Archief - Creative gaat te ver...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bose

Legacy Member
het is ne fucking mp3 speler. explain plz
en oh nee: creative trekt op ipod
ween...

kaminikaze

Legacy Member
imo gaat Apple te ver met hun belachelijk hoge prijzen.
om maar ff te illustreren : ipod shuffle 1 gb : 80 euro
creative shuffle ding 1 gb : 40 euro.

Goed dat er wat concurrentie is trouwens :applause:



Ben trouwens van plan om ofwel een ipod nano 8 gb of creative zen micro v 8 gb te kopen. Iemand ervaringen ?

boogje

Legacy Member
kaminikaze zei:
Ben trouwens van plan om ofwel een ipod nano 8 gb of creative zen micro v 8 gb te kopen. Iemand ervaringen ?

ik heb een 8 gig creative zen gekocht. foto's,radio, stemopnemer,openemen van radio...etc! 150 euro nu. Daar hebde voor nen ipod amper ene van 2 Gig voor met niks erbij :'-) Mijne gaat nu 2 jaar mee, niets mis mee.

Vordesh

Legacy Member
das lijk da ge vind da fanta te ver gaat want orangina heeft ook al limonade .. :/

kaboem

Legacy Member
Dat is de commerce hé.
Je merkt dat een concept toch aanslaat, je past het aan en je brengt het op de markt. Zo gaat het met ALLES.
Ze hebben het concept (simpel als dat al een concept is ) overgenomen (maar ik denk niet dat apple de eerste was die een digitale muziek speler heeft gemaakt) voor de rest blijven ze bij hun eigen waarden (design is in de zelfde lijn als de rest van zen players)
En 40 euro (zen) vs 80 euro (shuffle)! Een beetje concurrentie kan geen kwaad hoor :)

Boukreev

Legacy Member
Vordesh zei:
das lijk da ge vind da fanta te ver gaat want orangina heeft ook al limonade .. :/

of volvo, renault en volkswage, die hun producte lijke verdacht veel op elkaar !!!

sneax

Legacy Member
zo nen mp3 speler zonder schermke vind ik maar onhandig

trouwen tegenwoordig speelt elke gsm van 130EUR+ ook MP3's en kunt ge sd kaartjes insteken ik voorzie een dood voor de mp3 speler

menlor

Legacy Member
Firion zei:
of volvo, renault en volkswage, die hun producte lijke verdacht veel op elkaar !!!

allemaal 4 wieren, zot he, lijkt zo hard op elkaar.

PS: creative :bow:

moehaa!

Legacy Member
Dood van de mp3 speler?
Mp3 op je gsm is leuk als beltoon of voor als je je mp3-speler vergeten bent maar zolang ze geen superbaterij ontwikkelen die de gsm minstens een week zonder opladen laat meegaan met regelmatig mp3 gebruik schaf ik het me toch appart aan.

Feignasse

Legacy Member
sneax zei:
zo nen mp3 speler zonder schermke vind ik maar onhandig

trouwen tegenwoordig speelt elke gsm van 130EUR+ ook MP3's en kunt ge sd kaartjes insteken ik voorzie een dood voor de mp3 speler

Als de batterijen beter worden misschien, want momenteel is dat nog geen vetpot.

Thallyos

Legacy Member
bartreligion zei:
volgens mij waren er al creative mp3s voor de ipod hype

Het zal wel zijn. Ik had vroeger een D.A.P. jukebox. Die speler heb ik ergens begin 2000 gekocht. De eerste ipod is meer dan een jaar later pas uitgekomen.

kaboem

Legacy Member
sneax zei:
zo nen mp3 speler zonder schermke vind ik maar onhandig

De markt voor zulke mp3 spelers is blijkbaar toch groot genoeg dat creative na 3 jaar ook beslist om ze te maken, zulke dingen doe je enkel als je weet dat de markt erna groot genoeg is.
Ik heb een shuffle hebt dat schermpje nog nooit gemist, speler aan, druk play, oortjes in, ding in zak en weg.

killgore

Legacy Member
bartreligion zei:
volgens mij waren er al creative mp3s voor de ipod hype

er waren ook al ipods voor de ipod hype, de hype is pas gestart bij generatie 3 of zo :p.

en ik denk dat de ts het heeft op het schaamteloos kopiëren van het design (zoals al eerder is gebeurd ivm ipods), niet op het feit dat zen concurreert; Tja, vind dat ook maar belachelijk, maar dat is nu eenmaal business. En geloof me, als apple rechten heeft op een dergelijk design en op goede basis klacht kan indienen tegen een multinational als creative zullen ze het doen. Moet maar eens kijken naar alcatel-lucent dat tegenwoordig vrij veel geld haalt uit patentprocessen. Ze zijn daar niet stom hoor.

ng

Legacy Member
Thallyos zei:
Het zal wel zijn. Ik had vroeger een D.A.P. jukebox. Die speler heb ik ergens begin 2000 gekocht. De eerste ipod is meer dan een jaar later pas uitgekomen.

lol, ik herinner mij die nog. Ne maat van mij had er zo eentje, daar stak naart schijnt gewoon de HDD van een laptop in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan