Mr.Fingers
Legacy Member
JorisBlack zei:Enkele dagen geleden schreef hier iemand dat we vaak gewoon Frankrijk naäpen.
Ik weet niet meer wie het was, maar chapeau, ge had volledig gelijk.
Iederéén weet toch dat voor de PS de echte hoofdstad van Wallonië (en bij uitbreiding België) Parijs is. Frankrijk doet de scholen dicht in het voorjaar, Wallonië ligt dwars en eist de sluiting van de scholen in België, Frankrijk doet dit, Wallonië eist hetzelfde,...
En het mag kosten wat het wilt, Vlaanderen past toch bij.
na-apers
want dat is waar zijn post op neerkomt