Nuja, ze rippen allemaal van elkaar, persoonlijk kan het mij niet veel schelen, hoe meer hoe beter zelfs. 'k ga toch voor de beste prijs/kwaliteit.
Anyway, over het hele shuffleconcept: 'k vind het persoonlijk belachelijk. Ze(Apple) brengen een mp3speler uit die veel minder kan als elke andere cheapass mp3speler, maar verkopen het als iets nieuws en uniek. Het ergste is dan nog da iedereen het koopt ook. ELKE mp3speler heeft een shufflefunctie, en ge krijgt er dan nog ook eens een schermpje bij, zodat je toch makkelijk kan zoeken moest het nodig zijn. En dan zijn ze nog goedkoper als die overpriced Apple-speler.
Iedereen trapt in die hype, soms is da echt wel frustrerend. Voor hetzelfde geld hebt ge ne mp3speler die beter is en nog meer kan.
Ik heb zelf een tijdje een ipod photo gehad, maar 'k heb hem na 2 dagen terug ingeruild, omdat hij veel te krasgevoelig was(na die 2 dagen stond hij vol met kleine krasjes, van enkel in mijn broekzak te steken(terwijl er niets anders in mn broekzak zat). Toen een Sony NW-HD03 gekocht, en die was qua batterijduur en grootte VEEEEEEEL beter als die Apple, maar het programma was onhandig(nuja, ik vond itunes ook maar nest. waarom is zo een dom prog ook nodig, en kan je niet gewoon knippen/plakken?) en hij ondersteunde geen playlists.
Nu heb ik een nokia N91, 4 gb geheugen, en dat ding is superhandig. Hij mocht enkel een beetje meer geheugen hebben, maarja
