jeroenvde
Legacy Member
http://be-nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=16424
ben ik het of met wtf zijn ze bezig?
ben ik het of met wtf zijn ze bezig?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

kaminikaze zei:Ben trouwens van plan om ofwel een ipod nano 8 gb of creative zen micro v 8 gb te kopen. Iemand ervaringen ?

Vordesh zei:das lijk da ge vind da fanta te ver gaat want orangina heeft ook al limonade .. :/
Firion zei:of volvo, renault en volkswage, die hun producte lijke verdacht veel op elkaar !!!

sneax zei:zo nen mp3 speler zonder schermke vind ik maar onhandig
trouwen tegenwoordig speelt elke gsm van 130EUR+ ook MP3's en kunt ge sd kaartjes insteken ik voorzie een dood voor de mp3 speler
bartreligion zei:volgens mij waren er al creative mp3s voor de ipod hype
sneax zei:zo nen mp3 speler zonder schermke vind ik maar onhandig
bartreligion zei:volgens mij waren er al creative mp3s voor de ipod hype
.Thallyos zei:Het zal wel zijn. Ik had vroeger een D.A.P. jukebox. Die speler heb ik ergens begin 2000 gekocht. De eerste ipod is meer dan een jaar later pas uitgekomen.