Balsaus
Legacy Member
{BK}Black Devil zei:nu ik er bij stil sta , wanneer gaan ze weer beginnen hamsteren ?
sandervdw en M°°nblade zijn daar al mee bezig
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
{BK}Black Devil zei:nu ik er bij stil sta , wanneer gaan ze weer beginnen hamsteren ?
En wat is de kans dat de één besmet is en de andere niet? Of omgekeerd? ZERO of 100% want ze poepen met elkaar (Ik ben HEEL cru hierin, maar het is toch waar zeker?)M°°nblade zei:Je mag die blijven zien. Je moet wel kiezen of je nu je moeder of stiefpapa wil knuffelen. Niet allebei.

Ik mag hopen dat ze poepen. Maar dat is allesbehalve een vaststaand feit.makila zei:En wat is de kans dat de één besmet is en de andere niet? Of omgekeerd? ZERO of 100% want ze poepen met elkaar (Ik ben HEEL cru hierin, maar het is toch waar zeker?)![]()
CCatalyst zei:Definieer "tenzij het niet anders kan" eens. Als baas vind je daar in 1-2-3 een loophole in.
De Tijd schrijft dat het "de norm" is. De norm is niet verplicht! In maart was het eens verplicht, daarna werd het "de norm" en is JPV hier komen verduidelijken dat "de norm" geen verplichting is.
Het zal zoals gebruikelijk weer wachten zijn op het MB voor duidelijkheid.
SomeDude zei:Werk dat je niet thuis kan doen. Fabrieken enzo
Of een kassa van de supermarkt bedienen
{BK}Black Devil zei:ik verwacht dit weekend de eerste hamsteraars te spotten![]()
SomeDude zei:Werk dat je niet thuis kan doen. Fabrieken enzo
Of een kassa van de supermarkt bedienen
MrKend54l zei:Ik mag hopen dat ze poepen. Maar dat is allesbehalve een vaststaand feit.
Balsaus zei:sandervdw en M°°nblade zijn daar al mee bezig

Musk zei:Ze moesten ook een ministerieel besluit maken waarin staat dat hamsteraars gelyncht mogen worden op de parking van iedere supermarkt!
Vile zei:Waarom hamsteren? Op het sluiten van de horeca en het fors beperken van de contacten veranderd er niks hé. Alle winkels blijven gewoon open.

Vile zei:Waarom hamsteren? Op het sluiten van de horeca en het fors beperken van de contacten veranderd er niks hé. Alle winkels blijven gewoon open.
Ik zou niet te vroeg victorie kraaien. Volgende week gaan ze sporten herbekijkenDiatonico zei:Fuck dees echt waar. 1 vaste contact... 1 iemand, want ik ben alleen. Fuck Corona.
Maar bon ik ben al blij dat ik nog kan gaan trainen — dat is toch al iets van sociaal contact. Ook al is het op 1.5m. Dus not all is bad.
Maarja, een Coronaproof muziekvoorstelling in het cultureel centrum gaat er aan, etentje met vrienden (was al 2 maand geleden) gaat er aan, kerstmarkten ook naar de botten... Tgaat ne donkere winter worden.
Gelukkig heb ik nog een zekere job en mijn gezondheid.
Ondergetekende ook. Allez, gewoon zien da ik van alles wa stock heb voor een maand of 2. Vorige keer zat ik zonder schijtpapier, bloem, en pastasaus![]()