CCatalyst
Legacy Member
ilgonwe zei:Die termijnen van 2 en 4 weken zijn wss te kort, dat klopt. Macron verlengde al tot 1 december, dus zal hier wss ook zoiets zijn maar dan viel iedereen hier echt steil achterover terwijl het nu al een shock is.
Ik begrijp het niet. Vorige week zeiden ze dat ze de maatregelen van toen, en ik ben eigenlijk al vergeten wat die waren, geevalueerd zouden worden na 4 weken, waarvan we wisten dat het te lang was.
Nu geven ze maatregelen waarvan we weten dat de termijnen te kort zijn.
Waarom kunnen ze nu eens geen correcte vooruitzichten geven aan de mensen?
Is het dan nu nog altijd volop incompetentie troef?
ad:


want dat is waar zijn post op neerkomt
