Archief - Creative gaat te ver...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killgore

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik denk dat je dringend eens naar andere merken moet gaan kijken. Nu ik vergelijk meestal wel enkel geluidskwaliteit en dan ga ik lopen van zo'n toestanden :p

En als een Ipod al de beste standaardoortjes heeft wil ik nie weten wat de rest heeft :')

tja, standaardoortjes zijn meestal wel rampzalig :p.

Wat is er mis met geluidskwaliteit van ipod?

Ik heb wel degelijk vergeleken al.

Stichero

Legacy Member
keb gisteren een micro SD voor 7 euro gekocht
er staat 1 gig op :p
lang leve Tokyo !

EternalSilence

Legacy Member
jeroenvde zei:

omg... wat een ripoff dat die mensen doen

de concurrent dat ze zich durven noemen
ze hopen zeker dat de mensen het niet zullen zien als ze het kopen en een ipod willen.. en ze perongeluk een zen kopen.

:tongue:

als ze met zo'n fake dingen afkomen dan heeft creative helemaal voor mij afgedaan.
ipv van hun meerdere te erkennen aan Apple

CreaTe@SoF2 zei:
SE K800i ;)

grtz

2nd that :D

met een uitbreindingsslot van 1gb
en ge kunt den ipod ff langs de kanten leggen vind ik.

tot mijn oorkes kapot gingen van mijn k800i :sop:

dan terug weer mijn ipod genomen.
en tot grote verbazing van mijn eigen, hoorde ik wel degelijk het verschil van geluidskwaliteit.

nu goed, ik zou een creative kopen mocht ik een mp3 speler nodig hebben als ik loop, dus als sportman.
omdat de ipod met HDD werkt, en het niet aan te raden is om met dat dan te gaan lopen.

da zou de enige reden zijn waarom ik me een creative zou aanschaffen ipv van een Ipod

Emu

Legacy Member
sneax zei:
zo nen mp3 speler zonder schermke vind ik maar onhandig

trouwen tegenwoordig speelt elke gsm van 130EUR+ ook MP3's en kunt ge sd kaartjes insteken ik voorzie een dood voor de mp3 speler

En ook een dood voor de digitale camara zeker :ironic:

Jij hebt duidelijk geen verstand van dit soort dingen.

Zal nog iets zeggen, ik ben goed op de hoogte in de business en die dingen worden aan de groothandel verkocht tegen 17.40$ dus een 12 euro :p

moehaa!

Legacy Member
Doom Dragon zei:
da zou de enige reden zijn waarom ik me een creative zou aanschaffen ipv van een Ipod

Dat zou zeker niet de enige reden zijn waarom creative verkoopt. Creative is nu eenmaal veel goedkoper dan apple voor in feite niets of weinig minder.

rechtervoet

Legacy Member
hehe , ik heb mn muvo tx 1 gb al bijna een 1.5 jaar en die dingen zijn super hard.
had em eens perongeluk in een vol bad laten vallen en hij werkt nog steeds perfect

ComputerVISTA

Legacy Member
killgore zei:
tja, standaardoortjes zijn meestal wel rampzalig :p.

Wat is er mis met geluidskwaliteit van ipod?

Ik heb wel degelijk vergeleken al.

Mja de enige goeie draagbare speler die ik al gehoord heb was een sony (ik weet niet welk model) met ik dacht shure oortjes. Dat klonk aannemelijk.

Ik ben niet bepaald fan van mp3 :p

Gromme

Legacy Member
Ik ben in bezit van een iPod Nano 8 Gig zwart en ben daar heel content over. Hij oogt ook heel mooi, en zijn omhulsel is aangenaam om vast te houden, minpuntje is natuurlijk de kwetsbaarheid ervan maar ik ga nog zo een omhulsel kopen.

Anoniem04

Legacy Member
Firion zei:
of volvo, renault en volkswage, die hun producte lijke verdacht veel op elkaar !!!

Volkswagen en Volvo met Renault vergelijken ?

Shame on you !

NeoGeo

Legacy Member
Die Creative Zen Stone lijkt wel een iPod Shuffle in een Sony-jasje.

Nu ja, zoveel te beter voor de consument he!

