuk zijn , maar ik geniet toch van de natuur rond mij als ik ga lopen.

Mrja, veel losers vinden die gadgets wel keihandig enzo en die afzetmarkt is blijkbaar groot.

Nét daarom. Ik kan niet op de trein zonder. Teveel dwaze mensen rondom mij anders :)

Als ik ga sporten zet ik ze zelfs niet op, dan luister ik naar het gezwoeg van mijn mede-sporter

moehaa!

Legacy Member
Mandes zei:
ik heb het toch precies niet op al die MP3 spelers.
zo associaal als iets worden de mensen daarvan, gaan in de trein/bus zitten en hop oortjes derin en afsluiten van enige communicatie.
juist voor te sporten kan het mss leuk zijn , maar ik geniet toch van de natuur rond mij als ik ga lopen.

Mrja, veel losers vinden die gadgets wel keihandig enzo en die afzetmarkt is blijkbaar groot.

Alsof we spontaan zouden praten met de andere reizgers als iedereen zijn mp3 afdoet.

Mandes

Legacy Member
moehaa! zei:
Alsof we spontaan zouden praten met de andere reizgers als iedereen zijn mp3 afdoet.

mooie ingesteldheid, al ooit eens geprobeerd te communiceren int openbaar ?

moehaa!

Legacy Member
Mandes zei:
mooie ingesteldheid, al ooit eens geprobeerd te communiceren int openbaar ?

Spontaan iemand aanspreken op de trein puur voor een gesprek aan te knopen?
Niet echt, ik ben niet echt een sociaal type. Wordt direct rood en heb niet genoeg zelfvertrouwen om zomaar iemand aan te spreken.
Bik vragen of het uur ofzo gaat perfect, alleen zonder reden beginnen praten niet:) .
En een uur uit het raam staren zonder mp3 is niet echt plezant, met mp3 is al veel leuker.

_Odd_Alien

Legacy Member
Mandes zei:
ik heb het toch precies niet op al die MP3 spelers.
zo associaal als iets worden de mensen daarvan, gaan in de trein/bus zitten en hop oortjes derin en afsluiten van enige communicatie.
juist voor te sporten kan het mss leuk zijn , maar ik geniet toch van de natuur rond mij als ik ga lopen.

Mrja, veel losers vinden die gadgets wel keihandig enzo en die afzetmarkt is blijkbaar groot.

Het feit dat ge diegenen met een mp3 speler al als 'losers' afschilderd zegt verdomd veel over uzelf...

Djeez, het is nie alsof dat ge u van de rest van de wereld afsluit hé. Als ge iedere dag een fietstocht moet maken, als ge van een feestje terugkomt, als ge na een dag werken op den trein zit dan is het gewoon leuk om u even terug te kunnen trekken met wat muziek. Muziek kan op sommige momenten mijn humeur gewoon compleet veranderen (in de positieve zin), zeker op de fiets ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan