Enkele dagen geleden schreef hier iemand dat we vaak gewoon Frankrijk naäpen.
Ik weet niet meer wie het was, maar chapeau, ge had volledig gelijk.
Nahrtent zei:
Je kan het ook gewoon incompetentie noemen als je het er niet mee eens bent, je hoeft daarom niet over een wereldwijd communistisch complot te beginnen. :ironic:
En het is gvd Marc Van Ranst die er achter zit, die vuile communist, ik wist het!
{BK}Black Devil zei:
ik ben niet geheel op de hoogte , what happend in 1984 ?
Ik heb niet de indruk dat degenen die dat boek aanhalen het ook gelezen hebben

(wel zware aanrader anders)
Biljart zei:
MVR in de studio.
Van videoconference heeft hij ook nog niet gehoord.
Seffes met zijn chauffeur naar huis of nog naar een meeting.
Goed bezig die man!
Als we in de sfeer van het communisme denken: "Some animals are more equal than others."
Dat komt ook uit een boek, zoek het maar eens op.
En ja, tis om te lachen (al hebt ge een punt dat hij zo een dingen op afstand zou moeten doen)
Dit topic draait volledig zot als er nieuwe maatregelen komen, ik kan niet meer volgen