Terror Factor

Legacy Member
Nuja, ze rippen allemaal van elkaar, persoonlijk kan het mij niet veel schelen, hoe meer hoe beter zelfs. 'k ga toch voor de beste prijs/kwaliteit.

Anyway, over het hele shuffleconcept: 'k vind het persoonlijk belachelijk. Ze(Apple) brengen een mp3speler uit die veel minder kan als elke andere cheapass mp3speler, maar verkopen het als iets nieuws en uniek. Het ergste is dan nog da iedereen het koopt ook. ELKE mp3speler heeft een shufflefunctie, en ge krijgt er dan nog ook eens een schermpje bij, zodat je toch makkelijk kan zoeken moest het nodig zijn. En dan zijn ze nog goedkoper als die overpriced Apple-speler.

Iedereen trapt in die hype, soms is da echt wel frustrerend. Voor hetzelfde geld hebt ge ne mp3speler die beter is en nog meer kan.

Ik heb zelf een tijdje een ipod photo gehad, maar 'k heb hem na 2 dagen terug ingeruild, omdat hij veel te krasgevoelig was(na die 2 dagen stond hij vol met kleine krasjes, van enkel in mijn broekzak te steken(terwijl er niets anders in mn broekzak zat). Toen een Sony NW-HD03 gekocht, en die was qua batterijduur en grootte VEEEEEEEL beter als die Apple, maar het programma was onhandig(nuja, ik vond itunes ook maar nest. waarom is zo een dom prog ook nodig, en kan je niet gewoon knippen/plakken?) en hij ondersteunde geen playlists.

Nu heb ik een nokia N91, 4 gb geheugen, en dat ding is superhandig. Hij mocht enkel een beetje meer geheugen hebben, maarja :)

killgore

Legacy Member
Dillyracer zei:
Volkswagen en Volvo met Renault vergelijken ?

Shame on you !

Nu vraag ek mij echt af of ge zen sarcasme nie doorhebt of ge nog sarcastischer aant antwoorden zijt :/

dit totaal :offtopic: natuurlijk.

Anoniem04

Legacy Member
killgore zei:
Nu vraag ek mij echt af of ge zen sarcasme nie doorhebt of ge nog sarcastischer aant antwoorden zijt :/

dit totaal :offtopic: natuurlijk.

Dat was inderdaad sarcasme.

Ali_

Legacy Member
kaminikaze zei:
imo gaat Apple te ver met hun belachelijk hoge prijzen.
om maar ff te illustreren : ipod shuffle 1 gb : 80 euro
creative shuffle ding 1 gb : 40 euro.

Goed dat er wat concurrentie is trouwens :applause:

De keuze is dan enorm snel gemaakt!

creative, DUH

Maar ik zou sowieso geen mp3 zonder schermpje kopen, lijkt me nogal onhandig.

Oldskooler

Legacy Member
mp3, de hype naast de gsm's

Ik ken er absoluut niets van, ik zie me er trouwens ook niet met op straat rond lopen.

Gadgetale troep die de massa verleidt.

Conqie

Legacy Member
Oldskooler zei:
mp3, de hype naast de gsm's

Ik ken er absoluut niets van, ik zie me er trouwens ook niet met op straat rond lopen.

Gadgetale troep die de massa verleidt.

tja, zo werkt de maatschappij nu eenmaal, maar ik zal u wel 1 dingen zeggen
sporten MET mp3 HELPT :)

Rubmifer

Legacy Member
Oldskooler zei:
mp3, de hype naast de gsm's

Ik ken er absoluut niets van, ik zie me er trouwens ook niet met op straat rond lopen.

Gadgetale troep die de massa verleidt.

:ironic:

Oldskooler

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
tja, zo werkt de maatschappij nu eenmaal, maar ik zal u wel 1 dingen zeggen
sporten MET mp3 HELPT :)

sporten :unsure: :sop:

Binnenkort brengt nike zoiets uit, euhm, een ipod met nikeschoenen verbonden of zo.

Man man, ik vraag me toch altijd af wie dat koopt :x . En die prijs alleen al.

Dat is't:
http://www.apple.com/nl/ipod/nike/ :D:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan