Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mijn bronnen die dicht bij de regering staan gaan we vanaf volgende week nog verstrengen en gaan ze vanaf nu ook zaken als wc papier, bloem en choco rantsoeneren. Max nog 1 rol wc papier per man voor 2 weken, 3kg bloem en 1 kleine pot nutella of 2 van den aldi. Dit omdat ze bang zijn dat we deze winter met een tekort zullen komen te zitten.Vile zei:Waarom hamsteren? Op het sluiten van de horeca en het fors beperken van de contacten veranderd er niks hé. Alle winkels blijven gewoon open.

{BK}Black Devil zei:ik ben niet geheel op de hoogte , what happend in 1984 ?
CCatalyst zei::naughty: Art 14 Grondwet: Geen straf kan worden ingevoerd of toegepast dan krachtens de wet.
Een MB mag dat allemaal niet doen.
Oh wait...
Biljart zei:MVR in de studio.
Van videoconference heeft hij ook nog niet gehoord.
Seffes met zijn chauffeur naar huis of nog naar een meeting.
Goed bezig die man!
skrippa nr2 zei:Wat we nu meemaken is een rechtstreeks gevolg vd Belgische ziekte; laksheid, prutsen, aanmodderen, compromissen die geen oplossingen zijn, geen beslissingen durven nemen tot het kalf verdronken is....
Kustburgemeesters die tijdens de zomer weigerden om groepen van 20,30,40 en meer "Brusselaars" te sanctoneren....
Brusselse burgemeesters die uit schrik om hun kiespubliek te verliezen alles op hun beloop lieten....
En zo zijn we weer vertrokken voor één maand....voorlopig

Vile zei:Zoals de premier zegt: In vergelijking met de lockdown van maart/april kent iedereen nu wel iemand die besmet is met Covid. En een maandje geen café/restaurant is toch ook het einde van de wereld niet. De economie draait gelukkig nog!!
gamer5 zei:100% dit
Het ligt er ook vingerdik op wat het grootste probleem is: de scholen. Scholen terug open en het kalf was verdronken. Maar nee, laten we het nog maar eens proberen met de horeca te sluiten en wat regels invoeren die niemand volgt.
Ze zijn ons gewoon aan het voorbereiden op lockdown. Deze shock zal gaan liggen deze week om binnen 2 weken alles toe te doen. En dit terwijl je dit al sinds begin september zag aankomen en er niets gedaan werd tot nu..
Ik sta er telkens stom van wa een randdebielen er wel ni rondlopen in de politiek. Daar moet ge nu toch echt geen competenties voor hebben? Maar bon, is een goede representatie van een groot deel van de samenleving zeker![]()
Er moest eerst een DAADKRACHTIGE federale regering zijn. Deze was er in september nog niet hé!gamer5 zei:En dit terwijl je dit al sinds begin september zag aankomen en er niets gedaan werd tot nu..
gamer5 zei:100% dit
Het ligt er ook vingerdik op wat het grootste probleem is: de scholen. Scholen terug open en het kalf was verdronken. Maar nee, laten we het nog maar eens proberen met de horeca te sluiten en wat regels invoeren die niemand volgt.
Ze zijn ons gewoon aan het voorbereiden op lockdown. Deze shock zal gaan liggen deze week om binnen 2 weken alles toe te doen. En dit terwijl je dit al sinds begin september zag aankomen en er niets gedaan werd tot nu..
Ik sta er telkens stom van wa een randdebielen er wel ni rondlopen in de politiek. Daar moet ge nu toch echt geen competenties voor hebben? Maar bon, is een goede representatie van een groot deel van de samenleving zeker![]()
gamer5 zei:100% dit
Het ligt er ook vingerdik op wat het grootste probleem is: de scholen. Scholen terug open en het kalf was verdronken. Maar nee, laten we het nog maar eens proberen met de horeca te sluiten en wat regels invoeren die niemand volgt.
Ze zijn ons gewoon aan het voorbereiden op lockdown. Deze shock zal gaan liggen deze week om binnen 2 weken alles toe te doen. En dit terwijl je dit al sinds begin september zag aankomen en er niets gedaan werd tot nu..
Ik sta er telkens stom van wa een randdebielen er wel ni rondlopen in de politiek. Daar moet ge nu toch echt geen competenties voor hebben? Maar bon, is een goede representatie van een groot deel van de samenleving zeker![]()

nestorius zei:Zo heeft iedereen wel een zondebok maar niemand kan bewijzen dat die besmettingen effectief uit die groep komt.
Scholen, migranten, jongeren, restaurantgangers, pintelierders, de politiek...
Kies uw groep en laat de verontwaardiging beginnen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
makila zei:Er moest eerst een DAADKRACHTIGE federale regering zijn. Deze was er in september nog niet hé!
Vile zei:Zoals de premier zegt: In vergelijking met de lockdown van maart/april kent iedereen nu wel iemand die besmet is met Covid. En een maandje geen café/restaurant is toch ook het einde van de wereld niet. De economie draait gelukkig nog!!
{BK}Black Devil zei:gelooft gij echt dat die maar een maand gaan toe toe zijn ?